logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson przedstawia nową serię wielkoformatowych drukarek technicznych

  PR 24.10.2019, przeczytano 1026 razy
ilustracjastrzałka
SC T5400M

Modele SureColor SC-T3100x i SC-T5400M poszerzają ofertę drukarek technicznych firmy Epson i zapewniają precyzję oraz niezawodność


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-przedstawia-nowa-serie-wielkoformatowych-drukarek-technicznych,384456,artykul.html

Firma Epson wprowadza dwie nowe, profesjonalne drukarki techniczne: 24-calowy model SureColor SC-T3100x i 36-calowy model SureColor SC-T5400M. Te urządzenia idealnie uzupełniają obecną serię T, dzięki czemu firma Epson oferuje teraz pełną gamę drukarek technicznych, aby spełniać wymagania profesjonalnych usługodawców z różnych branż.

SureColor SC-T3100x stanowi kontynuację modelu SC-T3100 i jest podstawową drukarką biurkową. Rozwiązanie to powstalo z myślą o producentach plakatów, materiałów POS i pracownikach sektora edukacji, zapewniając im ekonimiczną oraz niezawodną pracę. Drukarka SC-T3100x zamiast kartridży do uzupełniania atramentu wykorzystuje butelki o pojemności 140 ml, co zwiększa wygodę użytkowania i obniża koszty eksploatacji. Inne funkcje to między innymi:

  • Ekran dotykowy
  • Łączność Wi-Fi
  • System stałego zasilania w atrament
  • Unikatowa technologia weryfikacji dyszy (NVT) pomaga zapobiegać błędom druku
  • Solidna konstrukcja o najmniejszych wymiarach spośród wszytstkich drukarek technicznych firmy Epson
  • Niski całkowity koszt eksploatacji
  • Starannie zaprojektowana z myślą o bezproblemowym dopasowaniu do większości środowisk pracy

ilustracjastrzałka

SureColor SC-T5400M to wielofunkcyjna, wieloformatowa drukarka techniczna ze zintegrowanym skanerem/kopiarką (z wygodną opcją podawania dokumentów od góry). Została opracowana dla osób pracujących w budownictwie i reprografii, dla których istotna jest szczegółowość, precyzja i wszechstronność. Dzięki skanerowi stare mapy i plany, które są zwykle przechowywane jako wydruki, można zamieniać na pliki elektroniczne i ponownie drukować. Materiały można także wielokrotnie poprawiać, notować na nich ręcznie, skanować i przesyłać. Inne funkcje to między innymi:

  • Prosta ergonomiczna konstrukcja
  • Prędkość druku: 22 s / obraz A1
  • Szybki skan: druk kolorowy 4,5 obr./s i monochromatyczny 7,5 obr./s
  • Najdłuższe skanowanie w swojej kategorii (30,5 m)
  • Interfejs panelu dotykowego na dużym 4,3-calowym kolorowym wyświetlaczu LCD
  • Drukowanie i skanowanie bezpośrednio z urządzenia USB
  • Łączność Wi-Fi
  • Duża rolka (średnica 170 mm / długość 150 m)
  • Kartridże o dużej pojemności (350 ml)
  • Drukowanie bez marginesów

- Stworzyliśmy drukarki techniczne, aby firmy mogły zwiększyć swoją produktywność. Niezależnie od tego, czy skanowane będą szczegółowe rysunki CAD, materiały POS lub plakaty – te drukarki z pewnością zrobią wrażenie – powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager – LFP w Epson Europe. - Zależy nam, by zapewnić użytkownikom większą wydajność i kreatywność – dodaje. - Obie drukarki techniczne: SC-T3100x i SC-T5400M, pozwalają czerpać z bogatego doświadczenia firmy Epson i dostarczać najwyższej klasy wydruki. Płynnie integrują się z większością środowisk pracy i zapewniają bezprzewodowy druk z tabletów i smartfonów.

Drukarka SureColor SC-T5400M jest dostępna od września, a SC-T3100x będzie od listopada 2019 r.

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764