logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson na Remadays 2019

  PR 25.01.2019, przeczytano 662 razy
ilustracjastrzałka
Robustelli Monna Lisa Evo Tre

W dniach 13-15 lutego w Warsaw Expo Nadarzyn w Warszawie odbędzie się kolejna edycja największych w Europie Środkowej międzynarodowych targów reklamy i poligrafii – RemaDays 2019. Jak co roku, w wydarzeniu brać będzie udział firma Epson, która na stoisku N17 (hala F) zaprezentuje najnowsze urządzenia skierowane do producentów reklamy wielkoformatowej, wydruków fotograficznych oraz branży tekstylnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-na-remadays-2019,380937,artykul.html

Na ekspozycji firmy Epson szczególne miejsce zajmą urządzenia do druku na tekstyliach. Na stoisku zostanie wystawiony model SureColor SC-F9300, czyli 64-calowa drukarka sublimacyjna, która oferuje wydajne tworzenie wysokiej jakości tkanin i szyldów z szybkością wydruku nawet do 108,6 m²/h. Obecna będzie również służąca do wydruków bezpośrednio na odzieży najnowsza drukarka SureColor SC-F2100. Model przeznaczony jest dla małych i średnich firm, które chcą poszerzyć oferty usług o drukowanie - m.in. producentów T-shirtów z nadrukiem czy internetowych sprzedawców koszulek dla klienta końcowego. W porównaniu do swojego poprzednika drukarka jest szybsza, bardziej wszechstronna i oferuje wyższą jakość, a dzięki wygodnemu w obsłudze oprogramowaniu można łatwo tworzyć własne unikatowe projekty.

Dla profesjonalistów działających w tej branży przygotowano także niespodziankę – w ramach RemaDays 2019 pokazane zostaną wydruki z wiodącej w swej klasie DTF (Direct To Fabric) drukarki Monna Lisa Evo Tre, która powstała dzięki współpracy Epson oraz firmy Robustelli . Urządzenie to jest unikatowym na skalę światową rozwiązaniem przeznaczonym na rynek profesjonalny, które umożliwia niezawodną produkcję tekstyliów wysokiej jakości.

Dla zwiedzających impreza będzie także okazją, by zobaczyć m.in. nowe urządzenia z serii SC-T, czyli drukarki przeznaczone dla firm inżynieryjnych i biur projektowych. Flagowym modelem jest SureColor SC-T7200, który pozwala osiągnąć maksymalną wydajność przy drukowaniu projektów graficznych oraz dokumentów tworzonych w programach CAD i GIS. Wbudowany 36-calowy skaner i duża szybkość drukowania zapewniają świetną wydajność. Co więcej, na stoisku zaprezentowane nowe urządzenia uzupełniające rodzinę SC-T: SC-T5100 oraz SC-T5400, czyli dwie nowe wielkoformatowe drukarki techniczne klasy podstawowej, które powstały z myślą o profesjonalistach szukających rozwiązania o niskim całkowitym koszcie posiadania. Bez względu na to, czy drukowane są rysunki CAD, GIS czy projekty architektoniczne lub inżynieryjne nowe modele pozwalają na szybkie i precyzyjne wydruki w formacie do 36 cali.

Dodatkowo przekrojowo reprezentowane będą atramentowe urządzenia fotograficzne i druku proofingowego, drukarki etykiet i wydajny kosztowo oraz ekologicznie sprzęt do biur klasy WorkForce Pro.

Wybrane modele urządzeń, które będą zaprezentowane na stoisku firmy Epson:

  • Drukarka wielkoformatowa SureColor SC-S40610 oraz SC-S80610
  • Drukarka DTG do drukowania na odzieży SureColor SC-F2100
  • Uniwersalna drukarka sublimacyjna SureColor SC-F9300
  • Drukarka wielkoformatowa SureColor SC-P10000 oraz SC-P7000
  • Drukarka wielkoformatowa – do zastosowań CAD/GIS SC-T5400 oraz SC-T5100
  • Wielkoformatowe urządzenie MFP – do zastosowań CAD/GIS SC-T7200 MFP
  • Przemysłowa, kolorowa drukarka do etykiet C7500
  • Kolorowa drukarka do etykiet C3500
  • Zautomatyzowany duplikator dysków PP-100
  • Drukarka biurowa WorkForce Enterprise WF-C20590

- Obraz jest najskuteczniejszym nośnikiem informacji, dlatego tak ważne jest, by materiały reklamowe charakteryzował się najwyższą jakością wydruku. Mamy w tym obszarze wiele do powiedzenia, zatem cieszymy się, że na tegorocznej edycji targów RemaDays będziemy mogli zaprezentować całe portfolio sprawdzonych rozwiązań LFP Epsona oraz druku specjalistycznego. Do produktów, na które warto zwrócić szczególną uwagę, na pewno należy zaliczyć nowe drukarki do wydruku na tekstyliach z legendarną Monna Lisą na czele. Atrakcją będą także drukarki z serii T, które zapewniają maksymalną wydajność przy drukowaniu projektów graficznych oraz dokumentów – mówi Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP z Epson. - RemaDays 2019 daje nam możliwość spotkania się z przyszłymi, jak i obecnymi klientami, by w pełnej okazałości przedstawić im rozwiązania naszej firmy oraz odpowiedzieć na ich pytania związane z szeroko rozumianym pojęciem druku wysokowydajnościowego.

TERMIN:

  • 13-15 lutego 2019 r.

LOKALIZACJA I ADRES:

  • stoisko firmy Epson: Hala F, stoisko N17

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spójna i wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości wielu firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764