logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje targi Remadays 2019

  PR 22.02.2019, przeczytano 1609 razy
ilustracjastrzałka

Uczestnictwo w największych w Europie Środkowej targach reklamy i poligrafii dowodzi, że marketing poszukując oszczędności i stawia na wykorzystanie coraz szerszej palety nośników komunikacji .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-targi-remadays-2019,381351,artykul.html

Za nami piętnaste targi Reklamy i Poligrafii RemaDays - po raz kolejny zorganizowane w Centrum Targowym Nadarzyn. W gronie ponad 800 wystawców nie mogło zabraknąć firmy Epson, która na ponad stu metrach kwadratowych powierzchni obleganego przez gości stoiska, zaprezentowała całą gamę urządzeń dla odbiorców związanych z poligrafią, reklamą oraz branżą tekstylną.

ilustracjastrzałka

To właśnie druk na tekstyliach był istotnym wyróżnikiem tegorocznej obecności Epson na targach. Dużym zainteresowaniem gości cieszyły się prezentowane w czasie pracy drukarki: sublimacyjna SureColor SC-F9300 o szerokości zadruku 64-cale oraz znacznie mniejsza SC-F2100. Ten drugi model pozwala nanosić grafikę bezpośrednio na gotowe ubrania czy torby. Zaletą obu modeli jest wysoka jakość druku cyfrowego dzięki zastosowaniu głowic Micro Piezo. Pozwala to na tanie i szybkie realizowanie na dowolnych tekstyliach, nawet bardzo zaawansowanych projektów przy zachowaniu wysokiej jakości.

ilustracjastrzałka

Stanowisko Epson na Rema było też pierwszą w Polsce okazją do zapoznania się z efektami pracy powstałej we współpracy z firmą Robustelli drukarki DTF Monna Lisa Evo Tre. Choć z racji potężnych gabarytów samo urządzenie nie pojawiło się w Nadarzynie, to cykliczne prezentacje filmów mu poświęconych, a przede wszystkim ekspozycja próbek produkcyjnych na różnorodnych nośnikach (bawełna, len, jedwab, poliestry, etc.), przekonująco potwierdzały jego ogromne możliwości. Monna Lisa, jako jedna drukarka cyfrowa jest w stanie skutecznie zastąpić produkcyjne maszyny rotacyjne  wykorzystujące analogowa technologię znacznie skracając czas  produkcji , minimalne nakłady i zapewniając wysokiej jakości efekty.

ilustracjastrzałka

- Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach obraz jest najskuteczniejszym sposobem komunikacji, dlatego tak ważne, by materiały marketingowe charakteryzowały się najwyższą możliwą jakością. Obserwujemy dywersyfikację nośników oznakowań i komunikatów reklamowych, z roku na rok coraz większy udział w nim mają tekstylia. Dlatego intensywnie rozwijamy dedykowane do nich portfolio drukarek atramentowych – od stosunkowo niewielkiej SC-F2100 do druku DTG poprzez rozwiązania sublimacyjne, aż po zastępującą tradycyjną linie produkcyjną DTF, uniwersalną Monna Lisa Evo Tre. Ze wszystkimi można było zapoznać się na naszym stoisku – powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP z Epson. - Samo wydarzenie było także doskonałą okazją, żeby przekonać się na własne oczy, że urządzenia Epson gwarantują świetną jakość wydruków przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów. Cieszyć może również frekwencja – stanowisko Epson przez cały czas trwania targów było miejscem intensywnych odwiedzin partnerów, obecnych, jak i przyszłych klientów zainteresowanych rozwiązaniami druku atramentowego oferowanymi przez Epson.

ilustracjastrzałka

Profesjonalny druk fotograficzny LFP reprezentowały podczas imprezy urządzenia z serii SureColor-P, w tym SC-P10000, wyposażona w zestaw 10 kolorowych tuszów UltraChrome Pro oraz SC-P7000 ze Spectroprooferem, który w czasie rzeczywistym zapewnia dokładny pomiar kolorów, gwarantując ich identyczne odwzorowanie. O klasie oraz niezawodności tych urządzeń można było przekonać się obserwując na bieżąco produkcję wydruków wielkoformatowych. Warto podkreślić, że oprócz plików demonstracyjnych podczas RemaDays z użyciem SC-P7000, z myślą o nadchodzącej wystawie drukowana była seria prac czołowego polskiego fotografa architektury – Tomasza Kuczyńskiego.

ilustracjastrzałka

Istotnym uzupełnieniem oferty dla marketingu i druku oznakowań na naszym stoisku były też nowe modele z rodziny SC-T5400 i SC-T5100 oraz wielkoformatowe urządzenie MFP SC-T7200 MFP adresowane dla pracowni projektowych i architektonicznych do zastosowań CAD/GIS. Z kolei ostatnie słowo w dziedzinie druku biurowego reprezentował model Epson Enterprise – bezkonkurencyjna drukarka atramentowa dla biznesu o szybkości wydruku dwustronnego 100 stron na minutę. Poza szybkością charakteryzuje ją także niezwykła wydajność – do 100 tys. stron na jednym zasileniu w atrament.

ilustracjastrzałka

Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na RemaDays 2019 i już dziś zaprasza na ich kolejną edycję za rok.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764