logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson otrzymuje nagrodę Datamaster Lab Green Award 2023

  PR 29.09.2023, przeczytano 304 razy
ilustracja

Już trzeci rok z rzędu branża docenia działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-otrzymuje-nagrode-datamaster-lab-green-award-2023,401521,artykul.html

Po raz trzeci z rzędu firma Epson została wyróżniona nagrodą DataMaster Lab GREEN Award — za innowacje w obszarze druku atramentowego i ogólne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Edward Bilson, dyrektor techniczny DataMaster, tak uzasadnił tę decyzję: - Wiele innowacji w branży druku dotyczy obecnie technologii atramentowej i to właśnie Epson wprowadza ich najwięcej. A szczególną uwagę zasługuje fakt, że tej firmie rozwój w tej dziedzinie zawsze idzie w parze z zaangażowaniem na rzecz zrównoważonego rozwoju.

W swoim werdykcie jurorzy wskazali na nową linię ekologicznych drukarek biurowych AM-C w technologii Heat-Free z głowicami PrecisionCore. Ale poza świetnym produktem i zaangażowaniem w ekologię Bilson wskazuje na jeszcze jeden ważny aspekt: - Po prostu widzimy, że wkładacie w to serce.

- Z wielką radością przyjmujemy fakt, że nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój zostało docenione przez tak szanowaną i profesjonalną instytucję - powiedział Robert Reszkowski z Epson. - Nasze rozwiązania atramentowe oparte na technologii druku Heat-Free, która nie wymaga nagrzewania, są znacznie bardziej energooszczędne niż technologia laserowa. Ponadto zużywają mniej materiałów eksploatacyjnych, co skutecznie ogranicza ilość odpadów.

DataMaster przyznaje nagrody w ujęciu całościowym, uwzględniając na ślady węglowe łańcuchów dostaw materiałów eksploatacyjnych, certyfikaty zakładów produkcyjnych, a także wydajność samych produktów. Nagrody DataMaster Lab GREEN Awards otrzymują urządzenia, które dzięki swemu projektowi, procesom produkcyjnym i strategiom dystrybucji, mają najmniejszy ogólny wpływ na środowisko.

Jak dodaje Robert Reszkowski: - Zaangażowanie Epsona na rzecz zrównoważonego rozwoju to proces trwający od lat i ciągle się rozwijający. Od 2018 roku zainwestowaliśmy ponad pół miliarda euro w rozwój naszej głowicy drukującej PrecisionCore, a ostatnio postanowiliśmy zainwestować 100 miliarda jenów (około 700 milionów euro) w dalszy rozwój zrównoważonych technologii, dekarbonizację i recykling zasobów. Naszą ambicją jest też całkowite wyeliminowanie surowców kopalnych z naszej działalności do 2050 roku.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

German Design Awards 2024 dla baterii kuchennych Omnires
Bateria z intuicyjnym systemem do filtrowania wody, zaprojektowana przez Paulinę Shacalis, otrzymała prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie German Design Awards 2024. Jury doceniło ten minimalistyczny projekt, który jest przykładem innowacyjnego myślenia marki i świadomego podejścia do projektowania.
Reprezentantki UW ze srebrem w mistrzostwach świata PR
W listopadzie trzydzieści drużyn z Azji, Europy, Afryki i Ameryki Północnej rywalizowało ze sobą w organizowanym przez ICCO (International Communication Consultancy Organization) konkursie dla młodych, kreatywnych specjalistów Public Relations.
Sandra Różycka laureatką 24. edycji Galerii Plakatu AMS
Sandra Różycka wygrała 24. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem “Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Jury ponadto wyróżniło w konkursie 5 prac - dwie autorstwa Rozalii Michalskiej oraz prace Magdaleny Wosik, Natalii Leśniak oraz Anny Czochary. Dodatkowo, nagrodę specjalną, ufundowaną przez Grupę Żabka, partnera głównego konkursu, zdobyła Katarzyna Panek. Partner...
Samsung Bespoke: II edycja konkursu dla architektów i projektantów wnętrz
Marka Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz do udziału w konkursie Projektuj z Bespoke. Zadaniem uczestników jest wykonanie projektu koncepcyjnego z uwzględnieniem lodówki Bespoke marki Samsung i stylu danego etapu konkursu. Zgłoszenia do pierwszego etapu konkursu można przesyłać do 30 stycznia 2024 roku.
IAB Mixx Awards: Złoto i Srebro dla kampanii The Art of Sex Ed
Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zdobyła Złotą i Srebrną nagrodę w konkursie IAB Mixx Awards 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764