logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson prezentuje najmniejszą drukarkę fotograficzną A3+

  PR 09.03.2018, przeczytano 1344 razy
ilustracjastrzałka

Zaawansowane technicznie urządzenia nie muszą zajmować wiele miejsca. Nowa, bezprzewodowa drukarka fotograficzna firmy Epson, XP-15000, pozwala uzyskać najwyższej jakości zdjęcia w formacie A3+ pomimo wyjątkowo kompaktowej konstrukcji. Oprócz tego jest też wyjątkowo stylowa i świetnie prezentuje się z każdej strony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-prezentuje-najmniejsza-drukarke-fotograficzna-a3%2B,35737,artykul.html

- Drukarka XP-15000 zachwyca niewielkimi rozmiarami i stylowym wyglądem, lecz przede wszystkim pozwala uzyskać naprawdę dobre odbitki w formacie A3+. Jest tak mała, że można by ją pomylić z modelem A4. Niezależnie od tego, czy drukujesz w kolorze, czy w czerni i bieli, nowy zestaw sześciu atramentów Claria Photo HD sprawi, że oba typy wydruków będą wyglądać świetnie. W zestawie znajduje się bowiem teraz również kolor szary i czerwony — komentuje Krzysztof Bury, Consumer Account Manager.

Entuzjaści fotografii i profesjonaliści z pewnością docenią wysoki poziom jakości wydruków, który uzyskano dzięki zastosowaniu nowego zestawu atramentów. Dodatkowy szary atrament pozwala uzyskać świetne czarno-białe fotografie o płynnych przejściach między światłem a cieniami. Z kolei dodany czerwony tusz znacząco poszerza przestrzeń kolorów, dzięki czemu można uzyskać bardziej realistyczne, żywsze barwy. Atramenty są niezwykle trwałe — zdjęcia wydrukowane przy ich użyciu przetrwają w albumie fotograficznym aż 300 lat [1.]

ilustracjastrzałka

Drukarka XP-15000 umożliwia kreatywność bez wychodzenia z domu bowiem drukuje ona w formacie do A3+ na różnego rodzaju nośnikach, w tym na grubszym papierze, kartach oraz płytach CD i DVD. Urządzenie ma przy tym wiele praktycznych funkcji, m.in. panel LCD o przekątnej 6,1 cm, który ułatwia nawigację, tacę wyjściową z silnikiem czy funkcję samoczynnego uruchamiania. Jest także szybkie i proste w użyciu do codziennego druku dokumentów, oferując duże szybkości druku oraz automatyczny druk dwustronny A4.

Z tego modelu można korzystać w dowolnej chwili i miejsca dzięki obsłudze połączeń Wi-Fi i Wi-Fi Direct oraz pełnemu pakietowi opcji mobilnych umożliwiających drukowanie zdjęć i dokumentów z dala od biurka.

Najważniejsze cechy:​

  • Drukowanie w formacie A3+
  • Kompaktowa budowa pozwalająca zaoszczędzić miejsce
  • Zaokrąglone brzegi i stylowy wygląd z każdej strony
  • Nowy interfejs
  • Dedykowany zestaw sześciu atramentów Claria Photo HD (w tym nowy kolor czerwony i szary)
  • Panel LCD o przekątnej 6,1 cm
  • Kompatybilność z Epson Connect​[2]: Epson iPrint, Email Print, Remote Print Driver
  • Wi-Fi, Wi-Fi Direct
  • Ethernet
  • Wireless PictBridge
  • Drukowanie na płytach CD/DVD
  • Drukowanie dwustronne A4
  • Szybkość drukowania ISO do 9,2/9 str./min​[3] (czarno-biały/kolorowy)
  • Jeden podajnik papieru ładowany od przodu (mieszący do 250 arkuszy w rozmiarze A4) oraz tylni podajnik papieru (mieszący do 50 arkuszy w rozmiarze do A3+)
  • Taca wyjściowa z silnikiem
  • Automatyczne włączanie


ilustracjastrzałka

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

​1. Trwałość druku jest oparta na przyspieszonych testach wydruków wykonanych na specjalnych nośnikach i przechowywanych w koszulkach ochronnych w albumie. Rzeczywista stabilność wydruku zależy od nośnika, drukowanego obrazu, warunków prezentowania wydruku, intensywności światła, wilgotności i warunków atmosferycznych. Firma Epson nie gwarantuje trwałości wydruków.
2. Korzystanie z funkcji Epson iPrint i Epson Creative Print wymaga połączenia bezprzewodowego i aplikacji Epson do drukowania. Do korzystania z funkcji Epson Email Print i Epson Remote Print Driver konieczne jest połączenie z Internetem. Więcej informacji o produkcie, obsługiwanych językach i urządzeniach można znaleźć na stronie www.epson.pl/connect.
3. Ustalono zgodnie z normą ISO/IEC 24734 obrazującą średnią ESAT testów kategorii biznesowej dla druku jednostronnego. Więcej informacji na stronie www.epson.eu/testing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764