logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson PP-100IIBD: Discproducer do tworzenia płyt Blu-ray

  PR 06.12.2012, przeczytano 950 razy
ilustracjastrzałka

Korzystając z bogatych doświadczeń w zakresie urządzeń do produkcji płyt, firma Epson wprowadza na rynek sztandarowy produkt PP-100IIBD do tworzenia płyt Blu-ray. Najnowszy model w rodzinie urządzeń Discproducer jest wyposażony w najlepsze nagrywarki Blu-ray klasy Archival grade (seria Pioneer PR1), które przewyższają standardy branżowe i oferują niezwykłą precyzję produkcji przy wyjątkowo niskim współczynniku błędów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-pp-100iibd%3A-discproducer-do-tworzenia-plyt-blu-ray,17423,artykul.html

Oprócz supernowoczesnych napędów dyskowych, urządzenie PP-100IIBD jest wyposażone w interfejs USB 3.0 SuperSpeed umożliwiający nagrywanie i drukowanie etykiety co najmniej ośmiu płyt Blu-ray w ciągu godziny. Dzięki możliwości wyprodukowania do 100 płyt BD-R o pojemności 50 GB lub ponad czterech terabajtów danych w jednej serii PP-100IIBD doskonale sprawdza się w organizacjach prowadzących cyfryzację i archiwizację dużych ilości danych, m.in. w sektorach rządowym i medycznym, stacjach radiowych lub telewizyjnych i agencjach reklamowych.

Epson jest także jedynym producentem z doświadczeniem zarówno w dziedzinie robotyki, jak i drukarek. W pełni automatyczne ramię AcuGrip BD, opatentowane przez firmę Epson, chwyta płyty pojedynczo, nawet jeśli te przywierają do siebie. Dzięki temu użytkownik może poświęcić czas innym zadaniom, podczas gdy produkcja przebiega całkowicie automatycznie i bez nadzoru.

PP-100IIBD umożliwia także wykonywanie fotograficznej jakości precyzyjnych nadruków na powierzchni płyt. Głowica drukująca Epson Micro Piezo pozwala uzyskać tekst o wyjątkowej ostrości nawet przy najmniejszych rozmiarach czcionek. System sześciu osobnych wkładów atramentowych pozwala uzyskać niskie koszty produkcji jednej płyty, a umieszczony z przodu urządzenia wyświetlacz LED umożliwia łatwe monitorowanie poziomu każdego koloru atramentu.

Urządzenie PP-100IIBD jest bardzo proste w obsłudze. Dołączone oprogramowanie Total Disc Maker 5.0 jest intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Zaawansowane funkcje umożliwiają m.in. wyszukiwanie przez odczyt plików w stosie płyt czy drukowanie etykiet z wykorzystaniem funkcji wydruk seryjny - innej zawartości na powierzchni każdej płyty przy produkcji masowej.

Dzięki dokładności i niezawodności urządzeń z serii Discproducer firma Epson ma ugruntowaną pozycję lidera rynku. Właśnie dlatego ponad 50% europejskich szpitali archiwizujących dane pacjentów na płytach CD/DVD wybiera rozwiązania Epson1” – mówi Grzegorz Moch, menedżer produktów w polskim oddziale Epson Europe.

Discproducer PP-100IIBD trafi do sprzedaży w styczniu 2013 r. Orientacyjna sugerowana cena detaliczna 32 300 zł (z VAT).

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764