logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje Remadays 2018

  PR 14.02.2018, przeczytano 1082 razy
ilustracjastrzałka

Doświadczenia z RemaDays – największych w regionie targów reklamy i poligrafii – dowodzą, że zapotrzebowanie na wysokojakościowy druk stale rośnie, a dzięki nowym technologiom powstają kolejne, coraz lepsze i ekologiczne rozwiązania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-remadays-2018,35457,artykul.html

Zakończyły się czternaste targi Reklamy i Poligrafii RemaDays – po raz kolejny zorganizowane w Centrum Targowym Nadarzyn. Organizatorzy zadbali o to, aby trzydniowe święto reklamy obfitowało w wiele atrakcji oraz dostarczyło zarówno uczestnikom jak i wystawcom wielu emocji – w ostatnim dniu imprezy ogłoszono zwycięzców prestiżowych konkursów: Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.

W gronie 760 wystawców na RemaDays nie mogło zabraknąć firmy Epson, która na blisko stu metrach powierzchni stoiska S17 w hali F zaprezentowała cała gamę urządzeń dla różnego typu odbiorców związanych z poligrafią i reklamą, w tym ofertą dla producentów reklamy wielkoformatowej, wydruków fotograficznych oraz fotografów czy branży tekstylnej.

Wszystkie zaprezentowane urządzenia LFP do druku profesjonalnego cieszyły się zainteresowaniem zwiedzających – targi takie jak Rema są świetną okazją do zapoznania się z ich pracą w warunkach niemal produkcyjnych, co daje znacznie więcej informacji niż nawet najlepszy folder czy prezentacja.

ilustracjastrzałka

Szczególnym powodzeniem cieszyła się uniwersalna 64-calowa drukarka sublimacyjna SureColor SC-F9300, która pozwala na tworzenie barwnych tkanin najwyższej jakości np. modnych kreacji wymagających idealnego odwzorowania szczegółów, odzieży sportowej czy tkanin wykorzystywanych do wystroju wnętrz. Ofertą szczególnie trafioną dla rynku reklamy okazała się drukarka do bezpośredniego drukowania na odzieży (DTG) – SureColor SC-F2000, która oferuje pełen pakiet narzędzi do projektowania i druku na tekstyliach. Dla uczestników RemaDays, którzy w ciągu trzydniowych targów odwiedzili stoisko marki Epson czekała specjalna promocja związana z tym urządzeniem – wielu zainteresowanych tego rodzaju asortymentem zdecydowało się z niej skorzystać.

ilustracjastrzałka

- Z każdą edycją RemaDays gościmy na stoisku coraz większą liczbę osób zainteresowanych tematyką wysokojakościowego druku, a w szczególności sprzętem pozwalającym na druk na tekstyliach – mówi Tomasz Kuciński z Epson – Uczestników targów interesowały praktyczne zastosowania drukarki sublimacyjnej SureColor SC-F9300, którą tworzyliśmy z myślą o wysokojakościowym, a jednocześnie szybkim druku tkanin i szyldów. Szczególnie popularna na naszym stoisku była też drukarka SC-F2000, drukująca bezpośrednio na odzieży najwyższej jakości. Urządzenie sprawdzi się w każdej firmie, niezależnie od tego czy będzie to mały sklep, ambitny start-up, firma zajmująca się eventami czy działający od lat punkt ksero.

Z roku na rok coraz bardziej widać, że wśród klientów rośnie zainteresowanie produktami, które są nie tylko wydajne i pozwalają wygenerować znaczne oszczędności, ale stanowią ekologiczne rozwiązania dla małych i dużych firm. Na stoisku marki Epson sporym zainteresowaniem cieszyły się urządzenia serii WorkForce Pro m.in. drukarki atramentowe dla biznesu WorkForce Pro WF-C869RD3TWFC i WF-6590DTWFC. Urządzenia tego typu, według niezależnych testów, produkują do 94 proc. mniej odpadów niż drukarki laserowe i kopiarki. Drukarki atramentowe nie emitują ozonu, a ponadto wymienia się w nich mniej materiałów eksploatacyjnych i części niż w urządzeniach laserowych.

Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na RemaDays 2018 i już dziś zaprasza na kolejną edycję za rok.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764