logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson SC-T: Seria drukarek z trzyletnią gwarancją

  PR 11.01.2019, przeczytano 812 razy
ilustracjastrzałka

3 lata gwarancji na najnowsze, niewielkich rozmiarów drukarki SureColor T.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-sc-t%3A-seria-drukarek-z-trzyletnia-gwarancja,380754,artykul.html

Firma Epson wprowadziła 3-letnią gwarancję, którą objęte są najnowsze drukarki wielkoformatowe z serii SC-T. Od 1 stycznia do 31 marca 2019 dla wszystkich nowych modeli, po zarejestrowaniu na stronie, uzyskać można dodatkowe dwa lata ochrony, co daje łącznie aż trzy lata bezstresowego drukowania.

Promocją zostały objęte następujące modele: SC-T3100(N), SC-T5100(N), SC-T3400(N), SC-T5400. By zyskać do nich dodatkową gwarancję, do 30 dni po ich zakupie należy zarejestrować urządzenie na stronie.

- Najnowsze drukarki wielkoformatowe z serii SC-T to urządzenia, które zostały wykonane z dbałością o każdy detal. Pozwala to na bezawaryjną, wydajną pracę przez wiele lat, co dodatkowo gwarantuje rozszerzona ochrona gwarancyjna – powiedział Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP polskiego oddziału firmy Epson.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764