logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson SC-T: Seria drukarek z trzyletnią gwarancją

  PR 11.01.2019, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

3 lata gwarancji na najnowsze, niewielkich rozmiarów drukarki SureColor T.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-sc-t%3A-seria-drukarek-z-trzyletnia-gwarancja,380754,artykul.html

Firma Epson wprowadziła 3-letnią gwarancję, którą objęte są najnowsze drukarki wielkoformatowe z serii SC-T. Od 1 stycznia do 31 marca 2019 dla wszystkich nowych modeli, po zarejestrowaniu na stronie, uzyskać można dodatkowe dwa lata ochrony, co daje łącznie aż trzy lata bezstresowego drukowania.

Promocją zostały objęte następujące modele: SC-T3100(N), SC-T5100(N), SC-T3400(N), SC-T5400. By zyskać do nich dodatkową gwarancję, do 30 dni po ich zakupie należy zarejestrować urządzenie na stronie.

- Najnowsze drukarki wielkoformatowe z serii SC-T to urządzenia, które zostały wykonane z dbałością o każdy detal. Pozwala to na bezawaryjną, wydajną pracę przez wiele lat, co dodatkowo gwarantuje rozszerzona ochrona gwarancyjna – powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP polskiego oddziału firmy Epson.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764