logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje targi Remadays 2019

  PR 22.02.2019, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

Uczestnictwo w największych w Europie Środkowej targach reklamy i poligrafii dowodzi, że marketing poszukując oszczędności i stawia na wykorzystanie coraz szerszej palety nośników komunikacji .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-targi-remadays-2019,381351,artykul.html

Za nami piętnaste targi Reklamy i Poligrafii RemaDays - po raz kolejny zorganizowane w Centrum Targowym Nadarzyn. W gronie ponad 800 wystawców nie mogło zabraknąć firmy Epson, która na ponad stu metrach kwadratowych powierzchni obleganego przez gości stoiska, zaprezentowała całą gamę urządzeń dla odbiorców związanych z poligrafią, reklamą oraz branżą tekstylną.

ilustracjastrzałka

To właśnie druk na tekstyliach był istotnym wyróżnikiem tegorocznej obecności Epson na targach. Dużym zainteresowaniem gości cieszyły się prezentowane w czasie pracy drukarki: sublimacyjna SureColor SC-F9300 o szerokości zadruku 64-cale oraz znacznie mniejsza SC-F2100. Ten drugi model pozwala nanosić grafikę bezpośrednio na gotowe ubrania czy torby. Zaletą obu modeli jest wysoka jakość druku cyfrowego dzięki zastosowaniu głowic Micro Piezo. Pozwala to na tanie i szybkie realizowanie na dowolnych tekstyliach, nawet bardzo zaawansowanych projektów przy zachowaniu wysokiej jakości.

ilustracjastrzałka

Stanowisko Epson na Rema było też pierwszą w Polsce okazją do zapoznania się z efektami pracy powstałej we współpracy z firmą Robustelli drukarki DTF Monna Lisa Evo Tre. Choć z racji potężnych gabarytów samo urządzenie nie pojawiło się w Nadarzynie, to cykliczne prezentacje filmów mu poświęconych, a przede wszystkim ekspozycja próbek produkcyjnych na różnorodnych nośnikach (bawełna, len, jedwab, poliestry, etc.), przekonująco potwierdzały jego ogromne możliwości. Monna Lisa, jako jedna drukarka cyfrowa jest w stanie skutecznie zastąpić produkcyjne maszyny rotacyjne  wykorzystujące analogowa technologię znacznie skracając czas  produkcji , minimalne nakłady i zapewniając wysokiej jakości efekty.

ilustracjastrzałka

- Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach obraz jest najskuteczniejszym sposobem komunikacji, dlatego tak ważne, by materiały marketingowe charakteryzowały się najwyższą możliwą jakością. Obserwujemy dywersyfikację nośników oznakowań i komunikatów reklamowych, z roku na rok coraz większy udział w nim mają tekstylia. Dlatego intensywnie rozwijamy dedykowane do nich portfolio drukarek atramentowych – od stosunkowo niewielkiej SC-F2100 do druku DTG poprzez rozwiązania sublimacyjne, aż po zastępującą tradycyjną linie produkcyjną DTF, uniwersalną Monna Lisa Evo Tre. Ze wszystkimi można było zapoznać się na naszym stoisku – powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP z Epson. - Samo wydarzenie było także doskonałą okazją, żeby przekonać się na własne oczy, że urządzenia Epson gwarantują świetną jakość wydruków przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów. Cieszyć może również frekwencja – stanowisko Epson przez cały czas trwania targów było miejscem intensywnych odwiedzin partnerów, obecnych, jak i przyszłych klientów zainteresowanych rozwiązaniami druku atramentowego oferowanymi przez Epson.

ilustracjastrzałka

Profesjonalny druk fotograficzny LFP reprezentowały podczas imprezy urządzenia z serii SureColor-P, w tym SC-P10000, wyposażona w zestaw 10 kolorowych tuszów UltraChrome Pro oraz SC-P7000 ze Spectroprooferem, który w czasie rzeczywistym zapewnia dokładny pomiar kolorów, gwarantując ich identyczne odwzorowanie. O klasie oraz niezawodności tych urządzeń można było przekonać się obserwując na bieżąco produkcję wydruków wielkoformatowych. Warto podkreślić, że oprócz plików demonstracyjnych podczas RemaDays z użyciem SC-P7000, z myślą o nadchodzącej wystawie drukowana była seria prac czołowego polskiego fotografa architektury – Tomasza Kuczyńskiego.

ilustracjastrzałka

Istotnym uzupełnieniem oferty dla marketingu i druku oznakowań na naszym stoisku były też nowe modele z rodziny SC-T5400 i SC-T5100 oraz wielkoformatowe urządzenie MFP SC-T7200 MFP adresowane dla pracowni projektowych i architektonicznych do zastosowań CAD/GIS. Z kolei ostatnie słowo w dziedzinie druku biurowego reprezentował model Epson Enterprise – bezkonkurencyjna drukarka atramentowa dla biznesu o szybkości wydruku dwustronnego 100 stron na minutę. Poza szybkością charakteryzuje ją także niezwykła wydajność – do 100 tys. stron na jednym zasileniu w atrament.

ilustracjastrzałka

Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na RemaDays 2019 i już dziś zaprasza na ich kolejną edycję za rok.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764