logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego

  PR 26.04.2019, przeczytano 1372 razy

Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-polska-rozbudowuje-zespol-sprzedazy-i-wsparcia-technicznego,382242,artykul.html

Zespół Epson Polska, zajmujący się sprzedażą biznesową, powiększył się w ostatnich miesiącach o sześć nowych osób. Ich doświadczenie i kompetencje będą ogromnie cenne w zagospodarowaniu potencjału polskiego rynku, który coraz szybciej otwiera się rozwiązania oparte na technologii druku atramentowego.  Nowi pracownicy to Anna Murawska, Piotr Turowski, Marek Zbarachewicz, Krzysztof Janiec, Tomasz Lis oraz Adam Wolf – łączy ich profesjonalne wykształcenie oraz wiele lat doświadczeń na odpowiedzialnych stanowiskach związanych ze sprzedażą zaawansowanych technologicznie produktów.

- Jest nam niezmiernie miło powitać w Epson Annę, Piotra, Marka, Krzysztofa, Tomasza i Adama. Dzięki nim będziemy mogli wykonać kolejny skok rozwojowy, szczególnie w obszarze produktów dla biznesu. Dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający, dlatego tak ważne dla nas jest doświadczenie i kompetencje, które przynoszą nowi pracownicy – mówi Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w polskim Oddziale Epson.

Anna Murawska, jako Reseller Account Manager odpowiedzialna jest w zespole za wsparcie kanału partnerskiego. Wykorzystuje tam doświadczenie zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy w Hewlett Packard (ostatnio HP Inc.) Polska, gdzie działała w podobnym obszarze, zdobywając w 2017 nagrodę Best Partner Business Manager w regionie CEMA.

Także Piotr Turowski ma za sobą kilkanaście lat pracy w HP i Hewlett Packard Enterprise, w których to firmach zajmował się sprzedażą systemów i infrastruktury IT dla biznesu. Na obecnym stanowisku w Epson jest odpowiedzialny rozwój biznesu i wsparcie projektowe po stronie odbiorców końcowych.

ilustracjastrzałka

Krzysztof Janiec to handlowiec z przeszło osiemanstoletnim doświadczeniem w sprzedaży, w tym dziesięcioletnim w obszarze B2B w firmach m.in. takich jak Canon czy Xerox. W Epson objął stanowisko MPS Sales Specialist, na którym wspiera proces ofertowania i sprzedaży systemów zarządzania drukiem w zakresie przygotowywania indywidualnych rozwiązań, ich integracji i wyceny.

ilustracjastrzałka

Tomasz Lis, jako Account Manager Reseller, zasilił szeregi zespołu sprzedaży biznesowej, by służyć swymi kompetencjami doświadczonego handlowca wspierając partnerów na terenie południowo-wschodniej Polski. Do Epsona przeszedł po 4 i pół roku pracy na podobnym stanowisku w Canonie, karierę w obszarze związanym z drukiem rozpoczął ponad 10 lat temu w firmie Sietom.

ilustracjastrzałka

Zadaniem Adama Wolfa w roli Pre Sales Technical Specialist MPS jest techniczne przedsprzedażowe wsparcie klientów końcowych i partnerów w zakresie technologii i konfiguracji urządzeń i oprogramowania. Wysokie kompetencje w tym obszarze zdobył działając przez 25 lat w podobnej roli w Ricoh, Canon, Oce i Xerox.

ilustracjastrzałka

Za całość sprzedaży wszystkich produktów i rozwiązań dla biznesu (zarówno w zakresie druku, jak i projekcji) na stanowisku Senior Sales Manager odpowiedzialny jest Marek Zbarachewicz. Od lat specjalizuje się w zarządzaniu zespołami handlowymi B2B szczególnie w obszarze rozwiązań druku. Za jeden z największych sukcesów w dotychczasowej drodze zawodowej zalicza szybkie zbudowanie silnego teamu sprzedażowego u poprzedniego pracodawcy - Proxer Sp. z o.o.

ilustracjastrzałka

Rozwiązania firmy Epson – w szczególności urządzenia druku atramentowego oparte na pozwalającej na obniżenie TCO technologii piezoelektrycznej  - z roku na rok zyskują w Polsce coraz większe grono odbiorców.  W czwartym kwartale 2018 roku firma Epson odnotowała udział w polskim rynku drukarek atramentowych na poziomie ponad 24%, co oznacza wzrost o 6 punktów procentowych w porównaniu do analogicznego okresu w 2017. W efekcie plasuje to producenta na silnej drugiej pozycji w segmencie urządzeń atramentowych. Konsekwentna rozbudowa zespołu sprzedaży jest dowodem na to, że firma widzi dalszy potencjał wzrostu szczególnie w obszarze druku biznesowego.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Mark Andy przygotowała kolejną zdalną prezentację dla swoich klientów, tym razem we współpracy z Avery Dennison. Będzie ona poświęcona technologii RFID i rozwiązaniom technologicznym, jakie obie firmy oferują. Webinarium odbędzie się 9 grudnia br. i składać się będzie z dwóch sesji. Pierwsza - od godziny 10.00 – prowadzona będzie w języku...
System do broszurowania Duplo Isaddle w Mazowieckim Centrum Poligrafii
Kolejna w tym roku inwestycja Mazowieckiego Centrum Poligrafii (MCP) zwiększyła jeszcze bardziej potencjał produkcyjny tej firmy. Tym razem drukarnia zakupiła system broszurujący iSaddle z oferty Duplo z trzema wieżami zbierającymi i układarką wysokiego stosu. Odblokował on „wąskie gardło”, jakie utworzyło się tu w przypadku oprawy zeszytowej.  Jak zapewnia...
Akademia Zarządzania Barwą, organizowana przez wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., to w tym roku kolejne branżowe spotkanie online, w którym w ostatnim czasie wzięła udział firma Sun Chemical.  Tematem jej prezentacji podczas tego wydarzenia był zestaw aplikacji i usług, jakie oferuje swoim klientom pod wspólną nazwą SunColorBox. Sun Chemical był jednocześnie...
Pionierski rozwój - druk cyfrowy na elastycznych i rozciągliwych foliach
Koenig & Bauer rozpoczyna współpracę na rzecz dalszego rozwoju RotaJET
Pandemia Covid 19, która w ostatnich tygodniach ponownie zaostrzyła swój przebieg w większości krajów, podobnie jak w wielu innych sektorach odcisnęła wyraźne piętno także na wynikach biznesowych Grupy Koenig & Bauer. W trzecim kwartale poziom zamówień spadł o 13,8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego do poziomu 232,6 mln EUR, z kolei...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764