logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson prezentuje kompaktowe modele drukarek Ecotank

  PR 19.07.2019, przeczytano 879 razy
ilustracjastrzałka

Do nagradzanej serii drukarek EcoTank firmy Epson dołączają nowe, stylowe modele, charakteryzujące się kompaktowymi wymiarami (L3160, L3156) i białą kolorystyką (L3156). Idealnie pasują one do nowoczesnych wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-prezentuje-kompaktowe-modele-drukarek-ecotank,383300,artykul.html

- Drukarki w kolorze czarnym od zawsze cieszą się popularnością, jednak niektórzy klienci chcieli innego wariantu, który lepiej pasowałby do ich stylowo urządzonych mieszkań lub biur. Uważamy, że dzięki białej obudowie i zmniejszonym wymiarom ta oferta trafia w bieżące trendy. - powiedział Martin Schibitzki, Account Manager z Epson Polska

Wszystkie najnowsze drukarki z serii EcoTank (L3160, L3156) charakteryzują się nową, kompaktową konstrukcją. Pojemnik na atrament nie jest już umieszczony z boku urządzenia – został zintegrowany z obudową i znajduje się z przodu. Modyfikacja ta nie tylko oszczędza przestrzeń na biurku, ale też ułatwia kontrolę poziomu atramentu. Przy napełnianiu pojemników z atramentem nowych butelek nie trzeba ściskać, dzięki czemu jego uzupełnianie jest mniej kłopotliwe, a dodatkowo dany kolor można wlać tylko do odpowiadającego mu zasobnika.

Podobnie jak inne oszczędne drukarki z serii EcoTank, modele L3160 i L3156 wyposażone są w duży pojemnik na atrament, który można napełnić przy użyciu wydajnych butelek. W zestawie z drukarką użytkownik otrzymuje atrament, który może wystarczyć nawet na trzy lata 1. Dzięki temu opłacalnemu rozwiązaniu można zaoszczędzić aż 90% kosztów atramentu 2, a same butelki można dokupić w miarę potrzeby w przystępnej cenie.

EcoTank umożliwia proste drukowanie z telefonów, tabletów i laptopów. Dzięki obsłudze Wi-Fi i Wi-Fi Direct przy użyciu aplikacji Epson iPrint można przesyłać dokumenty do wydrukowania z urządzeń mobilnych 3. Można też drukować pliki niemal z każdego miejsca na świecie dzięki funkcji Epson Email Print 3.

Oferta nowych modeli EcoTank zapewnia klientom jeszcze większy wybór: L3156 to biała drukarka „3 w 1" z obsługą Wi-Fi i Wi-Fi Direct, podczas gdy L3160 jest czarna i ma dodatkowo wyświetlacz LCD.

ilustracjastrzałka

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

1. 3-letni okres, na jaki wystarczy zapas atramentu, oszacowano na podstawie średniej miesięcznej liczby drukowanych stron wynoszącej 225 wydrukowanych stron na domowych i biurowych drukarkach EcoTank oraz 40 zdjęć na drukarkach fotograficznych EcoTank. Obliczenia oparto na najniższej wydajności dołączonej butelki z czarnym atramentem w przypadku drukarek domowych i biurowych oraz najniższej wydajności dołączonego atramentu fotograficznego w przypadku drukarek fotograficznych. 2. Średnia liczba wymaganych wkładów/oszczędność podczas drukowania tej samej liczby stron przy użyciu butelek z atramentem dostarczonych w zestawie z drukarkami z serii EcoTank (z wyjątkiem L805, L810, L850, L7160), bez uwzględniania kosztów sprzętu. Do porównania użyto średnich kosztów eksploatacji modeli z serii EcoTank A4 i 10 najlepiej sprzedających się modeli w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce w okresie od kwietnia 2017 r. do marca 2018 r., na podstawie raportu IDC o sprzedaży drukarek i kopiarek w regionie EMEA (dane na I kwartał 2018 r.) i raportu IDC o sprzedaży materiałów eksploatacyjnych w regionie EMEA (dane na II połowę 2017 r.). Koszty wydruku obliczone dla wkładów standardowych i XL dostępnych w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, zgodnie z danymi IDC dla tego samego okresu. W celu obliczenia średniej ceny sprzedaży podzielono przychody przez liczbę sztuk. Wydajność wkładów atramentowych podana została na stronach internetowych producentów. 3. Wymaga połączenia bezprzewodowego z Internetem. Więcej informacji o produkcie, obsługiwanych językach i urządzeniach można znaleźć na stronie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764