logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson prezentuje najmniejszą drukarkę fotograficzną A3+

  PR 09.03.2018, przeczytano 1334 razy
ilustracjastrzałka

Zaawansowane technicznie urządzenia nie muszą zajmować wiele miejsca. Nowa, bezprzewodowa drukarka fotograficzna firmy Epson, XP-15000, pozwala uzyskać najwyższej jakości zdjęcia w formacie A3+ pomimo wyjątkowo kompaktowej konstrukcji. Oprócz tego jest też wyjątkowo stylowa i świetnie prezentuje się z każdej strony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-prezentuje-najmniejsza-drukarke-fotograficzna-a3%2B,35737,artykul.html

- Drukarka XP-15000 zachwyca niewielkimi rozmiarami i stylowym wyglądem, lecz przede wszystkim pozwala uzyskać naprawdę dobre odbitki w formacie A3+. Jest tak mała, że można by ją pomylić z modelem A4. Niezależnie od tego, czy drukujesz w kolorze, czy w czerni i bieli, nowy zestaw sześciu atramentów Claria Photo HD sprawi, że oba typy wydruków będą wyglądać świetnie. W zestawie znajduje się bowiem teraz również kolor szary i czerwony — komentuje Krzysztof Bury, Consumer Account Manager.

Entuzjaści fotografii i profesjonaliści z pewnością docenią wysoki poziom jakości wydruków, który uzyskano dzięki zastosowaniu nowego zestawu atramentów. Dodatkowy szary atrament pozwala uzyskać świetne czarno-białe fotografie o płynnych przejściach między światłem a cieniami. Z kolei dodany czerwony tusz znacząco poszerza przestrzeń kolorów, dzięki czemu można uzyskać bardziej realistyczne, żywsze barwy. Atramenty są niezwykle trwałe — zdjęcia wydrukowane przy ich użyciu przetrwają w albumie fotograficznym aż 300 lat [1.]

ilustracjastrzałka

Drukarka XP-15000 umożliwia kreatywność bez wychodzenia z domu bowiem drukuje ona w formacie do A3+ na różnego rodzaju nośnikach, w tym na grubszym papierze, kartach oraz płytach CD i DVD. Urządzenie ma przy tym wiele praktycznych funkcji, m.in. panel LCD o przekątnej 6,1 cm, który ułatwia nawigację, tacę wyjściową z silnikiem czy funkcję samoczynnego uruchamiania. Jest także szybkie i proste w użyciu do codziennego druku dokumentów, oferując duże szybkości druku oraz automatyczny druk dwustronny A4.

Z tego modelu można korzystać w dowolnej chwili i miejsca dzięki obsłudze połączeń Wi-Fi i Wi-Fi Direct oraz pełnemu pakietowi opcji mobilnych umożliwiających drukowanie zdjęć i dokumentów z dala od biurka.

Najważniejsze cechy:​

  • Drukowanie w formacie A3+
  • Kompaktowa budowa pozwalająca zaoszczędzić miejsce
  • Zaokrąglone brzegi i stylowy wygląd z każdej strony
  • Nowy interfejs
  • Dedykowany zestaw sześciu atramentów Claria Photo HD (w tym nowy kolor czerwony i szary)
  • Panel LCD o przekątnej 6,1 cm
  • Kompatybilność z Epson Connect​[2]: Epson iPrint, Email Print, Remote Print Driver
  • Wi-Fi, Wi-Fi Direct
  • Ethernet
  • Wireless PictBridge
  • Drukowanie na płytach CD/DVD
  • Drukowanie dwustronne A4
  • Szybkość drukowania ISO do 9,2/9 str./min​[3] (czarno-biały/kolorowy)
  • Jeden podajnik papieru ładowany od przodu (mieszący do 250 arkuszy w rozmiarze A4) oraz tylni podajnik papieru (mieszący do 50 arkuszy w rozmiarze do A3+)
  • Taca wyjściowa z silnikiem
  • Automatyczne włączanie


ilustracjastrzałka

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

​1. Trwałość druku jest oparta na przyspieszonych testach wydruków wykonanych na specjalnych nośnikach i przechowywanych w koszulkach ochronnych w albumie. Rzeczywista stabilność wydruku zależy od nośnika, drukowanego obrazu, warunków prezentowania wydruku, intensywności światła, wilgotności i warunków atmosferycznych. Firma Epson nie gwarantuje trwałości wydruków.
2. Korzystanie z funkcji Epson iPrint i Epson Creative Print wymaga połączenia bezprzewodowego i aplikacji Epson do drukowania. Do korzystania z funkcji Epson Email Print i Epson Remote Print Driver konieczne jest połączenie z Internetem. Więcej informacji o produkcie, obsługiwanych językach i urządzeniach można znaleźć na stronie www.epson.pl/connect.
3. Ustalono zgodnie z normą ISO/IEC 24734 obrazującą średnią ESAT testów kategorii biznesowej dla druku jednostronnego. Więcej informacji na stronie www.epson.eu/testing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764