logo
WIADOMOŚCI

Epson podsumowuje obecność na Festiwalu Druku 2017

  PR 19.09.2017, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

Podczas 9. Festiwalu Druku sprzęt LFP Epson cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem profesjonalistów branży druku i marketerów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-obecnosc-na-festiwalu-druku-2017,33770,artykul.html

Za nami dziewiąta edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej - Festiwal Druku. Po raz kolejny w gronie wystawców prezentujących najwyższej klasy sprzęt nie zabrakło firmy Epson. Prezentowane były przede wszystkim urządzenia do produkcji wielkoformatowych wydruków na potrzeby reklamy, ale nie zabrakło też sprzętu mniejszych gabarytów, niemniej przydatnych w tworzeniu materiałów skutecznych w dotarciu do klienta końcowego.

Na stoisku D5, położonym pod ogromnym, widocznym z każdego miejsca w Hali 3 bannerem z logo Epson, obejrzeć można było modele klasy LFP takie jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200D MFP czy dedykowana do druku sublimacyjnego na tekstyliach SC-F9200. Dodatkową atrakcją były urządzenia takie jak cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na koszulkach SureColor SC-F2000, suchy mini lab SL-D700 i drukarki do tworzenia krótkich, spersonalizowanych serii etykiet ColorWorks C3500/C7500.

ilustracjastrzałka

Największą uwagę profesjonalistów przyciągał model SureColor SC-P10000, będący reprezentantem kolejnej generacji drukarek LFP od Epsona, wyznaczających nowe standardy jakości w druku wielkoformatowym. Do jego zalet należy m.in jakość gwarantowaną przez zestaw 10 kolorowych tuszów UltraChrome Pro (w tym dwóch rodzajów czerni przełączanych z panelu, bez fizycznej wymiany kartridży). Kluczową innowacją zastosowaną w tym modelu jest też precyzyjna technologia podawania nośników uzyskana dzięki stabilizatorowi podawania papieru wyposażonemu w kamerę.

ilustracjastrzałka

Firma Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na Festiwalu Druku i już dziś zaprasza na kolejną edycję za rok.

ilustracjastrzałka

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone