logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje obecność na Festiwalu Druku 2017

  PR 19.09.2017, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

Podczas 9. Festiwalu Druku sprzęt LFP Epson cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem profesjonalistów branży druku i marketerów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-obecnosc-na-festiwalu-druku-2017,33770,artykul.html

Za nami dziewiąta edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej - Festiwal Druku. Po raz kolejny w gronie wystawców prezentujących najwyższej klasy sprzęt nie zabrakło firmy Epson. Prezentowane były przede wszystkim urządzenia do produkcji wielkoformatowych wydruków na potrzeby reklamy, ale nie zabrakło też sprzętu mniejszych gabarytów, niemniej przydatnych w tworzeniu materiałów skutecznych w dotarciu do klienta końcowego.

Na stoisku D5, położonym pod ogromnym, widocznym z każdego miejsca w Hali 3 bannerem z logo Epson, obejrzeć można było modele klasy LFP takie jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200D MFP czy dedykowana do druku sublimacyjnego na tekstyliach SC-F9200. Dodatkową atrakcją były urządzenia takie jak cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na koszulkach SureColor SC-F2000, suchy mini lab SL-D700 i drukarki do tworzenia krótkich, spersonalizowanych serii etykiet ColorWorks C3500/C7500.

ilustracjastrzałka

Największą uwagę profesjonalistów przyciągał model SureColor SC-P10000, będący reprezentantem kolejnej generacji drukarek LFP od Epsona, wyznaczających nowe standardy jakości w druku wielkoformatowym. Do jego zalet należy m.in jakość gwarantowaną przez zestaw 10 kolorowych tuszów UltraChrome Pro (w tym dwóch rodzajów czerni przełączanych z panelu, bez fizycznej wymiany kartridży). Kluczową innowacją zastosowaną w tym modelu jest też precyzyjna technologia podawania nośników uzyskana dzięki stabilizatorowi podawania papieru wyposażonemu w kamerę.

ilustracjastrzałka

Firma Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na Festiwalu Druku i już dziś zaprasza na kolejną edycję za rok.

ilustracjastrzałka

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764