logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje obecność na Festiwalu Druku 2017

  PR 19.09.2017, przeczytano 525 razy
ilustracjastrzałka

Podczas 9. Festiwalu Druku sprzęt LFP Epson cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem profesjonalistów branży druku i marketerów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-obecnosc-na-festiwalu-druku-2017,33770,artykul.html

Za nami dziewiąta edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej - Festiwal Druku. Po raz kolejny w gronie wystawców prezentujących najwyższej klasy sprzęt nie zabrakło firmy Epson. Prezentowane były przede wszystkim urządzenia do produkcji wielkoformatowych wydruków na potrzeby reklamy, ale nie zabrakło też sprzętu mniejszych gabarytów, niemniej przydatnych w tworzeniu materiałów skutecznych w dotarciu do klienta końcowego.

Na stoisku D5, położonym pod ogromnym, widocznym z każdego miejsca w Hali 3 bannerem z logo Epson, obejrzeć można było modele klasy LFP takie jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200D MFP czy dedykowana do druku sublimacyjnego na tekstyliach SC-F9200. Dodatkową atrakcją były urządzenia takie jak cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na koszulkach SureColor SC-F2000, suchy mini lab SL-D700 i drukarki do tworzenia krótkich, spersonalizowanych serii etykiet ColorWorks C3500/C7500.

ilustracjastrzałka

Największą uwagę profesjonalistów przyciągał model SureColor SC-P10000, będący reprezentantem kolejnej generacji drukarek LFP od Epsona, wyznaczających nowe standardy jakości w druku wielkoformatowym. Do jego zalet należy m.in jakość gwarantowaną przez zestaw 10 kolorowych tuszów UltraChrome Pro (w tym dwóch rodzajów czerni przełączanych z panelu, bez fizycznej wymiany kartridży). Kluczową innowacją zastosowaną w tym modelu jest też precyzyjna technologia podawania nośników uzyskana dzięki stabilizatorowi podawania papieru wyposażonemu w kamerę.

ilustracjastrzałka

Firma Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na Festiwalu Druku i już dziś zaprasza na kolejną edycję za rok.

ilustracjastrzałka

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764