logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje Targi Poligrafia 2015

  PR 10.06.2015, przeczytano 1285 razy
ilustracjastrzałka

Podczas kolejnej edycji poznańskich Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia 2015 nie mogło zabraknąć stoiska firmy Epson. Zmieniona formuła imprezy sprawdziła się przede wszystkim dzięki temu, że pozwalała lepiej realizować zasadniczy cel obecności na targach czyli nawiązywanie merytorycznych kontaktów z klientami faktycznie zainteresowanymi ofertą firmy. W liczbie wielu rozmów handlowych znalazło się też miejsce na sporo sfinalizowanych transakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-targi-poligrafia-2015-,25110,artykul.html

Z racji coraz większego popytu na systemy produkcyjne oraz szybki rozwój technologii w tym roku Epson zdecydował się zaprezentować szerokie portfolio sprzętu z myślą o klientach z różnych grup odbiorców. Przykładowo po raz pierwszy się na Poligrafii prezentowane były także rozwiązania LFP, traktowane do tej pory jako uzupełnienie potrzeb rynku produkcyjnego. 

Na stoisku Epsona widoczne było szczególne zainteresowanie dwoma grupami produktowymi. Pierwsza z nich to drukarki etykiet – w szczególności ColorWorks C3500 oraz tegoroczna premiera ColorWorks C7500. 

„Rynek odbiorców drukarek etykiet rośnie w błyskawicznym tempie (szacunkowo aż czterokrotnie w stosunku do ubiegłego roku). Wynika on z faktu, iż coraz więcej średnich i małych lokalnych przedsiębiorstw produkuje krótkie serie różnych produktów oznaczanych zindywidualizowanymi etykietami. Druk w kolorze i spersonalizowane etykiety w języku polskim przekładają się na sukces rynkowy firm.” - stwierdza Grzegorz Moch, Business Solution Account Manager z Firmy Epson – „Dodatkowo wzrost zainteresowania tą rodziną powodują wchodzące w życie 1 lipca przepisy Global Harmonised System zalecające druk na materiałach trwałych w miejscu ich wykorzystania, zamiast zamawiania pre-orderów dużej ilości etykiet w drukarniach zewnętrznych. Urządzenia Epson są w tym obszarze świetną ofertą z uwagi na jakość oraz niskie koszty eksploatacji i niezawodność, co przekłada się na niskie TCO.”

Goście Poligrafii 2015 zainteresowani byli także inną rodziną drukarek Epson w postaci sprzętu do proofingu oraz cyfrowych wydruków wielkoformatowych. Przebojem stoiska były tu modele SureColor SC-S30610, SureColor SC-T5200 czy SurePress L-4033 oraz Stylus Pro.

Modele Stylus Pro 4900 i 7900 zapewniają wsparcie aż do 98% wzornika Pantone, co w połączeniu z możliwością druku białym tuszem stanowi o ich wyjątkowości i bezkonkurencyjności. Wprowadzenie białego atramentu pigmentowego jest idealnym rozwiązaniem w m.in. produkcji koszulek DTG czy produkcjach reklamowych. Dzięki nowym głowicom i atramentom sprzęt Epson to więcej niż drukarki, stając się kompleksowymi maszynami produkcyjnymi. 

„Zauważalny trend, wpływający na rynek to znaczny spadek nakładów druku związanych z ich  personalizacją oraz specjalizacją firm i drukarni. Tradycyjnie też widoczne jest zapotrzebowanie na obniżanie kosztów wydruku przy nacisku na coraz lepszą jakość.” – mówi Tomasz Kuciński, Pro Graphics Account Manager – „Technologie zastosowane przez Epson w prezentowanych na targach urządzeniach, pozwalają realizować druki w niskich nakładach i szybkich dodrukach wspierając dodatkowo różnorodność produkowanych materiałów i kształtów.”

Wnioski, jakie nasuwają się  po ostatniej edycji targów to ogromny rozwój branży opakowań i etykiet, gdzie spodziewane jest zwiększone zapotrzebowanie na sprzęt tej klasy i elastyczności, co oferowane przez Epson rozwiązania.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejna maszyna z oferty Duplo w firmie Wydruk
Kolejna maszyna – tym razem system broszurujący iSaddle – zwiększyła potencjał produkcyjny firmy Wydruk z Katowic. Zakup podwoił wydajność tego przedsiębiorstwa, co pozwoliło mu nie tylko na sprostanie oczekiwaniom klientów, ale także na dalszy rozwój. Inwestycja pozwoliła firmie na wykańczanie prac, które wcześniej musiała zlecać innym...
DS Smith uruchamia Customer Innovation Hub
Firma DS Smith, producent przyjaznych środowisku opakowań z tektury falistej, otworzyła swój pierwszy Customer Innovation Hub, miejsce do hybrydowej współpracy z klientami. Centrum, z siedzibą w Lizbonie, jest wyposażone tak, aby umożliwiać wspólne sesje projektowania dla klientów w formie spotkań fizycznych, online i hybrydowych.
Pierwsza instalacja CAL-one mini
Pierwsza instalacja premierowego półautomatu do klejenia kalendarzy trójdzielnych CAL-one mini odbyła się z początkiem października w dębickiej Drukarni Millenium.
Światowa premiera maszyny Varijet 106 firmy Koenig & Bauer Durst
W Radebeul k. Drezna odbyła się światowa premiera maszyny VariJET 106 firmy Koenig & Bauer Durst, towarzyszyły jej ekskluzywne pokazy na żywo. Modułowa cyfrowa maszyna drukująca typu single-pass przeznaczona dla rynku pudełek składanych powstała we współpracy pomiędzy firmami Koenig & Bauer i Durst.
Grupa Rossmann inwestuje w maszynę Corrucut firmy Koenig & Bauer
Przedsiębiorstwo ROMCARTON S.A., należące do francuskiej grupy Rossmann, inwestuje w maszynę CorruCUT firmy Koenig & Bauer. Posiadająca siedem zespołów drukujących maszyna będzie najdłuższym jak do tej pory urządzeniem CorruCUT. Latem przyszłego roku ma ono już podjąć produkcję w rumuńskiej miejscowości Popesti-Leordeni w pobliżu Bukaresztu, w jednym z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764