logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego

  PR 26.04.2019, przeczytano 984 razy

Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-polska-rozbudowuje-zespol-sprzedazy-i-wsparcia-technicznego,382242,artykul.html

Zespół Epson Polska, zajmujący się sprzedażą biznesową, powiększył się w ostatnich miesiącach o sześć nowych osób. Ich doświadczenie i kompetencje będą ogromnie cenne w zagospodarowaniu potencjału polskiego rynku, który coraz szybciej otwiera się rozwiązania oparte na technologii druku atramentowego.  Nowi pracownicy to Anna Murawska, Piotr Turowski, Marek Zbarachewicz, Krzysztof Janiec, Tomasz Lis oraz Adam Wolf – łączy ich profesjonalne wykształcenie oraz wiele lat doświadczeń na odpowiedzialnych stanowiskach związanych ze sprzedażą zaawansowanych technologicznie produktów.

- Jest nam niezmiernie miło powitać w Epson Annę, Piotra, Marka, Krzysztofa, Tomasza i Adama. Dzięki nim będziemy mogli wykonać kolejny skok rozwojowy, szczególnie w obszarze produktów dla biznesu. Dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający, dlatego tak ważne dla nas jest doświadczenie i kompetencje, które przynoszą nowi pracownicy – mówi Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w polskim Oddziale Epson.

Anna Murawska, jako Reseller Account Manager odpowiedzialna jest w zespole za wsparcie kanału partnerskiego. Wykorzystuje tam doświadczenie zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy w Hewlett Packard (ostatnio HP Inc.) Polska, gdzie działała w podobnym obszarze, zdobywając w 2017 nagrodę Best Partner Business Manager w regionie CEMA.

Także Piotr Turowski ma za sobą kilkanaście lat pracy w HP i Hewlett Packard Enterprise, w których to firmach zajmował się sprzedażą systemów i infrastruktury IT dla biznesu. Na obecnym stanowisku w Epson jest odpowiedzialny rozwój biznesu i wsparcie projektowe po stronie odbiorców końcowych.

ilustracjastrzałka

Krzysztof Janiec to handlowiec z przeszło osiemanstoletnim doświadczeniem w sprzedaży, w tym dziesięcioletnim w obszarze B2B w firmach m.in. takich jak Canon czy Xerox. W Epson objął stanowisko MPS Sales Specialist, na którym wspiera proces ofertowania i sprzedaży systemów zarządzania drukiem w zakresie przygotowywania indywidualnych rozwiązań, ich integracji i wyceny.

ilustracjastrzałka

Tomasz Lis, jako Account Manager Reseller, zasilił szeregi zespołu sprzedaży biznesowej, by służyć swymi kompetencjami doświadczonego handlowca wspierając partnerów na terenie południowo-wschodniej Polski. Do Epsona przeszedł po 4 i pół roku pracy na podobnym stanowisku w Canonie, karierę w obszarze związanym z drukiem rozpoczął ponad 10 lat temu w firmie Sietom.

ilustracjastrzałka

Zadaniem Adama Wolfa w roli Pre Sales Technical Specialist MPS jest techniczne przedsprzedażowe wsparcie klientów końcowych i partnerów w zakresie technologii i konfiguracji urządzeń i oprogramowania. Wysokie kompetencje w tym obszarze zdobył działając przez 25 lat w podobnej roli w Ricoh, Canon, Oce i Xerox.

ilustracjastrzałka

Za całość sprzedaży wszystkich produktów i rozwiązań dla biznesu (zarówno w zakresie druku, jak i projekcji) na stanowisku Senior Sales Manager odpowiedzialny jest Marek Zbarachewicz. Od lat specjalizuje się w zarządzaniu zespołami handlowymi B2B szczególnie w obszarze rozwiązań druku. Za jeden z największych sukcesów w dotychczasowej drodze zawodowej zalicza szybkie zbudowanie silnego teamu sprzedażowego u poprzedniego pracodawcy - Proxer Sp. z o.o.

ilustracjastrzałka

Rozwiązania firmy Epson – w szczególności urządzenia druku atramentowego oparte na pozwalającej na obniżenie TCO technologii piezoelektrycznej  - z roku na rok zyskują w Polsce coraz większe grono odbiorców.  W czwartym kwartale 2018 roku firma Epson odnotowała udział w polskim rynku drukarek atramentowych na poziomie ponad 24%, co oznacza wzrost o 6 punktów procentowych w porównaniu do analogicznego okresu w 2017. W efekcie plasuje to producenta na silnej drugiej pozycji w segmencie urządzeń atramentowych. Konsekwentna rozbudowa zespołu sprzedaży jest dowodem na to, że firma widzi dalszy potencjał wzrostu szczególnie w obszarze druku biznesowego.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grafmasz produkuje maszyny do kaszerowania i okładek twardych
Polski producent i importer maszyn introligatorskich rozpoczął produkcję urządzeń do oprawy twardej. Maszyny zostały opracowane na bazie wieloletniego doświadczenia we wdrażaniu w polskich drukarniach i introligatorniach podobnych rozwiązań od zagranicznych dostawców. Posiadane doświadczenie pozwoliło na wprowadzenie szeregu usprawnień do oferowanych maszyn, które...
ROQ&PRINT sitodruk w najlepszym rytmie – debiut marki ROQ na polskim rynku
ROQ to globalna marka i światowy lider w produkcji urządzeń do druku na tekstyliach. Od ponad 30 lat dostarcza wysokiej jakości innowacyjne rozwiązania do produkcji sitodrukowej oraz druku cyfrowego. W roku 1984 r. firma stworzyła pierwszą automatyczną obrotową maszynę do sitodruku. Od początku istnienia kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, prymatu jakości,...
Łączona instalacja HP Indigo 30000 i Scodix Ultra 202
Taka konfiguracja to pionierskie rozwiązanie, na które nie zdecydował się jeszcze nikt w Polsce, a nawet w tej części Europy. Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie, które wybrały do swojego parku maszynowego maszyny cyfrowe HP Indigo 30000 oraz Scodix Ultra 202, są pierwszą firmą opakowaniową w regionie, która zaimplementowała taką cyfrową linię produkcyjną.
(R)ewolucja z Mark Andy – etykiety wielokolorowe w firmie Fleksograf
Zainstalowana w drukarni FleksoGraf w Tomaszowie Mazowieckim maszyna Evolution Series Mark Andy to trzecie urządzenie z tej serii w naszym kraju. Jak zapewnia Marcin Jakóbczyk - właściciel przedsiębiorstwa, firma Mark Andy okazała się nie tylko profesjonalnym sprzedawcą w tej transakcji, ale stała się dla drukarni partnerem. Poza tym wdrożenie, mimo ogólnoświatowej...
Antybakteryjny i antywirusowy lakier wodny Varcotec Lock 3 z certyfikatem Qualitylabs
Jak informuje firma Printline – polski dystrybutor materiałów eksploatacyjnych dla branży poligraficznej, oferowany przez nią antybakteryjny i antywirusowy lakier wodny Varcotec Lock 3 uzyskał certyfikat wydany przez niezależne niemieckie laboratorium QualityLabs z Norymbergi, stwierdzający jego 99,99% skuteczność w zwalczaniu bakterii gronkowca złocistego. Laboratorium w swoich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764