logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje Targi Poligrafia 2015

  PR 10.06.2015, przeczytano 979 razy
ilustracjastrzałka

Podczas kolejnej edycji poznańskich Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia 2015 nie mogło zabraknąć stoiska firmy Epson. Zmieniona formuła imprezy sprawdziła się przede wszystkim dzięki temu, że pozwalała lepiej realizować zasadniczy cel obecności na targach czyli nawiązywanie merytorycznych kontaktów z klientami faktycznie zainteresowanymi ofertą firmy. W liczbie wielu rozmów handlowych znalazło się też miejsce na sporo sfinalizowanych transakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-targi-poligrafia-2015-,25110,artykul.html

Z racji coraz większego popytu na systemy produkcyjne oraz szybki rozwój technologii w tym roku Epson zdecydował się zaprezentować szerokie portfolio sprzętu z myślą o klientach z różnych grup odbiorców. Przykładowo po raz pierwszy się na Poligrafii prezentowane były także rozwiązania LFP, traktowane do tej pory jako uzupełnienie potrzeb rynku produkcyjnego. 

Na stoisku Epsona widoczne było szczególne zainteresowanie dwoma grupami produktowymi. Pierwsza z nich to drukarki etykiet – w szczególności ColorWorks C3500 oraz tegoroczna premiera ColorWorks C7500. 

„Rynek odbiorców drukarek etykiet rośnie w błyskawicznym tempie (szacunkowo aż czterokrotnie w stosunku do ubiegłego roku). Wynika on z faktu, iż coraz więcej średnich i małych lokalnych przedsiębiorstw produkuje krótkie serie różnych produktów oznaczanych zindywidualizowanymi etykietami. Druk w kolorze i spersonalizowane etykiety w języku polskim przekładają się na sukces rynkowy firm.” - stwierdza Grzegorz Moch, Business Solution Account Manager z Firmy Epson – „Dodatkowo wzrost zainteresowania tą rodziną powodują wchodzące w życie 1 lipca przepisy Global Harmonised System zalecające druk na materiałach trwałych w miejscu ich wykorzystania, zamiast zamawiania pre-orderów dużej ilości etykiet w drukarniach zewnętrznych. Urządzenia Epson są w tym obszarze świetną ofertą z uwagi na jakość oraz niskie koszty eksploatacji i niezawodność, co przekłada się na niskie TCO.”

Goście Poligrafii 2015 zainteresowani byli także inną rodziną drukarek Epson w postaci sprzętu do proofingu oraz cyfrowych wydruków wielkoformatowych. Przebojem stoiska były tu modele SureColor SC-S30610, SureColor SC-T5200 czy SurePress L-4033 oraz Stylus Pro.

Modele Stylus Pro 4900 i 7900 zapewniają wsparcie aż do 98% wzornika Pantone, co w połączeniu z możliwością druku białym tuszem stanowi o ich wyjątkowości i bezkonkurencyjności. Wprowadzenie białego atramentu pigmentowego jest idealnym rozwiązaniem w m.in. produkcji koszulek DTG czy produkcjach reklamowych. Dzięki nowym głowicom i atramentom sprzęt Epson to więcej niż drukarki, stając się kompleksowymi maszynami produkcyjnymi. 

„Zauważalny trend, wpływający na rynek to znaczny spadek nakładów druku związanych z ich  personalizacją oraz specjalizacją firm i drukarni. Tradycyjnie też widoczne jest zapotrzebowanie na obniżanie kosztów wydruku przy nacisku na coraz lepszą jakość.” – mówi Tomasz Kuciński, Pro Graphics Account Manager – „Technologie zastosowane przez Epson w prezentowanych na targach urządzeniach, pozwalają realizować druki w niskich nakładach i szybkich dodrukach wspierając dodatkowo różnorodność produkowanych materiałów i kształtów.”

Wnioski, jakie nasuwają się  po ostatniej edycji targów to ogromny rozwój branży opakowań i etykiet, gdzie spodziewane jest zwiększone zapotrzebowanie na sprzęt tej klasy i elastyczności, co oferowane przez Epson rozwiązania.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta wchodzi na rynek produkcji wysokonakładowej - „bez kompleksów i ograniczeń”
Na początku przyszłego roku firma Konica Minolta po raz pierwszy w Polsce zaprezentuje swój nowy sztandarowy produkt  – urządzenie do produkcji wysokonakładowej, oparte na technologii tonerowej. Producent kieruje to rozwiązanie do firm poligraficznych, które myślą o ekspansji biznesowej, możliwej dzięki przyspieszeniu procesów produkcyjnych, a co za tym...
Dobry sok w dobrym opakowaniu
Sokpol, producent soków, nektarów i napojów, jest pierwszą firmą na polskim rynku, która zdecydowała się wprowadzić do oferty produkt w opakowaniu pochodzenia roślinnego Tetra Pak. Kartony Tetra Pak w ponad 80% składają się z materiałów odnawialnych (pochodzenia stricte roślinnego) i są wyprodukowane z papieru (celulozy) wytworzonej z drewna z certyfikatem FSC. Także...
2-4 mld zł będą musiały przeznaczyć firmy z branży opakowań na dostosowanie się do zmian regulacyjnych związanych z promowaniem gospodarki obiegu zamkniętego, szacują analitycy Santander Bank Polska i SpotData. Wg przygotowanego przez nich raportu, łącznie rozwój branży do 2025 r. będzie wymagał inwestycji na poziomie ok. 20-25 mld zł.
Dzień Dystrybutora w firmie Sun Chemical
14 listopada br. firma Sun Chemical zorganizowała kolejne już spotkanie dla swoich dystrybutorów. Stały się one już tradycją tego producenta farb, a dla jego uczestników są możliwością pozyskania wiedzy na temat nowych produktów w jego ofercie, a także okazją do dobrej zabawy. Tym razem Sun Chemical zaprosił swoich gości na warszawski tor kartingowy, na...
Heidelberg oferuje 12 lat gwarancji na głowice laserowe
Wyjątkowo wysoka wytrzymałość głowic laserowych naświetlarek Suprasetter, ich niezawodność oraz najwyższa jakość obrazowania pozwala zaoferować ich użytkownikom program „Ultimate 12”. Jest to 12-letnia gwarancja na głowice naświetlarek CtP najnowszej generacji, zamówionych wraz z kontraktem na płyty i obsługą serwisową. Dowiedz się więcej. Simply...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764