logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson otwiera nowe wirtualne Centrum Rozwiązań Branżowych

  PR 04.01.2021, przeczytano 690 razy
ilustracja

Firma Epson uruchomiła nowe Europejskie Centrum Rozwiązań Branżowych (EISC+) – hybrydowe centrum demonstracyjne, które obejmuje wirtualną przestrzeń i fizyczny obiekt, w którym partnerzy, dystrybutorzy i klienci mogą poznawać nasze produkty i rozwiązania. Nowe EISC+ znajduje się w pobliżu Meerbusch w Niemczech i jest udostępniane wirtualnie dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Przestrzeń o powierzchni 500 m² zapewnia dostęp do pełnej gamy rozwiązań z zakresu robotyki firmy Epson i innych specjalistycznych produktów przemysłowych, w tym kompletną ofertę robotów SCARA. EISC+ oferuje wsparcie techniczne w wielu językach, dzięki czemu nasi klienci z całej Europy mogą poznać i  testować nowe produkty oraz rozwiązania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-otwiera-nowe-wirtualne-centrum-rozwiazan-branzowych,389737,artykul.html

W czasie, gdy możliwości spotkań twarzą w twarz są ograniczone, EISC+ oferuje nowe sposoby interakcji z partnerami biznesowymi, nawiązywania kontaktów oraz poznawania technologii za pośrednictwem fizycznego i wirtualnego showroomu, studia telewizyjnego, a także stanowiska wystawowego.

- Wszyscy musimy przyzwyczaić się do nowych warunków pracy i interakcji. Dla firmy Epson współpraca z naszymi klientami i partnerami ma ogromne znaczenie, dlatego jestem dumny, że nowa formuła EICS+ zapewnia im lepsze wsparcie. Przestrzeń EICS+ oferuje innowacyjny sposób bezpośredniego poznawania naszych produktów, korzystania z indywidualnych porad ekspertów oraz słuchania potrzeb klientów i partnerów – powiedział Paweł Handzlik, Key Account Manager – Robotic Solutions w Epson.

EISC+ zaprezentowano w listopadzie podczas pierwszego wirtualnego wydarzenia prezentującego rozwiązania z zakresu robotyki firmy Epson, na które zaproszono dystrybutorów robotów, aby osobiście przekonali się, że EICS+ pozwala obejrzeć i przetestować nowe rozwiązania. Odzew był bardzo pozytywny, a dystrybutorzy podzielili się swoimi opiniami:

- Elastyczny, hybrydowy charakter EICS+ pozwala łatwo objaśnić obszerne portfolio robotów i automatyki firmy Epson, ponadto nie ogranicza nas czasowo i umożliwia szybkie reakcje. Stwarza to szereg możliwości, które chętnie wypróbujemy wśród klientów z krajów Beneluksu – wyjaśniał Paul Johan, dyrektor zarządzający w Hupico BVBA z Belgii.

- EISC+ ma szereg oczywistych zalet, myślimy też o klientach, którzy skorzystaliby z sesji studyjnej. Dzięki możliwości zintegrowania własnych lokalnych treści z centrum jesteśmy w stanie pozyskać nowych klientów, jak również przekonać do nowych rozwiązań, tych z którymi już współpracujemy – dodał Filippe Carrondo, dyrektor zarządzający EPL Mecatrónica z Portugalii.

Guilio Zunino, menadżer ds. rozwoju w Sinta s.r.l. z Włoch, powiedział: - W przeciwieństwie do innych wirtualnych stoisk, EICS+ pozwala nam przedstawić zastosowania, których nie bylibyśmy w stanie pokazać z powodu braku miejsca lub niedostępności produktów. Pomysł otwiera przed nami nowe możliwości i przyniesie wiele korzyści.

Koncepcja EISC+ została wprowadzona w życie przez firmę Format WerbeArt, wieloletniego partnera firmy Epson.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764