logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson numerem 1 w 5 kategoriach projektorów w Polsce

  PR 28.11.2011, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

Epson jest światowym liderem w sprzedaży projektorów – pod względem liczby wszystkich projektorów sprzedanych na świecie jak i w technologii 3LCD, której jest twórcą. W Polsce Epson dzierży palmę pierwszeństwa w 5 kategoriach: kino domowe, panoramiczne WXGA i WUXGA oraz mobilne i interaktywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-numerem-1-w-5-kategoriach-projektorow-w-polsce,14029,artykul.html

Kino domowe

Według badań firmy analizującej rynek – Futuresource – w trzech kwartałach 2011 roku Epson sprzedał 1.691 szt. projektorów do kina domowego, co daje firmie pierwsze miejsce i 36% udział w rynku oraz przewagę 15 punktów proc. nad następnym producentem. Pierwsze miejsce w tej kategoria dotyczy projektorów 720p i 1080p oddzielnie oraz łącznie.

„W ostatnim kwartale roku spodziewamy się wzrostu sprzedaży – po pierwsze tradycyjnie przed świętami rośnie zainteresowanie tymi projektorami” – mówi Aleksandra Jasińska, Visual Instruments Account Manager w Epson. „Dodatkowo, w październiku wprowadziliśmy do oferty nowe, ciekawe modele – rodzinę trzech projektorów 3D w rozdzielczości full HD 1080p, w tym jeden z bezprzewodowym przesyłaniem sygnału po Wi-Fi oraz ciekawy projektor ze stacją dokującą do iPhone, iPod i iPad.”

Projektory panoramiczne WXGA (1280x800)

Zainteresowanie projektorami panoramicznymi zauważalnie rośnie, bo jest to dziś praktycznie standardowa rozdzielczość notebooków, które są w większości źródłem sygnału dla projektorów biznesowych. W tej klasie Epson jest numerem jeden, z 28% udziałem w rynku (9 pkt. proc. więcej od kolejnego na liście).

Projektory panoramiczne WUXGA (1920×1200)

W tej klasie projektorów biznesowych Epson ma pierwszą pozycję z 30% udziałem w rynku. Barierą szybkiego wzrostu sprzedaży w tej grupie są wysokie ceny tych projektorów – to rozdzielczość większa niż full HD 1080p!

Lekkie projektory mobilne (do 2 kg)

W wielu dziedzinach biznesu projektor stał się tak powszechnym narzędziem jak notebook, stąd zainteresowanie użytkowników projektorami, które można zabrać w podróż – Epson ma rozwiązania wielkości kartki A4 i grubości 44 mm, co w praktyce oznacza, że projektor można włożyć do torby z notebookiem, zwłaszcza, że waży on zaledwie 1,6 kg.
W tej kategorii Epson jest w Polsce numerem 1, z 44% udziałem w rynku i druzgocącą, ponad dwukrotną przewagą nad kolejnym graczem na rynku, który ma zaledwie 18% rynku.

Projektory interaktywne

To najmłodsza kategoria - tak naprawdę, pojawiła się dopiero w połowie 2010 roku. W Polsce ma ogromne pole do rozwoju, bo świadomość zalet interaktywności jest coraz większa – bo coraz więcej osób miało kontakt z interaktywnymi tablicami w szkołach.

Epson zajmuje w tej klasie pierwsze miejsce w Polsce z 43% udziałem w rynku i 9 pkt. proc. przewagą nad kolejnym producentem.

Wszystkie powyższe informacje rynkowe dotyczą trzech pierwszych kwartałów 2011 roku opierają się na danych firmy analitycznej Futuresource, badającej rynki na całym świecie.

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764