logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson rezygnuje z produkcji drukarek laserowych

  PR 17.11.2022, przeczytano 599 razy
ilustracjastrzałka

Skupiając się na ekologicznej technologii druku niewymagającej użycia ciepła, firma Epson całkowicie kończy sprzedaż drukarek laserowych i rozszerza linię urządzeń atramentowych o nowe urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-rezygnuje-z-produkcji-drukarek-laserowych,398008,artykul.html

Potwierdzając zaangażowanie w rozwój druku atramentowego, firma Epson wprowadza na rynek nową serię urządzeń WorkForce Enterprise AM, opartych na niewymagającej użycia ciepła technologii drukowania Micro Piezo. Pracują one z szybkością 40–60 stron na minutę, wypełniając lukę w ofercie biznesowych drukarek A3.

Te produkty wprowadzają technologię stałych głowic wierszowych na rynek urządzeń średniej szybkości. W efekcie partnerzy firmy Epson będą mogli uprościć proces sprzedaży, a użytkownicy końcowi otrzymają możliwość wybrania produktu spełniającego ich potrzeby, realizując równocześnie cele w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Technologia druku atramentowego pozwala zmniejszyć zużycie energii w porównaniu z drukiem laserowym, a niewielkie rozmiary i lekka konstrukcja tych urządzeń pomagają ograniczać zużycie zasobów podczas produkcji oraz wysyłki. Mniejszy rozmiar sprawia też, że można je z łatwością ustawiać w biurach, gdzie będą pracować i w ten sposób oszczędzić miejsce. Wkłady atramentowe o dużej pojemności dodatkowo ograniczają zużycie materiałów podczas produkcji, obniżają koszty wysyłki, magazynowania i zarządzania zużytymi materiałami eksploatacyjnymi.

Wprowadzenie tych urządzeń odzwierciedla znaczącą zmianę w strategii Epsona w zakresie drukowania, potwierdzając zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Ich premiera zbiega się z decyzją firmy o pełnym przejściu na produkcję drukarek atramentowych i całkowitym zakończeniu sprzedaży oraz dystrybucji drukarek laserowych do 2026 roku. Tę decyzję ogłoszono rok po zadeklarowaniu przez firmę Epson przeznaczenia kwoty 100 miliardów jenów na rzecz inwestycji w zrównoważone innowacje. Jest ona podyktowana ograniczonymi możliwościami technologii laserowej w zakresie zrównoważonego rozwoju, co wynika z wykorzystania ciepła podczas drukowania. Z kolei to wszystko przekłada się na zużycie większej ilości energii.

Dodatkowo znacząco obniżono wymagania związane z serwisowaniem i konserwacją drukarek atramentowych Epson. W porównaniu do drukarek laserowych mają mniej ruchomych części eksploatacyjnych, które podlegają wymianie. Dzięki temu przerwy w pracy są krótsze, a wydajność i poziom zadowolenia użytkowników końcowych są wyższe.

- Nowa seria WorkForce Enterprise AM uzupełnia linię biznesowych drukarek atramentowych – wśród nich znajdują się zarówno urządzenia dla małych grup roboczych, jak i szybkie urządzenia dla całych departamentów. Oznacza to, że niezależnie od funkcji biznesowej czy częstotliwości drukowania, Epson oferuje odpowiedni produkt – powiedział Robert Reszkowski z Epson Europe. - Dzięki wsparciu w postaci zarządzanych usług druku, zarządzania zdalnego i rozwiązań z zakresu przepływów pracy te produkty zapewniają zrównoważony system drukowania o niskich wymaganiach konserwacyjnych oraz wysokiej jakości, a także niezawodności.

Więcej informacji o nowej serii

  • Najbardziej kompaktowe urządzenia w swojej klasie o znacznie obniżonej wadze;
  • Zwiększający niezawodność podajnik papieru w kształcie litery C, zmniejszający ryzyko jego zacięcia;
  • Sterujący ekran dotykowy o przekątnej 10,1 cala — inteligentniejsze i bardziej intuicyjne menu z ustawieniami druku ekologicznego;
  • Łatwa obsługa dzięki funkcji automatycznego wykrywania rozmiaru papieru i płynnie zamykającym się kasetom na papier;
  • Łatwe do zamontowania, kompaktowe wkłady atramentowe o dużej pojemności
  • Pojemne podajniki papieru mieszczące do 5150 arkuszy;
  • Krótsze przestoje, dzięki projektowaniu z myślą o łatwym dostępie do wnętrza urządzenia oraz szybkiej i skutecznej standardowej konserwacji;
  • Skanowanie z prędkością 60 stron/120 obrazów na minutę i opcjonalna wbudowana funkcja OCR;
  • Wbudowany moduł wykańczający do sortowania i zszywania wydruków - niewielkie rozmiary i oszczędność miejsca. Opcjonalny dziurkacz;
  • Zewnętrzny moduł broszurowy, który umożliwia zszywanie, dziurkowanie, drukowanie kopert, zszywanie grzbietu oraz składanie na środku i na trzy.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764