logo
WIADOMOŚCI

Epson rozwija produkcję podzespołów

Mateusz Zawiślak  PR 10.08.2017, przeczytano 174 razy

Epson uruchamia na Filipinach nowoczesny zakład produkcyjny. Firma zamierza zwiększyć produkcję drukarek atramentowych i projektorów 3LCD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-rozwija-produkcje-podzespolow,33369,artykul.html

Seiko Epson Corporation poinformowała, że spółka zależna Epson zajmująca się produkcją - Epson Precision (Philippines) Inc., zakończyła budowę nowego zakładu, który umożliwi zwiększenie produkcji drukarek atramentowych. Firma zamierza także rozbudować swoje możliwości produkcji projektów 3LCD w istniejącym zakładzie.

Od momentu przełomu w styczniu 2015 roku grupa Epson zainwestowała 143 miliony USD w budowę nowoczesnego działu produkcyjnego, który znajduje się w obrębie istniejącego zakładu. Został on zaprojektowany z dbałością o środowisko; na dachu zainstalowano ogromny system zasilania energią słoneczną o maksymalnej wydajności ok. 3000 kW.

Podczas realizacji średnioterminowego planu biznesowego Epson zdecydowano, że obecna zdolność produkcyjna zakładów wytwarzających drukarki atramentowe i projektory w Chinach, Indonezji i Filipinach nie wystarczy do zaspokojenia przewidywanego popytu. Grupa przewiduje konieczność znaczącego zwiększenia produkcji modeli drukarek atramentowych ze zbiornikiem na atrament o wysokiej pojemności, które cieszą się dużą popularnością na rynkach wschodzących i innych, a także produkcji biurowych, atramentowych drukarek wielofunkcyjnych drukujących linie z wysoką prędkością, które również cieszą się rosnącym zainteresowaniem na całym świecie.

Grupa Epson, będąca przez ostatnie 16 lat największym dostawcą[1] projektorów, rozbuduje zdolność produkcyjną projektorów w obrębie istniejącego zakładu. Dział komunikacji wizualnej grupy odnotowuje coraz większą sprzedaż, głównie ze względu na rosnące zainteresowanie projektorami wśród firm i placówek edukacyjnych oraz rozbudowę aplikacji komercyjnych, spełniając potrzeby wschodzących rynków.

Epson planuje zwiększyć zatrudnienie załogi w spółce Epson Precision na Filipinach z 14 400 do 20 000[2], aby osiągnąć planowaną moc produkcyjną.

Źródło: Epson

www.global.epson.com

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: Badania przeprowadzone Futuresource Consulting Ltd., 2001 - 2016 (wolumen projektorów o mocy 500 lumenów i większych)
[2] Przyszłe szacunkowe dane dotyczące produkcji i zatrudnienia mogą ulec zmianie w zależności od sytuacji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Automatyczne trymery KalaXY II w ofercie ADP Polska
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz opinie klientów firma Kala opracowała nową linię trymerów automatycznych KalaXY II, które swoją premierę miały na międzynarodowych targach FESPA 2018 w Berlinie. (rys. Automatyczny trymer KalaXY II Plus).
Minima Advertising People dla UX Plus
UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.
Zoo Market rusza z kampanią DOOH
ZOO Market we współpracy z agencją reklamową MyLED realizuje  intensywną kampanię DOOH, informującą o nadchodzących wydarzeniach i odliczającą czas do atrakcji zaplanowanych na kolejny weekend.
On Board Think Kong poszerza portfolio klientów w obszarze healthcare. W ramach współpracy z firmą Pharmabest poprowadzi wielokanałową kampanię edukacyjną „Probiotyk – wybieram świadomie”. Konsultanci On Board Think Kong będą odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO.
Change Serviceplan autorem kampanii reklamowej Krakus
Agencja kreatywna Change Serviceplan, przygotowała nową kreację kampanii reklamowej dla marki Krakus, która promuje szeroką gamę produktów, szczególnie polecanych w sezonie grillowym. Kampanię rozpoczęły aktywności w mediach społecznościowych  oraz na portalach internetowych.
 
środa 20.06.2018, 131 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone