logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson: nowe urządzenia drukujące wspierające efektywność pracy zdalnej

  PR 28.10.2020, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka
WorkForce Pro WF-4745

W odpowiedzi na potrzeby milionów osób nadal pracujących z domu Epson poszerzył ofertę o dwie wielofunkcyjne drukarki, zaprojektowane z myślą o małych firmach i domowych biurach: WorkForce Pro WF-4745 i EcoTank L6580. Te energooszczędne, oparte na nie wykorzystującej ciepła w procesie druku technologii piezoelektrycznej urządzenia stanowią doskonałą alternatywę dla tradycyjnych drukarek z wymiennymi kartridżami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson%3A-nowe-urzadzenia-drukujace-wspierajace-efektywnosc-pracy-zdalnej,388976,artykul.html

- Ostatnio przeprowadziliśmy ankietę wśród ponad 4000 pracowników europejskich i bliskowschodnich firm, z której wynika, że 70% badanych za kluczowe funkcje urządzeń do pracy z domu uważa trwałość, energooszczędność i ograniczenie ilości materiałów eksploatacyjnych1 powiedział Robert Reszkowski z Epson. - Zarówno WorkForce Pro WF-4745, jak i EcoTank L6580 doskonale wpisują się w te oczekiwania.

Co ciekawe, z dostępnych danych wynika, że gdyby wszystkie drukarki laserowe używane do pracy z domu i w małych biurach w Europie zastąpiono atramentowymi drukarkami Epson, zużycie energii spadłoby nawet o 311 milionów kWh2 , co oznacza oszczędności rzędu 38,1 mln Euro3 i ograniczenie emisji CO2 o 117 tys. ton rocznie.

WorkForce Pro WF-4745

WorkForce Pro WF-4745 to najbardziej przystępna cenowo propozycja firmy Epson w segmencie wielofunkcyjnych urządzeń biznesowych. Oferuje wysokiej jakości wydruki, dostępne z prędkością do 24 stron/min i bezproblemową obsługę dzięki pojemnym zbiornikom na atrament. Podajnik mieści aż 500 arkuszy, dzięki czemu urządzenie pracuje płynnie, a częste uzupełnianie papieru nie jest konieczne. WF-4745 wyposażono w dotykowy ekran LCD, który ułatwia korzystanie z wszystkich dostępnych funkcji. Dzięki automatycznemu podajnikowi dokumentów (ADF) na 50 arkuszy można szybko i wygodnie zeskanować i przefaksować jedno- i dwustronne dokumenty. To doskonały wybór do małej firmy, czy domowego biura, oczekującego funkcjonalności na poziomie biznesowym.

EcoTank L6580

EcoTank L6580 oferuje wyjątkowo niski koszt drukowania i startowy zapas atramentu wystarczający na długie miesiące, zanim pojawi się konieczność uzupełnienia zbiorników. Unikalny i wygodny w obsłudze system pojemników oznacza brak kartridży i związanych z nimi niedogodności, takich jak duża ilość odpadów, czy czas poświęcany na ich wymianę i zakup. Drukarka ma wiele przydatnych funkcji, takich jak WiFi, pozwalające drukować praktycznie z dowolnego miejsca, szybkość druku na poziomie 25 str./min i wydruk pierwszej strony gotowy w 5,5 sek., a także pojemne podajniki. Dotykowy ekran LCD o przekątnej 4.3" ułatwia nawigację i obsługę.

ilustracjastrzałka

- Oba modele stworzono z myślą o małych firmach i domowych biurach, co czyni z nich idealne drukarki dla wszystkich, którzy w obecnej sytuacji pracują zdalnie - podsumowuje Reszkowski.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

1 Badanie przeprowadzone przez B2B International na zlecenie Epson w czerwcu 2020
2 Na podst. wyliczeń Epson. Metodologia zweryfikowana przez TÜV Rheinland, na podst. „Typowego Zużycia Energii", określanego w ramach procedury testowe Energy Star, podawanej w kWh na rok. Modele określono wykorzystując wskaźniki IDC HCP 2019Q2 (dane za okres 2015Q1 do 2018Q4), i bazę urządzeń zainstalowanych w 22 firmach w UE w 2018 r , wg raportu IDC ( ("Installed Base by Vertical, 2019Q2").
3 Kalkulacje porównawcze dostępne na: https://www.epson.eu/neop-footnotes

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764