logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC

  PR 20.08.2019, przeczytano 1661 razy
ilustracjastrzałka
Epson SureColor SC-S60610

Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia. Jednym z takich rozwiązań jest system prowadzenia materiałów AD-ATC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-surecolor-s-series-%E2%80%93-system-prowadzenia-materialow-ad-atc,383649,artykul.html

Od prostych oznakowań po skomplikowane ekspozycje i dekoracje — drukarka daje nowe możliwości tworzenia różnorodnych produktów na wielu materiałach. Jednym z elementów zapewniających wysoką jakość wydruków jest system AD-ATC, który automatycznie kalibruje posuw materiału i przypisuje go do danego podłoża.

W połączeniu z serwomotorem odwijarki materiału, daje użytkownikowi gwarancję poprawności odwzorowania wymiaru drukowanych prac, od początku, do końca drukowanej roli. W trakcie druku nie ma potrzeby, aby operator wprowadzał korekty bądź nadzorował poprawność druku pod względem prowadzenia podłoża. Urządzenie przez cały czas automatycznie kontroluje jego poprawność, a w razie potrzeby wprowadza korektę drukowanego materiału.

Wałek prowadzący oraz rolki dociskowe

Kolejnym kluczowym elementem tworzącym tak skuteczny system prowadzenia materiału jest zastosowanie głównego wałka prowadzącego o dużej średnicy. Większa powierzchnia punktu styku wałka z prowadzonym materiałem zwiększa precyzję druku. Kolejnym innowacyjnym elementem jest podzielenie wałka na pięć niezależnych sekcji. Przekłada się to na idealnie proste prowadzenie drukowanego podłoża oraz korekcję ewentualnych przekoszeń podłoża w trakcie druku.

ilustracjastrzałka

Nowe szersze rolki dociskowe

Materiał, z którego wyprodukowane są rolki dociskowe, ma właściwości antystatyczne. Wyeliminowany został w ten sposób problem migracji kropel atramentu. Zwiększona została również średnica i szerokość rolek,  co przekłada się na większą precyzję prowadzenia materiału oraz brak efektu jego falowania. Drukarka posiada automatyczny system regulacji siły docisku rolek, co jest kluczowym elementem w przypadku druku na podłożach o różnej grubości. Ten parametr jest automatycznie przypisany do predefiniowanych ustawień podłoża. Zadbano również o możliwość łatwej wymiany i czyszczenia rolek dociskowych przez operatora.

ilustracjastrzałka

Nawijarka

Automatyczna nawijarka podłoży jest integralną częścią każdego modelu Epson SureColor S Series. Rozwiązanie to jest dopełnieniem całego systemu AD-ATC. Silnik nawijarki został zintegrowany z silnikiem odwijarki oraz wałkami prowadzącymi, co przekłada się na wysoką precyzję nawijanego materiału. W efekcie uzyskujemy niemalże idealnie nawinięty materiał. Pozwala to przystąpić do dalszej jego obróbki takiej, jak laminowanie czy wycinanie ploterem tnącym, bez dodatkowych czynności.

ilustracjastrzałka

  •  Więcej informacji na temat ploterów Epson SureColor S Series w ofercie API.PL - TUTAJ

Źródło: Zespół API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ta maszyna jest taka *********, że aż zapomnieliście napisać czy to solwent czy zwyczajnie magia

avatar użytkownika
,

Dzień dobry!
Epson SureColor S to oczywiście ekosolwent!
Dziękujemy za zwrócenie uwagi :)
  

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764