logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson SureColor F9500 i SC-F9500H: nowe drukarki sublimacyjne

  PR 07.08.2024, przeczytano 296 razy
ilustracjastrzałka

Firma Epson rozszerza swoją cenioną linię najlepiej sprzedających się 64-calowych drukarek sublimacyjnych w Europie o dwa nowe urządzenia. Innowacyjne modele SureColor F9500 i SC-F9500H zastąpią wcześniejsze SC-F9400 i SC-F9400H, oferując znaczące ulepszenia w zakresie produktywności, łatwości obsługi i jakości obrazu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-surecolor-f9500-i-sc-f9500h%3A-nowe-drukarki-sublimacyjne,405270,artykul.html

Innowacyjny design i zwiększona produktywność

Drukarki SureColor F9500 i SC-F9500H oferują nową, ergonomiczną konstrukcję zmniejszoną o ponad 30 cm w porównaniu do swoich poprzedników. Kompaktowość i estetyka pozwalają na instalację w ograniczonych wysokością miejscach oraz zapewniają dodatkową przestrzeń roboczą dzięki płaskiemu górnemu panelowi, idealnemu do umieszczenia laptopa.

Duży, 4,3-calowy ekran dotykowy pozwala na łatwy dostęp do najważniejszych informacji o drukarce, takich jak poziomy atramentu czy ustawienia nośników. Pozwala to użytkownikom jednym spojrzeniem kontrolować wszystkie istotne informacje. Dzięki zastosowaniu nowej, większej głowicy drukującej PrecisionCore MicroTFP seria SureColor F9500 zapewnia realny wzrost produktywności sięgający 30% w trybie 4C. Podajnik mediów może być obsługiwany przez jednego użytkownika, co pozwala na płynną i wygodną pracę.

Jakość obrazu i rozszerzona gama kolorów

Wprowadzając SureColor F9500H z atramentami pomarańczowym i fioletowym Epson kontynuuje wyznaczanie granic w dziedzinie reprodukcji kolorów. Ta konfiguracja rozszerza gamut barwny o 20%, zapewniając bardziej żywe kolory i płynniejsze przejścia. Dodatkowo drukarki obsługują atramenty fluorescencyjne, co ma szczególne znaczenie w produkcji jasnych, żywych ubrań sportowych, oznakowanie i w zastosowaniach związanych z modą.

Jasne atramenty w połączeniu z zestawem CMYK zmniejszają ziarnistość i rozszerzają gradację tonalną, poprawiając jakość druku, szczególnie przy pracy na sztywnych podłożach. SureColor F9500 może również przetwarzać dane obrazów CMYK i drukować je z wykorzystaniem atramentów fluorescencyjnych.

Niezawodność i konserwacja przyjazna w obsłudze

Wysiłki Epson na rzecz zwiększenia niezawodności w serii SC-F9500 przełożyły się na wykorzystanie technologii weryfikacji dysz (NVT) i funkcji częściowego pokrywania nośnika (POL). Te rozwiązania automatycznie wykrywają stan dysz i odpowiednio dostosowują jakość druku, zapewniając spójne i niezawodne działanie.

Wymiana głowic drukujących jest prosta i może być przeprowadzona samodzielne przez użytkownika bez używania specjalnych narzędzi lub zamawiania wizyt serwisanta. Oznacza to w praktyce zmniejszenie przestojów i utrzymanie wysokiej produktywności biznesową. Zasilanie w atrament odbywa się z prostych w wymianie zasobników o pojemności 1,6L, zawierającymi 45% więcej objętości niż w poprzednich modelach. Dłuższą praca na jednym komplecie tuszów dodatkowo minimalizuje przestoje drukarki.

"Epson z dumą przedstawia modele SureColor F9500 i SC-F9500H, które wcielają w życie nasze zaangażowanie w nieustanny rozwój," skomentował Tomasz Kuciński, Account Manager Supervisor – Commercial & Industrial Printing Poland & CEE North w Epson Europe. "Nowy, kompaktowy design, w połączeniu z ulepszonymi funkcjami zapewniającymi produktywność i komfort pracy, ustanawia nowy standard w druku sublimacyjnym. Rozszerzone zestawy atramentów dostarczają wyjątkową jakość obrazu, gdy nasze zaawansowane funkcje niezawodności zapewniają pracę bez opóźnień. Te drukarki są zaprojektowane tak, aby sprostać różnorodnym potrzebom naszych wszystkich klientów. Zarówno producenci jaskrawych strojów sportowych, jak też twórcy firmy marketingowe tworzące oznakowania na tekstyliach docenią ich efektywność i doskonałe rezultaty. Epson rozwija technologie, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Dzięki modelom SureColor F9500 i F9500H dostarczamy rozwiązanie, które nie tylko zwiększa produktywność i jakość obrazu, ale także wspiera zrównoważone praktyki w biznesie."

Nowe modele SureColor F9500 i SC-F9500H będą dostępne od października 2024 roku.

Źródło: Epson Europe B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764