logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Epson Pro 7000 paski złe kolory

Strona 1/3  1 2 3

| 10.05.2013 15:05

Posiadam ploter Epson Pro 7000 drukowałem wcześniej bez problemów teraz występują problemy z kolorami, wyrównywałem poziom głowicy i przeprowadzałem czyszczenie. Ploter ma zainstalowany system stałego zasilania w atrament.

Dodatkowo ploter robi paski.

brak ikonki
+

wiadomości: 9
w Signs.pl od 10.05.2013
IP: 86.63.74.XXX

| 11.05.2013 12:05

Najlepiej jak dasz jakiś skan...
A kolory? zmieniałeś coś (program, profile, ustawienia sterownika itp.)?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

wiadomości: 2424
w Signs.pl od 27.08.2002
IP: 192.168.147.XXX

| 12.05.2013 02:05

tez mialem pasy na 7000 i 9000. nie mam w tej chwili instrukcji serwisowej od 7000 pod reka ale po iniatial fill bylo ok.

bylo jakos podobnie a na 9000 leci to tak:

Turn on the printer while holding the following three buttons:
“Paper feed -”
“Cut/Eject”
“Cleaning”
The printer is starting up in the “service menu.” The LCD panel will display "LCD = Check: Test.”
4. Press the "Paper Source" button to toggle through the cleaning menu until the LCD displays "Check: Cleaning". Press the "Enter" Button. The LCD will display "Cleaning: Std.KK0"
5. Press the "Paper Source" Button to toggle though the menu until the LCD displays "Cleaning: Init. Fill". Press the "Enter" Button.


ok - znalazlem pod 7000 tez:

To access service mode, turn the printer off. Then turn it back on WHILE holding down the BOTTOM three buttons.
This will initiate the test mode.
Use the SELECT TYPE button to cycle to the Cleaning mode, then press ENTER
Then cycle to through to Initial Fill using the ITEM button
Once the Initial Fill cycle is called up on the LCD, press ENTER.
A more comprehensive nozzle check can be run from the Service Mode
Once the Cleaning screen comes back after cleaning, cycle through the main menus until PRINT CHECK appears or something like that, then press ENTER.

schodzi calkiem sporo atramentu ale u mnie zalatwilo wszystkie problemy po ponad roku nieuzywania tej zabawki


Jakiego atramentu uzywasz?

avatar użytkownika
+ + + + +

Bromolla
wiadomości: 525
w Signs.pl od 24.09.2010
IP: 90.230.46.XXX

| 12.05.2013 09:05

Używam atramentu zamiennika z Agawy jak do tej pory sprawdza się świetnie doskonała jakość wydruków minimalne wręcz poza wszelka kalukacja zużycie.

Ok spróbuje jak to u mnie pójdzie, dzięki. Pozdrawiam.

Jeszcze takie pytanie które 3 przyciski nacisnąć aby po ponownym włączeniu plotera wejść w tryb serwisowy?

(Wiadomość zmodyfikowana przez: ePrintArt24 dnia 12.05.2013 10:06)

brak ikonki
+

wiadomości: 9
w Signs.pl od 10.05.2013
IP: 86.63.74.XXX

| 13.05.2013 12:05

dół + prawy+OK

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

wiadomości: 2424
w Signs.pl od 27.08.2002
IP: 192.168.147.XXX

| 13.05.2013 12:05

http://www.feedroller.com/Store/Service%20Manual/Stylus%20Pro%207000%20SM.pdf

strona 164

a samo czyszczenie 194

Serwisowka zawsze w cenie

(Wiadomość zmodyfikowana przez: karaDa dnia 13.05.2013 12:55)

avatar użytkownika
+ + + + +

Bromolla
wiadomości: 525
w Signs.pl od 24.09.2010
IP: 109.58.145.XXX

| 14.05.2013 12:05

wykonałem według instrukcji czyszczenie i teraz mam komunikat o błędzie service req 00000100 migają wszystkie kontrolki

brak ikonki
+

wiadomości: 9
w Signs.pl od 10.05.2013
IP: 86.63.74.XXX

| 14.05.2013 13:05

Już wiem co to za błąd przepełnienie zbiorniczka na zużyty tusz teraz problem gdzie on jest i jak go wymienić?

brak ikonki
+

wiadomości: 9
w Signs.pl od 10.05.2013
IP: 86.63.74.XXX

| 14.05.2013 16:05

strona 126 - zapewne nic nie trzeba wymieniac tylko zresetowac a to opisane jest na stronie 127

zanim mnie ktos opisze jako zlego servisanta to nie jestem nim tylko uzytkownikiem i walnolem 2 resety juz - nic sie nie przelewalo Nawet samochodem go wozilem pozniej. A ten staroc dalej drukuje jak nowka.

Tak zupelnie przy okazji - wie ktos jak zresetowac pampersa w WP-4015 bez jakiegos specjalnego sprzetu? drogi nie jest ale do pelnego tez mu daleko a ma chipa.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: karaDa dnia 14.05.2013 16:46)

avatar użytkownika
+ + + + +

Bromolla
wiadomości: 525
w Signs.pl od 24.09.2010
IP: 2.66.98.XXX

| 17.05.2013 16:05

Na podanej stronie nie ma opisu resetu tylko jest opis wyjęcia i wymiany.

Możesz wrzucić na forum jakiś zrozumiały opis dla blondynek

brak ikonki
+

wiadomości: 9
w Signs.pl od 10.05.2013
IP: 86.63.74.XXX
Strona 1/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764