logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson nagradza na Festiwalu Fotografii Industrialnej

  PR 10.05.2017, przeczytano 532 razy
strzałkistrzałka
Marcin Burczyk

12 maja 2017 roku w SCK-Parku Tradycji w Siemianowicach Śląskich rozpocznie się III edycja Festiwalu Fotografii Industrialnej, w ramach którego na 21 wystawach będzie można oglądać ponad 200 zdjęć miłośników sztuki industrialnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-nagradza-na-festiwalu-fotografii-industrialnej,32400,artykul.html

Wśród ich autorów uczestników znaleźli się m.in. Pavel Zubek – czeski fotograf dokumentujący hutnictwo na całym świecie, słynny duet fotograficzny: Adrianna Nowak i Damian Zieliński z Bydgoszczy, Marcin Burczyk, który w celu wykonania prezentowanych fotografii odwiedził ponad 250 obiektów w Polsce, Czechach, na Słowacji czy Ukrainie oraz  wielu innych fotografów, dla których industrialne krajobrazy stanowią wyzwanie artystyczne.

Ekspozycje ich prac zostaną udostępnione zwiedzającym przez tydzień w dwóch obiektach na Szlaku Zabytków Techniki: siemianowickim Parku Tradycji oraz Galerii Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Czeladzi.

Po uroczystym otwarciu imprezy jury rozstrzygnie konkurs na najlepszą wystawę III edycji Festiwalu Fotografii Industrialnej. Fundatorem głównej nagrody jest firma Epson, która dla autora najlepszej ekspozycji przygotowała profesjonalną atramentową drukarkę fotograficzną A3+ SureColor SC-P400. Połączenie autorskiej technologi druku Micro Piezo pozwalającej na precyzyjne zarządzanie rozmiarem kropli tuszu i pigmentów UltraChrome HiGloss 2 w siedmiu kolorach umożliwia doskonałe wydruki na różnych nośnikach.

- Jako eksperci druku doskonale zdajemy sobie sprawę, że do tego, by piękno zdjęcia oraz zamierzenie artystyczne autora mogły być w pełni oddane, nie wystarczy jego prezentacja na ekranie monitora – dopiero przeniesienie na papier umożliwia docenienie wszystkich niuansów. Dlatego od lat zapewniamy najlepsze w swej klasie rozwiązania do druku fotografii, przeznaczone zarówno dla amatorów, jak i artystów obiektywu. Świetnym przykładem jest tu SC-P400 – najmniejsza profesjonalna drukarka fotograficzna na rynku – mówi Grzegorz Mencfel, Business Account Manager - LFP z firmy Epson. - Angażując się w przedsięwzięcia takie jak Festiwal Fotografii Industrialnej z dumą i przyjemnością wspieramy polską kulturę oraz osadzone w niej inicjatywy lokalne.

Organizatorami festiwalu są Siemianowickie Centrum Kultury – Park Tradycji oraz Galeria Sztuki Współczesnej Elektrownia w Czeladzi.

Źródło: Epson

www.global.epson.com

Galeria: III Festiwal Fotografii Industrialnej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764