logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego

  PR 26.04.2019, przeczytano 3020 razy

Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-polska-rozbudowuje-zespol-sprzedazy-i-wsparcia-technicznego,382242,artykul.html

Zespół Epson Polska, zajmujący się sprzedażą biznesową, powiększył się w ostatnich miesiącach o sześć nowych osób. Ich doświadczenie i kompetencje będą ogromnie cenne w zagospodarowaniu potencjału polskiego rynku, który coraz szybciej otwiera się rozwiązania oparte na technologii druku atramentowego.  Nowi pracownicy to Anna Murawska, Piotr Turowski, Marek Zbarachewicz, Krzysztof Janiec, Tomasz Lis oraz Adam Wolf – łączy ich profesjonalne wykształcenie oraz wiele lat doświadczeń na odpowiedzialnych stanowiskach związanych ze sprzedażą zaawansowanych technologicznie produktów.

- Jest nam niezmiernie miło powitać w Epson Annę, Piotra, Marka, Krzysztofa, Tomasza i Adama. Dzięki nim będziemy mogli wykonać kolejny skok rozwojowy, szczególnie w obszarze produktów dla biznesu. Dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający, dlatego tak ważne dla nas jest doświadczenie i kompetencje, które przynoszą nowi pracownicy – mówi Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w polskim Oddziale Epson.

Anna Murawska, jako Reseller Account Manager odpowiedzialna jest w zespole za wsparcie kanału partnerskiego. Wykorzystuje tam doświadczenie zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy w Hewlett Packard (ostatnio HP Inc.) Polska, gdzie działała w podobnym obszarze, zdobywając w 2017 nagrodę Best Partner Business Manager w regionie CEMA.

Także Piotr Turowski ma za sobą kilkanaście lat pracy w HP i Hewlett Packard Enterprise, w których to firmach zajmował się sprzedażą systemów i infrastruktury IT dla biznesu. Na obecnym stanowisku w Epson jest odpowiedzialny rozwój biznesu i wsparcie projektowe po stronie odbiorców końcowych.

ilustracjastrzałka

Krzysztof Janiec to handlowiec z przeszło osiemanstoletnim doświadczeniem w sprzedaży, w tym dziesięcioletnim w obszarze B2B w firmach m.in. takich jak Canon czy Xerox. W Epson objął stanowisko MPS Sales Specialist, na którym wspiera proces ofertowania i sprzedaży systemów zarządzania drukiem w zakresie przygotowywania indywidualnych rozwiązań, ich integracji i wyceny.

ilustracjastrzałka

Tomasz Lis, jako Account Manager Reseller, zasilił szeregi zespołu sprzedaży biznesowej, by służyć swymi kompetencjami doświadczonego handlowca wspierając partnerów na terenie południowo-wschodniej Polski. Do Epsona przeszedł po 4 i pół roku pracy na podobnym stanowisku w Canonie, karierę w obszarze związanym z drukiem rozpoczął ponad 10 lat temu w firmie Sietom.

ilustracjastrzałka

Zadaniem Adama Wolfa w roli Pre Sales Technical Specialist MPS jest techniczne przedsprzedażowe wsparcie klientów końcowych i partnerów w zakresie technologii i konfiguracji urządzeń i oprogramowania. Wysokie kompetencje w tym obszarze zdobył działając przez 25 lat w podobnej roli w Ricoh, Canon, Oce i Xerox.

ilustracjastrzałka

Za całość sprzedaży wszystkich produktów i rozwiązań dla biznesu (zarówno w zakresie druku, jak i projekcji) na stanowisku Senior Sales Manager odpowiedzialny jest Marek Zbarachewicz. Od lat specjalizuje się w zarządzaniu zespołami handlowymi B2B szczególnie w obszarze rozwiązań druku. Za jeden z największych sukcesów w dotychczasowej drodze zawodowej zalicza szybkie zbudowanie silnego teamu sprzedażowego u poprzedniego pracodawcy - Proxer Sp. z o.o.

ilustracjastrzałka

Rozwiązania firmy Epson – w szczególności urządzenia druku atramentowego oparte na pozwalającej na obniżenie TCO technologii piezoelektrycznej  - z roku na rok zyskują w Polsce coraz większe grono odbiorców.  W czwartym kwartale 2018 roku firma Epson odnotowała udział w polskim rynku drukarek atramentowych na poziomie ponad 24%, co oznacza wzrost o 6 punktów procentowych w porównaniu do analogicznego okresu w 2017. W efekcie plasuje to producenta na silnej drugiej pozycji w segmencie urządzeń atramentowych. Konsekwentna rozbudowa zespołu sprzedaży jest dowodem na to, że firma widzi dalszy potencjał wzrostu szczególnie w obszarze druku biznesowego.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764