logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC

  PR 20.08.2019, przeczytano 1831 razy
ilustracjastrzałka
Epson SureColor SC-S60610

Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia. Jednym z takich rozwiązań jest system prowadzenia materiałów AD-ATC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-surecolor-s-series-%E2%80%93-system-prowadzenia-materialow-ad-atc,383649,artykul.html

Od prostych oznakowań po skomplikowane ekspozycje i dekoracje — drukarka daje nowe możliwości tworzenia różnorodnych produktów na wielu materiałach. Jednym z elementów zapewniających wysoką jakość wydruków jest system AD-ATC, który automatycznie kalibruje posuw materiału i przypisuje go do danego podłoża.

W połączeniu z serwomotorem odwijarki materiału, daje użytkownikowi gwarancję poprawności odwzorowania wymiaru drukowanych prac, od początku, do końca drukowanej roli. W trakcie druku nie ma potrzeby, aby operator wprowadzał korekty bądź nadzorował poprawność druku pod względem prowadzenia podłoża. Urządzenie przez cały czas automatycznie kontroluje jego poprawność, a w razie potrzeby wprowadza korektę drukowanego materiału.

Wałek prowadzący oraz rolki dociskowe

Kolejnym kluczowym elementem tworzącym tak skuteczny system prowadzenia materiału jest zastosowanie głównego wałka prowadzącego o dużej średnicy. Większa powierzchnia punktu styku wałka z prowadzonym materiałem zwiększa precyzję druku. Kolejnym innowacyjnym elementem jest podzielenie wałka na pięć niezależnych sekcji. Przekłada się to na idealnie proste prowadzenie drukowanego podłoża oraz korekcję ewentualnych przekoszeń podłoża w trakcie druku.

ilustracjastrzałka

Nowe szersze rolki dociskowe

Materiał, z którego wyprodukowane są rolki dociskowe, ma właściwości antystatyczne. Wyeliminowany został w ten sposób problem migracji kropel atramentu. Zwiększona została również średnica i szerokość rolek,  co przekłada się na większą precyzję prowadzenia materiału oraz brak efektu jego falowania. Drukarka posiada automatyczny system regulacji siły docisku rolek, co jest kluczowym elementem w przypadku druku na podłożach o różnej grubości. Ten parametr jest automatycznie przypisany do predefiniowanych ustawień podłoża. Zadbano również o możliwość łatwej wymiany i czyszczenia rolek dociskowych przez operatora.

ilustracjastrzałka

Nawijarka

Automatyczna nawijarka podłoży jest integralną częścią każdego modelu Epson SureColor S Series. Rozwiązanie to jest dopełnieniem całego systemu AD-ATC. Silnik nawijarki został zintegrowany z silnikiem odwijarki oraz wałkami prowadzącymi, co przekłada się na wysoką precyzję nawijanego materiału. W efekcie uzyskujemy niemalże idealnie nawinięty materiał. Pozwala to przystąpić do dalszej jego obróbki takiej, jak laminowanie czy wycinanie ploterem tnącym, bez dodatkowych czynności.

ilustracjastrzałka

  •  Więcej informacji na temat ploterów Epson SureColor S Series w ofercie API.PL - TUTAJ

Źródło: Zespół API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ta maszyna jest taka *********, że aż zapomnieliście napisać czy to solwent czy zwyczajnie magia

avatar użytkownika
,

Dzień dobry!
Epson SureColor S to oczywiście ekosolwent!
Dziękujemy za zwrócenie uwagi :)
  

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764