logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje Targi Poligrafia 2015

  PR 10.06.2015, przeczytano 1157 razy
ilustracjastrzałka

Podczas kolejnej edycji poznańskich Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia 2015 nie mogło zabraknąć stoiska firmy Epson. Zmieniona formuła imprezy sprawdziła się przede wszystkim dzięki temu, że pozwalała lepiej realizować zasadniczy cel obecności na targach czyli nawiązywanie merytorycznych kontaktów z klientami faktycznie zainteresowanymi ofertą firmy. W liczbie wielu rozmów handlowych znalazło się też miejsce na sporo sfinalizowanych transakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-targi-poligrafia-2015-,25110,artykul.html

Z racji coraz większego popytu na systemy produkcyjne oraz szybki rozwój technologii w tym roku Epson zdecydował się zaprezentować szerokie portfolio sprzętu z myślą o klientach z różnych grup odbiorców. Przykładowo po raz pierwszy się na Poligrafii prezentowane były także rozwiązania LFP, traktowane do tej pory jako uzupełnienie potrzeb rynku produkcyjnego. 

Na stoisku Epsona widoczne było szczególne zainteresowanie dwoma grupami produktowymi. Pierwsza z nich to drukarki etykiet – w szczególności ColorWorks C3500 oraz tegoroczna premiera ColorWorks C7500. 

„Rynek odbiorców drukarek etykiet rośnie w błyskawicznym tempie (szacunkowo aż czterokrotnie w stosunku do ubiegłego roku). Wynika on z faktu, iż coraz więcej średnich i małych lokalnych przedsiębiorstw produkuje krótkie serie różnych produktów oznaczanych zindywidualizowanymi etykietami. Druk w kolorze i spersonalizowane etykiety w języku polskim przekładają się na sukces rynkowy firm.” - stwierdza Grzegorz Moch, Business Solution Account Manager z Firmy Epson – „Dodatkowo wzrost zainteresowania tą rodziną powodują wchodzące w życie 1 lipca przepisy Global Harmonised System zalecające druk na materiałach trwałych w miejscu ich wykorzystania, zamiast zamawiania pre-orderów dużej ilości etykiet w drukarniach zewnętrznych. Urządzenia Epson są w tym obszarze świetną ofertą z uwagi na jakość oraz niskie koszty eksploatacji i niezawodność, co przekłada się na niskie TCO.”

Goście Poligrafii 2015 zainteresowani byli także inną rodziną drukarek Epson w postaci sprzętu do proofingu oraz cyfrowych wydruków wielkoformatowych. Przebojem stoiska były tu modele SureColor SC-S30610, SureColor SC-T5200 czy SurePress L-4033 oraz Stylus Pro.

Modele Stylus Pro 4900 i 7900 zapewniają wsparcie aż do 98% wzornika Pantone, co w połączeniu z możliwością druku białym tuszem stanowi o ich wyjątkowości i bezkonkurencyjności. Wprowadzenie białego atramentu pigmentowego jest idealnym rozwiązaniem w m.in. produkcji koszulek DTG czy produkcjach reklamowych. Dzięki nowym głowicom i atramentom sprzęt Epson to więcej niż drukarki, stając się kompleksowymi maszynami produkcyjnymi. 

„Zauważalny trend, wpływający na rynek to znaczny spadek nakładów druku związanych z ich  personalizacją oraz specjalizacją firm i drukarni. Tradycyjnie też widoczne jest zapotrzebowanie na obniżanie kosztów wydruku przy nacisku na coraz lepszą jakość.” – mówi Tomasz Kuciński, Pro Graphics Account Manager – „Technologie zastosowane przez Epson w prezentowanych na targach urządzeniach, pozwalają realizować druki w niskich nakładach i szybkich dodrukach wspierając dodatkowo różnorodność produkowanych materiałów i kształtów.”

Wnioski, jakie nasuwają się  po ostatniej edycji targów to ogromny rozwój branży opakowań i etykiet, gdzie spodziewane jest zwiększone zapotrzebowanie na sprzęt tej klasy i elastyczności, co oferowane przez Epson rozwiązania.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Max Print z krajarką Baumannperfecta 92 i podnośnikiem stosu z oferty Avargraf
W drukarni Max Print z Gorzowa Wielkopolskiego rozpoczęły niedawno pracę dwa nowe urządzenia introligatorskie: krajarka jednonożowa baumannperfecta 92 Premium Line 2020 i podnośnik do stosu papieru Lift 127. Oba dostarczyła firma Avargraf - jeden z wiodących dostawców maszyn i urządzeń introligatorskich, działający od wielu lat na rynku polskim - która  od 1993 roku jest także...
Unfold your Potential: dwukrotnie większa produktywność w druku akcydensowym
Jakich rozwiązań potrzebują drukarnie akcydensowe, aby być konkurencyjnymi i rentownymi na rynku? Które procesy i interfejsy oferują potencjał do wykorzystania i jak jeszcze lepiej wspierać pracowników drukarni? To pytania jakie zadawali sobie eksperci z firmy Heidelberg opracowując ostatnie innowacyjne rozwiązania. Odpowiedzi na te pytania mają podnieść...
Większa wydajność: Rapida 106 z dwiema wieżami lakierującymi
Producent opakowań, firma Kroha zlokalizowana w południowoniemieckiej miejscowości Miesbach prowadzi produkcję z zastosowaniem offsetowych arkuszowych maszyn drukujących firmy Koenig & Bauer. Rok temu jedna z dwóch maszyn Rapida 106 wyprodukowana w 2008 roku została zastąpiona przez całkowicie nowe rozwiązanie. Obecnie główny ciężar prac w dziale druku przejęła maszyna Rapida...
Stora Enso poinformowała o wynikach finansowych za 3. kwartał br. W specjalnym komunikacie do inwestorów i akcjonariuszy Annica Bresky – CEO koncernu podkreśla, że pomimo pełnego wyzwań otoczenia biznesowego firma działa w sposób stabilny, koncentrując swoją uwagę w dużej mierze na utrzymaniu właściwych przepływów gotówkowych z działalności...
Api Folie Polska: nowe inwestycje sprzętowe, rosnące dostawy do klientów z Polski i Niemiec
W firmie API Folie Polska realizowane są zaplanowane na początku tego roku inwestycje w nowy sprzęt oraz modernizację istniejącego parku maszynowego. Mają one związek z rosnącym popytem na produkowane przez API Foilmakers i konfekcjonowanym przez polski oddział spółki asortymentem, m.in. foliami pigmentowymi, które od pewnego czasu dostarczane są nie tylko do rodzimych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764