logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje obecność na Festiwalu Druku 2017

  PR 19.09.2017, przeczytano 1407 razy
ilustracjastrzałka

Podczas 9. Festiwalu Druku sprzęt LFP Epson cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem profesjonalistów branży druku i marketerów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-obecnosc-na-festiwalu-druku-2017,33770,artykul.html

Za nami dziewiąta edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej - Festiwal Druku. Po raz kolejny w gronie wystawców prezentujących najwyższej klasy sprzęt nie zabrakło firmy Epson. Prezentowane były przede wszystkim urządzenia do produkcji wielkoformatowych wydruków na potrzeby reklamy, ale nie zabrakło też sprzętu mniejszych gabarytów, niemniej przydatnych w tworzeniu materiałów skutecznych w dotarciu do klienta końcowego.

Na stoisku D5, położonym pod ogromnym, widocznym z każdego miejsca w Hali 3 bannerem z logo Epson, obejrzeć można było modele klasy LFP takie jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200D MFP czy dedykowana do druku sublimacyjnego na tekstyliach SC-F9200. Dodatkową atrakcją były urządzenia takie jak cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na koszulkach SureColor SC-F2000, suchy mini lab SL-D700 i drukarki do tworzenia krótkich, spersonalizowanych serii etykiet ColorWorks C3500/C7500.

ilustracjastrzałka

Największą uwagę profesjonalistów przyciągał model SureColor SC-P10000, będący reprezentantem kolejnej generacji drukarek LFP od Epsona, wyznaczających nowe standardy jakości w druku wielkoformatowym. Do jego zalet należy m.in jakość gwarantowaną przez zestaw 10 kolorowych tuszów UltraChrome Pro (w tym dwóch rodzajów czerni przełączanych z panelu, bez fizycznej wymiany kartridży). Kluczową innowacją zastosowaną w tym modelu jest też precyzyjna technologia podawania nośników uzyskana dzięki stabilizatorowi podawania papieru wyposażonemu w kamerę.

ilustracjastrzałka

Firma Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na Festiwalu Druku i już dziś zaprasza na kolejną edycję za rok.

ilustracjastrzałka

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764