logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson SC-S9100 – jeszcze szerszy gamut, jeszcze większe możliwości  

  sponsorowane 08.05.2025, przeczytano 392 razy
ilustracja

W świecie druku wielkoformatowego drukarka solwentowa to wciąż jedno z najbardziej uniwersalnych i opłacalnych rozwiązań. Od lat stanowi fundament parku maszynowego wielu drukarni reklamowych, łącząc wysoką jakość, odporność wydruków na warunki zewnętrzne i atrakcyjny koszt eksploatacji. Do dobrze znanych modeli dołącza właśnie nowość – Epson SC-S9100, bezpośredni następca bestsellerowego SC-S80610. To urządzenie, które redefiniuje standardy w obszarze druku solwentowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-sc-s9100-%E2%80%93-jeszcze-szerszy-gamut%2C-jeszcze-wieksze-mozliwosci%C2%A0%C2%A0,408706,artykul.html

Nowy wymiar precyzji i koloru w druku solwentowym 

Już na pierwszy rzut oka widać, że Epson SC-S9100 to coś więcej niż tylko aktualizacja — to wyraźny krok naprzód. Nowa, kompaktowa obudowa została zaprojektowana z myślą o oszczędności miejsca w pracowni, a przy tym zachowuje nowoczesną estetykę zgodną z linią wzorniczą marki. Intuicyjny, dotykowy ekran LCD 4,3” znacznie upraszcza obsługę. 

Największe zmiany zaszły jednak w tym, co liczy się najbardziej — w technologii druku. Nowa głowica PrecisionCore MicroTFP to klucz do uzyskania wyjątkowej precyzji nanoszenia kropli, subtelniejszych przejść tonalnych oraz zauważalnie niższej ziarnistości. 

Urządzenie bazuje na sprawdzonej palecie barw stosowanej we wcześniejszych modelach, w tym istotnym dla branży reklamowej kolorze czerwonym, który nadal odgrywa kluczową rolę w wiernym odwzorowaniu intensywnych barw. Nowością w tym modelu jest natomiast dedykowany odcień zieleni, dzięki któremu gama kolorystyczna została rozszerzona. Pozwala to na jeszcze precyzyjniejsze odwzorowanie szczegółów, zwłaszcza w zakresie zieleni i tonów pośrednich. To wyraźny sygnał, że Epson stawia na maksymalną zgodność kolorystyczną i satysfakcję nawet najbardziej wymagających klientów.

Jeszcze większa wydajność i autonomia pracy 

Drukarka ekosolwentowa Epson SC-S9100 wraz z rozszerzeniem gamutu kolorystycznego i podniesieniem jakości druku, zapewnia większą wydajność — nawet o 10% wyższą w porównaniu do swojego poprzednika. Zawdzięcza to m.in. nowej głowicy z 9600 dyszami (poprzednio 7200), a także szeregowi udoskonaleń wpływających na automatyzację pracy. 

Z myślą o niezawodności i ciągłości pracy, Epson wyposażył model SC-S9100 w zaawansowany system Nozzle Verification Technology (NVT), który automatycznie monitoruje stan dysz drukujących. Technologia ta wykrywa ewentualne niedrożności i w razie potrzeby natychmiast koryguje je, przekierowując druk do sprawnych dysz, co pozwala uniknąć błędów w wydruku bez przerywania pracy. Dodatkowo, w ramach programu Self-Repair, użytkownik może samodzielnie i w prosty sposób wymienić głowicę drukującą, co znacząco skraca ewentualne przestoje i upraszcza serwisowanie urządzenia. 

Zmieniono również system zasilania w atrament. Tusze dostępne są teraz w praktycznych workach o pojemności 800 ml lub 1,5 l, co zmniejsza częstotliwość wymian i obniża koszty eksploatacji.

Dla kogo Epson SC-S9100? 

Nowa drukarka Epson powstała z myślą o drukarniach, które obsługują klientów z branży reklamowej, wnętrzarskiej, czy eventowej. Ekosolwentowa drukarka EPSON SC-S9100 świetnie radzi sobie z produkcją fototapet, plakatów, banerów, czy folii samoprzylepnych, oferując precyzyjny i powtarzalny druk ekosolwentowy, przy zachowaniu niskiego wpływu na środowisko i komfort pracy operatora. 

W razie problemów użytkownicy mogą liczyć na wsparcie certyfikowanych serwisantów API.PL, oficjalnego dystrybutora urządzeń Epson w Polsce. 

API.PL zaprasza na bezpłatną prezentację 

API.PL zaprasza do swojego showroomu w Rąbieniu k. Łodzi (ul. Okrężna 37, 95-070). Firma prowadzi bezpłatne prezentacje z wykwalifikowanymi doradcami, którzy pokażą, jak urządzenie radzi sobie w realnych warunkach produkcyjnych oraz odpowiedzą na pytania. Zainteresowane osoby mogą odwiedzić stronę www.api.pl lub napisać e-mail na adres zamówienia@api.pl.

Źródło: API.PL

www.api.pl

sponsorowane - Tekst sponsorowany opublikowany odpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764