logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson prezentuje wydajną drukarkę do druku bezpośrednio na odzieży

  PR 20.03.2020, przeczytano 1694 razy
ilustracjastrzałka

Drukarka Epson SureColor SC-F3000 oferuje jeszcze większą niezawodność, wysoką jakość oraz wszechstronność niezbędną w produkcji odzieży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-prezentuje-wydajna-drukarke-do-druku-bezposrednio-na-odziezy,386170,artykul.html

Epson prezentuje drukarkę do drukowania bezpośrednio na odzieży (Direct to Garment, DTG), która średnim i dużym producentom ubrań (np. T-shirtów) oferuje niski całkowity koszt eksploatacji (TCO). Firmy, dla których ważne są wysoka dokładność, krótki czas realizacji i możliwość nanoszenia skomplikowanych wzorów na różnorodne ubrania, docenią  jej niezawodność, wydajność i szybkość.

To pierwsza drukarka DTG firmy Epson wyposażona w pojemny system zasilania w atrament, wykorzystujący kompaktowe, 1,5-litrowe worki z tuszem. Rozwiązanie to pozwala obniżyć całkowity koszt eksploatacji oraz skrócić czas przestojów. Wyjątkowo trwała oraz intuicyjna w obsłudze konstrukcja została uzupełniona o funkcje pozwalające nawet niedoświadczonym użytkownikom na dłuższą i wydajniejszą eksploatację urządzenia przy jednoczesnym zachowaniu niezmiennie wysokiej jakości i precyzji drukowania:

  • Łatwa instalacja
  • 4,3-calowy panel dotykowy z usprawnionymi funkcjami
  • Automatyczne dostosowywanie wysokości płyty dzięki czujnikom wykrywającym, na jakiej wysokości znajduje się powierzchnia ubrania – funkcja pozwala na łatwe przełączanie między T-shirtami, bluzami, torbami itp.
  • Lepsza jakość druku dzięki precyzyjnej technologii nanoszenia atramentu
  • Łatwy dostęp do podzespołów w celu konserwacji i wymiany materiałów eksploatacyjnych

- Wsłuchiwanie się w potrzeby naszych klientów pozwala nam wprowadzać wiele innowacji –  wyraźnie widać to na przykładzie funkcjonalności i wzornictwa modelu SC-F3000. Ta drukarka DTG oferuje nie tylko prostą obsługę, ale również wysoką jakość druku i imponującą szybkość. Zarówno pod względem kosztów, jak i szerokich możliwości będzie to dobry wybór dla wielu firm, którym zależy na rozwoju oraz kontroli nad jakością produktu końcowego. Co więcej, by zapewnić naszym klientom jak najwyższy komfort użytkowania, oferujemy kompleksowe rozwiązanie do druku na odzieży: drukarkę, atramenty, oprogramowanie i wsparcie – powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager – LFP w Epson.  

Model SureColor SC-F3000 będzie dostępny w sprzedaży od czerwca 2020 r.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764