logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson partnerem warszawskiego Festiwalu Nowe Epifanie 2019

  PR 13.03.2019, przeczytano 1298 razy
ilustracjastrzałka

Nowe Epifanie 2019 – kolejna odsłona znanego od wielu lat w Polsce i poza jej granicami interdyscyplinarnego festiwalu sztuk - rozpoczęła się tym roku w Warszawie 6 marca i potrwa aż do 14 kwietnia. W programie tegorocznej edycji znalazły się premiery teatralne, gościnne spektakle, koncerty muzyki dawnej, projekcje filmów i wydarzenia kulinarne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-partnerem-warszawskiego-festiwalu-nowe-epifanie-2019,381606,artykul.html

Festiwal ma na celu poszukiwanie nowych, współczesnych doznań estetycznych i inicjowanie twórczego dialogu artystów z tradycyjną sztuką sakralną w duchu „Listu do artystów” papieża Jana Pawła II. Dla jego uczestników organizatorzy zapowiadają terapię szokową dla zmysłów smaku i węchu, a także ucztę dla uszu oraz wzroku.

W kwestii oprawy wizualnej, jej odpowiednią jakość zapewnią projektory Epson oparte na autorskiej technologii 3LCD. W ramach całościowej współpracy z festiwalem firma została także oficjalnym Partnerem Technologicznym wydarzenia. Zapewniające jasny, realistyczny obraz o przekątnej do 300” modele EB-1985WU oraz interaktywne EB-1430Wi znajdą zastosowanie w instalacjach podczas całej serii wydarzeń artystycznych. Spośród wszystkich warto wymienić dwa koncerty zespołu Graindelavoix, występ „Psałterz Polski” Adama Struga i Monodii Polskiej oraz spektakl „Arcykłamca” w reżyserii Dawida Zalesky’ego. W tym ostatnim interaktywne funkcje projektorów będą także wykorzystywane podczas samego spektaklu.

ilustracjastrzałka

Warto podkreślić, że poza wysokimi parametrami samego obrazu, w zastosowaniach scenicznych bardzo przydatne okazały zaawansowane funkcje podłączania oraz zarządzania z poziomu urządzeń mobilnych.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764