logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson SC-S60610 na targach Viscom 2015

  PR 04.11.2015, przeczytano 2291 razy

SureColor SC-S60610 to 64-calowa drukarka produkcyjna firmy Epson, do zastosowań w tworzeniu reklamy wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-sc-s60610-na-targach-viscom-2015,26453,artykul.html

Na targach Viscom 2015 w Dusseldorfie (Hala 8b, Stoisko H10), Epson przedstawia swoją najbardziej zaawansowaną drukarkę do zastosowań reklamowych 64-calową SC-S60610.

Drukarka powstawała przez cztery lata, co pozwoliło inżynierom firmy Epson na zastosowanie w niej najnowszych technologii - w tym nowego systemu precyzyjnego podawania nośników, dwóch wysokowydajnych głowic drukujących PrecisionCore TFP oraz wielu zaawansowanych funkcji. W rezultacie wyposażona w nie SC-S60610 jest najbardziej wydajną drukarką produkcyjną w ofercie firmy Epson.

Dzięki słuchaniu opinii klientów podczas projektowania produktu, firma Epson była w stanie zastosować technologie pomagające rozwiązać kluczowe problemy, którym muszą sprostać drukarki stosowane w produkcji reklamy wizualnej” — wyjaśnił Tomasz Kuciński, Pro Graphics Account Manager z Firmy Epson. „Technologia, w którą wyposażono tę nową drukarkę, jest wiodąca w swojej klasie, a to zapewnia profesjonalistom od reklamy wizualnej możliwość korzystania z najlepszego urządzenia do drukowania na nośnikach podawanych z roli, dzięki czemu każde zadanie wykonane może być bez błędów i terminowo”.

Drukarka SC-S60610, zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę Epson, udostępnia nowo powstałe technologie gwarantujące wyjątkową jakość druku, trwałość i zgodność z nośnikami. W połączeniu z nowatorskim, zaawansowanym systemem precyzyjnego podawania nośników oraz dwiema wysokowydajnymi głowicami drukującymi PrecisionCore TFP, model SC-S60610 może tworzyć profesjonalne banery w prędkości 53 m2 na godzinę oraz wydruki na winylu w prędkości do 30 m2 na godzinę.

Epson szczyci się tym, że jest otwarty na potrzeby rynku. Nasi klienci wiedzą, czego chcą, a my po prostu wysłuchaliśmy ich opinii podczas opracowywania nowej drukarki SC-S60610” — powiedział Tomasz Kuciński. „Model SC-S60610, zapewniający wyjątkową wydajność, oferuje niezawodne działanie i nową klasę świadczenia usług poligraficznych dla drukarni każdej wielkości”.

64-calowa drukarka na rolkach SC-S60610 wyposażona jest w kilka nowych funkcji poprawiających niezawodność, wydajność oraz jakość, w tym:

  • Dwie głowice drukujące PrecisionCore TFP firmy Epson: oferują wysoką wydajność, gęstość optyczną i najwyższą jakość druku dzięki technologii kropli o zmiennej wielkości. Ponadto nowe ulepszenia sprzętowe oferują większą odporność na uderzanie o głowicę, a nowa technologia rastrowania Precision Dot pomoże w tworzeniu bezbłędnych wydruków w krótkim czasie.
  • System precyzyjnego podawania nośników: Solidna obsługa podawania nośników z roli za pomocą silnika oraz wysoce zaawansowany system automatycznej kontroli naprężania (AD-ATC) do precyzyjnego podawania i nawijania nośników. Antystatyczne rolki dociskowe o szerokiej średnicy pomogą zoptymalizować dokładność uchwytu i podawania, zaś innowacyjna ścieżka umożliwia płynne podawanie nośników w celu prawdziwie bezobsługowego druku z roli na rolę.
  • Prosta obsługa: Automatyczne wyrównywanie i konfiguracja pozwala na szybkie przełączanie między różnymi rodzajami nośników. Automatyczne czyszczenie głowicy drukującej, w tym nowy system czyszczący głowice z włókien, praktycznie eliminuje konserwację głowicy drukującej.


Cena i dostępność

Drukarka SureColor S60610 trafi do sprzedaży w pierwszym kwartale 2016 r.i będzie oferowana przez autoryzowanych dealerów urządzeń Epson SureColor SC-S.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.epson.pl/signage

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764