logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EPSON Polska i API.PL na Targach RemaDays 2024

  sponsorowane 15.01.2024, przeczytano 1653 razy
ilustracja

API.PL razem z EPSON Polska zapraszają wszystkich działających w branży druku cyfrowego na stoisko F2.26 podczas targów REMA DAYS 2024, które odbędą się w dniach od 30 stycznia do 2 lutego 2024 roku w Ptak Warsaw Expo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-polska-i-api.pl-na-targach-remadays-2024,402740,artykul.html

Podczas wydarzenia firma prezentować będzie innowacyjne rozwiązania z zakresu druku na tekstyliach, reklamowego druku wielkoformatowego, druku pigmentowego, druku etykiet, oraz technologii zdobienia w małym formacie.

Rozwiązania do druku na tekstyliach – do produkcji tkanin i dzianin oraz znakowania produktów gotowych

Odwiedzający stoisko F2.26 będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi urządzeniami, w tym drukarkami do tekstyliów, takimi jak Epson SureColor SC-F3000 oraz hybrydową drukarką Epson SureColor SC-F2200, umożliwiającą zarówno szybkie drukowanie DTG, jak i produkcję transferów DTF.

W obszarze truku na tekstyliach, EPSON Polska przedstawi bezpośredni druk pigmentowy na bawełnie z Epson Monna Lisa™, oraz drukarkę do sublimacji Epson SC-F6400H, umożliwiającą druk w kolorach Orange i Violet, idealne dla produkcji modowej.

Rozwiązania do wielkoformatowego druku (LFP)- reklama, znakowanie, identyfikacja wizualna

W zakresie druku wielkoformatowego (LFP) firma zaprezentuje profesjonalne drukarki ekosolwentowe EPSON SC-S80610 z dodatkowym kolorem RED, drukarki do druku ekologicznymi atramentami EPSON SC-R5010, oraz ploter do druku UV EPSON SC-V7000 z możliwością lakierowania. Uzupełnieniem będzie również ploter tnący marki GRAPHTEC, gwarantujący precyzyjne cięcie podłoży po druku.

Małoformatowe technologie zdobienia – znakowanie tekstyliów, gadżetów reklamowych, personalizacji produktów

W kategorii małoformatowych technologii zdobienia, EPSON Polska przedstawi drukarki SC-F100 i SC-F500 do sublimacji tekstyliów i gadżetów, dedykowane do produkcji artykułów promocyjnych, personalizowanych prezentów oraz prac hobbystycznych.

Na stoisku będzie można porozmawiać z doradcami API.PL na temat różnych wyzwań pojawiających się w produkcjach tekstylnych, reklamowych, w zdobieniu produktów, o rozwiązaniach do druku dopasowanych do określonych produkcji oraz o możliwych ścieżkach rozwoju biznesu na bazie uzupełniania lub wdrażania nowych technologii.

Rozwiązania do druku kolorowych etykiet

W zakresie druku kolorowych etykiet, na stoisku pojawią się drukarki Epson ColorWorks C3500, C4000, C6500Ae i C7500G, oferujące szeroką gamę podłoży do zadruku, a także nadruk odporny na działanie wody, blaknięcie czy promienie UV.

Rozwiązania do druku pigmentowego

Dodatkowo, EPSON Polska zaprezentuje produkty do druku pigmentowego, takie jak Epson SureColor SC-P6500D, oraz Epson SureLab SL-D1000 i minilab SureLab SL-D500, idealne do produkcji komercyjnej, druku wysokiej jakości zdjęć - szybkiego tworzenia precyzyjnych, kolorowych i bezpiecznych wydruków.

Targi REMA DAYS 2024 to doskonała okazja do nawiązania rozmów na temat rozwoju biznesu opartego na sprawdzonych, wydajnych i precyzyjnych rozwiązaniach EPSON. Serdecznie zapraszamy na stoisko F2.26! Do zobaczenia na targach!

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL od ponad dwóch dekad dostarcza Wam kompleksowe rozwiązania do druku zarówno na tekstyliach i gadżetach, jak i w wielkim formacie. Chcesz rozpocząć działalność w druku – w znakowaniu tekstyliów i gadżetów lub drukować oznakowania i inne materiały reklamowe? A może planujesz rozszerzyć swoją produkcję o nowe technologie, tak aby móc realizować bez podwykonawców zlecenia swoich klientów? Może szukasz usprawnień w Twoim parku maszynowym i zastanawiasz się, jak podnieść efektywność realizacji zleceń i poprawić jakość Twoich wydruków?

Skontaktuj się z nami – nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci podjąć decyzję, które urządzenia najlepiej będą pasowały do Twojej działalności. Wspieramy ekspertów drukujących w wielkim formacie i na tekstyliach, dostarczając wysokiej jakości media i materiały eksploatacyjne do druku.

Pomagamy początkującym przedsiębiorcom się rozwijać, dostarczając sprawdzone, kompleksowe rozwiązania oraz szkoląc z technologii i obsługi urządzeń. Coś o serwisie i gwarancjach

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! Chętnie Ci pomożemy. Chcesz zobaczyć dane rozwiązanie na żywo? Umów się na indywidualną prezentację w naszym showroomie.

Więcej informacji o użytkowniku

sponsorowane - Tekst sponsorowany opublikowany odpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764