logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson partnerem warszawskiego Festiwalu Nowe Epifanie 2019

  PR 13.03.2019, przeczytano 1299 razy
ilustracjastrzałka

Nowe Epifanie 2019 – kolejna odsłona znanego od wielu lat w Polsce i poza jej granicami interdyscyplinarnego festiwalu sztuk - rozpoczęła się tym roku w Warszawie 6 marca i potrwa aż do 14 kwietnia. W programie tegorocznej edycji znalazły się premiery teatralne, gościnne spektakle, koncerty muzyki dawnej, projekcje filmów i wydarzenia kulinarne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-partnerem-warszawskiego-festiwalu-nowe-epifanie-2019,381606,artykul.html

Festiwal ma na celu poszukiwanie nowych, współczesnych doznań estetycznych i inicjowanie twórczego dialogu artystów z tradycyjną sztuką sakralną w duchu „Listu do artystów” papieża Jana Pawła II. Dla jego uczestników organizatorzy zapowiadają terapię szokową dla zmysłów smaku i węchu, a także ucztę dla uszu oraz wzroku.

W kwestii oprawy wizualnej, jej odpowiednią jakość zapewnią projektory Epson oparte na autorskiej technologii 3LCD. W ramach całościowej współpracy z festiwalem firma została także oficjalnym Partnerem Technologicznym wydarzenia. Zapewniające jasny, realistyczny obraz o przekątnej do 300” modele EB-1985WU oraz interaktywne EB-1430Wi znajdą zastosowanie w instalacjach podczas całej serii wydarzeń artystycznych. Spośród wszystkich warto wymienić dwa koncerty zespołu Graindelavoix, występ „Psałterz Polski” Adama Struga i Monodii Polskiej oraz spektakl „Arcykłamca” w reżyserii Dawida Zalesky’ego. W tym ostatnim interaktywne funkcje projektorów będą także wykorzystywane podczas samego spektaklu.

ilustracjastrzałka

Warto podkreślić, że poza wysokimi parametrami samego obrazu, w zastosowaniach scenicznych bardzo przydatne okazały zaawansowane funkcje podłączania oraz zarządzania z poziomu urządzeń mobilnych.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764