logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson na targach Remadays 2024

  PR 26.01.2024, przeczytano 513 razy
ilustracja

Już za chwilę, bo 30 stycznia 2024, startują targi RemaDays. Zapraszamy gorąco do Nadarzyna, do kompleksu Ptak Warsaw Expo w dniach 30.01-2.02.2024 r. W trakcie tegorocznej edycji targów, Epson zaprezentuje wiele urządzeń ze swojego szerokiego portfolio, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Odwiedziny na stoisku Epson, to doskonała szansa na poznanie najnowszych, wszechstronnych możliwości, jakie niesie dla szeroko pojętej branży reklamowej atramentowy druk cyfrowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-na-targach-remadays-2024,402890,artykul.html

W czasie targów RemaDays2024, na stoisku Epson nr F2.26, uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z różnorodnymi urządzeniami atramentowymi marki Epson, zapewniającymi obsługę 100% potrzeb w zakresie druku dla firm marketingowych, eventowych czy producentów oznakowań.

Zaprezentowane będą m.in. rozwiązania do sublimacji - SureColor SC-S80610 czy drukarki do zdjęć i plakatów, takie jak SC-P6500D.  Odwiedzający będą mieli okazję przetestować drukarkę wielkoformatową SC-R5010, wykorzystującą atrament żywiczny, zdolną do drukowania na różnorodnych nośnikach, w tym nośnikach winylowych, banerach, tekstyliach, płótnach, tapetach i foliach. Z kolei wspierający standard PostScript model SC-T5700DM zapewnia szybkie drukowanie plakatów oznakowań i zdjęć w szerokości do 93 cm. W pełni zintegrowany 36-calowy skaner CIS z podwójnym podświetleniem oferuje dodatkowe możliwości biznesowe.

Na targach zaprezentowany zostanie również suchy lab SL-D1000, przeznaczony do komercyjnego druku fotografii, idealny dla zakładów fotograficznych czy firm eventowych, pozwalając szybko i w niskim koszcie oferować wydruk zdjęć, książek fotograficznych, kartek i kalendarzy.

Osobną kategorią są urządzenia klasy SureColor-F przeznaczone do druku na tekstyliach – od 64-calowej SC-F9400 w technologii druku transferowego, poprzez 44-calową sublimacyjną drukarkę SC-F6400H, aż po kompaktowe modele DTG SC-F500 i SC-F100.

ilustracjastrzałka

Wszystkie prezentowane urządzenia Epson współdzielą korzyści druku cyfrowego, takie jak szybkość  realizacji, możliwość drukowania krótkich serii i personalizacji, niski koszt produkcji przy zachowaniu wysokiej jakości i dbałości o środowisko.

 „Epson już dawno zdobył renomę firmy wspierającej przedsiębiorstwa za pomocą prawdziwie kompleksowych rozwiązań w zakresie drukowania. Zapewniają one najwyższy poziom jakości, elastyczności i efektywności kosztowej. W trakcie tegorocznej edycji zaprezentujemy nasze szerokie portfolio urządzeń, na czele z kilkoma nowościami.  Budowanie osobistych relacji z klientami to dzisiaj kluczowe zadanie dla menedżerów sprzedaży każdej firmy działającej w sektorze B2B. Targi, jako największe spotkanie biznesowe, są najbardziej efektywnym narzędziem realizacji tego celu” – powiedział Tomasz Kuciński, Account Manager Supervisor – Commercial & Industrial Printing Poland & CEE North w firmie Epson.

  • TERMIN: 30 stycznia -2 lutego 2024 r.
  • LOKALIZACJA I ADRES: Warsaw Expo Nadarzyn, Warszawa, al. Katowicka 62
  • Stoisko firmy: F2.26
  • Strona wydarzenia i rejestracja uczestników: www.remadays.com

Źródło: Epson Europe B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764