Cześć psemus. Udało mi się dodzwonić do serwisu Epsona. Kobieta sprawdziła mi ile jest T5200'tek na serwisie z powodu uszkodzonej głowicy. Od początku roku na całą Polskę było tylko 10 sztuk (usługa pogwarancyjna naprawy). Ile takich przypadków w czasie trwania gwarancji nie wiem.
Wydaje mi się, że można tą informacje odbierać jako dobrą kartę. Dlaczego? Jeśli ludzie po gwarancji płacą 5000 zł za naprawę plotera to znaczy, że swoje popracował i warto w niego inwestować.
Co sądzisz?
Co do atramentu do sublimacji to nieźle, że można to lać do T5200'tki. Powiedz mi wcześniej coś innego zalałaś, czy od początku jedziesz na sublimacji.
Masz może jakieś informacje ile wytrzymuje głowica T5200'tki, gdy się jedzie na oryginalnych, ewentualnie sprawdzonych zamiennikach. Drukowane, powiedzmy, kilkanaście metrów na tydzień.
Pozdrawiam.