logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson SC-P5300 z nagrodą TIPA 2024 dla najlepszej profesjonalnej drukarki fotograficznej

  PR 01.10.2024, przeczytano 230 razy
ilustracja

Epson z radością ogłasza, że jego drukarka SC-P5300 została uhonorowana prestiżową nagrodą TIPA 2024 w kategorii najlepszej profesjonalnej drukarki fotograficznej. Stowarzyszenie Technical Image Press Association  (TIPA) wyróżniło ten model w tegorocznej edycji TIPA World Awards – zestawienia najlepszych rozwiązań technologicznych w dziedzinie fotografii i obrazowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-sc-p5300-z-nagroda-tipa-2024-dla-najlepszej-profesjonalnej-drukarki-fotograficznej,405894,artykul.html

Nagrody TIPA są znakiem rozpoznawczym najwyższych osiągnieć w branży, odzwierciedlając zarówno aktualny stan technologii, jak i przyszłe kierunki rozwoju produktów i usług, które służą zarówno profesjonalnym użytkownikom, jak i pasjonatom-amatorom. Laureatów wybiera panel ekspertów z całego świata, co jest wyrazem zaangażowania całej społeczności fotograficznej i zajmującej się drukiem w rozwój, innowacyjność i jakość.

Przyznając ocenę TIPA uhonorowała SC-P5300 w uznaniu spełnienia wysokich oczekiwań profesjonalnych fotografów i osób zajmujących się sztuką wizualną. Jak napisano w uzasadnieniu: „Wskutek dostępności aparatów i skanerów o wysokiej rozdzielczości, laboratoria, profesjonalne studia, galerie i artyści poszukują drukarki, która zapewni wydruki oddające całą kolorystykę, tonację i ostrość ich obrazów”. SC-P5300 posiada 10-kanałową głowicę drukującą Micro Piezo i wykorzystuje technologię Epson Precision Dot Screening z 10-kolorowymi atramentami UltraChrome, w tym fioletowym, co pozwala na uzyskanie szerokiego gamutu kolorów i wyjątkowej jakości wydruków.

SC-P5300 wyróżnia się swoją wszechstronnością, oferując oddzielne kanały czarnego atramentu oraz tryb „carbon black”, który zwiększa parametr maksymalnej intensywności czerni D-Max, umożliwiając uzyskanie żywych monochromatycznych wydruków na błyszczących powierzchniach. Drukarka wyposażona jest także w wbudowany podajnik rolkowy do druku z marginesami i bez, oraz posiada przyjazne dla użytkownika funkcje, takie jak panel sterowania ułatwiający wybór papieru i atramentu.

Wymagania dotyczące produktywności w dzisiejszym profesjonalnym środowisku artystycznym są wyższe niż kiedykolwiek wcześniej, a jednocześnie naturalnym jest, żę użytkownicy oczekują najwyższej jakości obrazu,” powiedział Grzegorz Mencfel, Account Manager Commercial & Industrial Printing w Epson Europe. „Drukarka SC-P5300 od Epson spełnia oba te wymagania, oferując jednocześnie wyjątkową łatwość obsługi i niezawodność. To więcej niż tylko drukarka; to efekt zaangażowania firmy Epson w innowacje na rynku profesjonalnych wydruków fotograficznych i artystycznych. Dzięki swojej zaawansowanej technologii i zorientowanemu na użytkownika designowi, umożliwia fotografom i artystom przekraczanie granic swojej kreatywności.

Źródło: Epson Europe B.V.

Dodatkowe informacje:

O TIPA
Stowarzyszenie Technical Image Press Association (TIPA) to międzynarodowa organizacja, która zrzesza profesjonalne, amatorskie i branżowe magazyny, a także serwisy internetowe z Azji, Australii, Europy i Ameryki Północnej. Nagrody TIPA World Awards cieszą się ogromnym uznaniem w branży fotograficznej i obrazowej, wyznaczając standardy jakości i innowacyjności. Nagrody przyznawane są w wyniku rygorystycznego procesu oceny przeprowadzanego przez członków TIPA, dzięki czemu zwycięskie produkty reprezentują najlepsze produkty w swoich kategoriach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764