logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson SC-T: Seria drukarek z trzyletnią gwarancją

  PR 11.01.2019, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

3 lata gwarancji na najnowsze, niewielkich rozmiarów drukarki SureColor T.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-sc-t%3A-seria-drukarek-z-trzyletnia-gwarancja,380754,artykul.html

Firma Epson wprowadziła 3-letnią gwarancję, którą objęte są najnowsze drukarki wielkoformatowe z serii SC-T. Od 1 stycznia do 31 marca 2019 dla wszystkich nowych modeli, po zarejestrowaniu na stronie, uzyskać można dodatkowe dwa lata ochrony, co daje łącznie aż trzy lata bezstresowego drukowania.

Promocją zostały objęte następujące modele: SC-T3100(N), SC-T5100(N), SC-T3400(N), SC-T5400. By zyskać do nich dodatkową gwarancję, do 30 dni po ich zakupie należy zarejestrować urządzenie na stronie.

- Najnowsze drukarki wielkoformatowe z serii SC-T to urządzenia, które zostały wykonane z dbałością o każdy detal. Pozwala to na bezawaryjną, wydajną pracę przez wiele lat, co dodatkowo gwarantuje rozszerzona ochrona gwarancyjna – powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP polskiego oddziału firmy Epson.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764