logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson podsumowuje targi Remadays 2019

  PR 22.02.2019, przeczytano 938 razy
ilustracjastrzałka

Uczestnictwo w największych w Europie Środkowej targach reklamy i poligrafii dowodzi, że marketing poszukując oszczędności i stawia na wykorzystanie coraz szerszej palety nośników komunikacji .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-podsumowuje-targi-remadays-2019,381351,artykul.html

Za nami piętnaste targi Reklamy i Poligrafii RemaDays - po raz kolejny zorganizowane w Centrum Targowym Nadarzyn. W gronie ponad 800 wystawców nie mogło zabraknąć firmy Epson, która na ponad stu metrach kwadratowych powierzchni obleganego przez gości stoiska, zaprezentowała całą gamę urządzeń dla odbiorców związanych z poligrafią, reklamą oraz branżą tekstylną.

ilustracjastrzałka

To właśnie druk na tekstyliach był istotnym wyróżnikiem tegorocznej obecności Epson na targach. Dużym zainteresowaniem gości cieszyły się prezentowane w czasie pracy drukarki: sublimacyjna SureColor SC-F9300 o szerokości zadruku 64-cale oraz znacznie mniejsza SC-F2100. Ten drugi model pozwala nanosić grafikę bezpośrednio na gotowe ubrania czy torby. Zaletą obu modeli jest wysoka jakość druku cyfrowego dzięki zastosowaniu głowic Micro Piezo. Pozwala to na tanie i szybkie realizowanie na dowolnych tekstyliach, nawet bardzo zaawansowanych projektów przy zachowaniu wysokiej jakości.

ilustracjastrzałka

Stanowisko Epson na Rema było też pierwszą w Polsce okazją do zapoznania się z efektami pracy powstałej we współpracy z firmą Robustelli drukarki DTF Monna Lisa Evo Tre. Choć z racji potężnych gabarytów samo urządzenie nie pojawiło się w Nadarzynie, to cykliczne prezentacje filmów mu poświęconych, a przede wszystkim ekspozycja próbek produkcyjnych na różnorodnych nośnikach (bawełna, len, jedwab, poliestry, etc.), przekonująco potwierdzały jego ogromne możliwości. Monna Lisa, jako jedna drukarka cyfrowa jest w stanie skutecznie zastąpić produkcyjne maszyny rotacyjne  wykorzystujące analogowa technologię znacznie skracając czas  produkcji , minimalne nakłady i zapewniając wysokiej jakości efekty.

ilustracjastrzałka

- Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach obraz jest najskuteczniejszym sposobem komunikacji, dlatego tak ważne, by materiały marketingowe charakteryzowały się najwyższą możliwą jakością. Obserwujemy dywersyfikację nośników oznakowań i komunikatów reklamowych, z roku na rok coraz większy udział w nim mają tekstylia. Dlatego intensywnie rozwijamy dedykowane do nich portfolio drukarek atramentowych – od stosunkowo niewielkiej SC-F2100 do druku DTG poprzez rozwiązania sublimacyjne, aż po zastępującą tradycyjną linie produkcyjną DTF, uniwersalną Monna Lisa Evo Tre. Ze wszystkimi można było zapoznać się na naszym stoisku – powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP z Epson. - Samo wydarzenie było także doskonałą okazją, żeby przekonać się na własne oczy, że urządzenia Epson gwarantują świetną jakość wydruków przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów. Cieszyć może również frekwencja – stanowisko Epson przez cały czas trwania targów było miejscem intensywnych odwiedzin partnerów, obecnych, jak i przyszłych klientów zainteresowanych rozwiązaniami druku atramentowego oferowanymi przez Epson.

ilustracjastrzałka

Profesjonalny druk fotograficzny LFP reprezentowały podczas imprezy urządzenia z serii SureColor-P, w tym SC-P10000, wyposażona w zestaw 10 kolorowych tuszów UltraChrome Pro oraz SC-P7000 ze Spectroprooferem, który w czasie rzeczywistym zapewnia dokładny pomiar kolorów, gwarantując ich identyczne odwzorowanie. O klasie oraz niezawodności tych urządzeń można było przekonać się obserwując na bieżąco produkcję wydruków wielkoformatowych. Warto podkreślić, że oprócz plików demonstracyjnych podczas RemaDays z użyciem SC-P7000, z myślą o nadchodzącej wystawie drukowana była seria prac czołowego polskiego fotografa architektury – Tomasza Kuczyńskiego.

ilustracjastrzałka

Istotnym uzupełnieniem oferty dla marketingu i druku oznakowań na naszym stoisku były też nowe modele z rodziny SC-T5400 i SC-T5100 oraz wielkoformatowe urządzenie MFP SC-T7200 MFP adresowane dla pracowni projektowych i architektonicznych do zastosowań CAD/GIS. Z kolei ostatnie słowo w dziedzinie druku biurowego reprezentował model Epson Enterprise – bezkonkurencyjna drukarka atramentowa dla biznesu o szybkości wydruku dwustronnego 100 stron na minutę. Poza szybkością charakteryzuje ją także niezwykła wydajność – do 100 tys. stron na jednym zasileniu w atrament.

ilustracjastrzałka

Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na RemaDays 2019 i już dziś zaprasza na ich kolejną edycję za rok.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764