logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson R-D1xG - cyfrówka w stylu retro

   11.03.2009, przeczytano 1287 razy

Firma Epson wprowadziła na rynek aparat cyfrowy R-D1xG, który jest bezpośrednim następcą modelu R-D1. Tak jak poprzednik, także jest wyposażony w matrycę 6,1 Mpix. Oba modele wyróżniają się obudową w stylu retro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-r-d1xg---cyfrowka-w-stylu-retro-,8645,artykul.html

R-D1xG posiada większy, 2,5-calowy ekran. Kolejną zmianą jest slot na kart pamięci – w R-D1 był kompatybilny z kartami SD, natomiast w nowszym modelu został zastąpiony standardem SDHC. Aparat może zapisywać zdjęcia jednocześnie w formacie RAW oraz JPEG. Dysponuje trzema trybami tematycznymi: do fotografowania ludzi, scenerii oraz w słabych warunkach oświetleniowych. Maksymalna czułość ISO wynosi 1600. Nowy model obsługuje przestrzeń barwną Adobe RGB.

R-D1xG początkowo będzie dostępny tylko w Japonii. Brak informacji na temat cen oraz terminu dostępności na innych rynkach.

Źródło: Electronista

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764