logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Surecolor SC-F100 - drukarka sublimacyjna A4

  PR 02.10.2020, przeczytano 3554 razy
ilustracja

Dla małych firm i start-upów, które chcą rozszerzyć swoją ofertę produktów o sektor materiałów promocyjnych, firma Epson ogłasza wprowadzenie na rynek modelu SureColor SC-F100.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-surecolor-sc-f100---drukarka-sublimacyjna-a4,388634,artykul.html

Drukarka sublimacyjna w wymiarze drukarki biurkowej formatu A4, która idealnie sprawdzi się do produkcji artykułów promocyjnych i spersonalizowanych (np. kubki, breloczki do kluczy, etui na telefony, inne drobne przedmioty) przy wykorzystaniu niewielkiej ilości miejsca na biurku. Drukarka sprosta potrzebom producentów tekstyliów, którzy chcą oferować produkty robione na zamówienie (np. czapki, fartuchy, smycze i małe poduszki).

Model SC-F100 zapewnia małym firmom szybki czas realizacji produkcji i niski całkowity koszt posiadania (TCO). Dodatkowo podczas obsługi nie wymaga specjalistycznej wiedzy na temat konfiguracji, działania ani konserwacji. Pojemniki na atrament o pojemności 140 ml to tańsza alternatywa dla kartridży.

SC-F100 stanowi część kompletnego, niezawodnego i kompleksowego rozwiązania do druku firmy Epson, obejmującego atramenty, sterownik i papier, które zaprojektowano z myślą o doskonałej współpracy. Dzięki gwarancji na 1 rok lub 6000 arkuszy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej), możesz spać spokojnie.

Jak mówi Tomasz Kuciński, Business Account Manager - LFP w Epson: - Po ogromnym sukcesie modelu SC-F500, który wprowadzono na rynek w 2019 roku, SC-F100 stanowi fantastyczne uzupełnienie oferty drukarek sublimacyjnych firmy Epson. Model pozwoli wielu firmom wejść na coraz popularniejszy rynek materiałów promocyjnych. Użytkownicy nie muszą być ekspertami, aby obsługiwać drukarkę - zadania drukowania można przesyłać za pośrednictwem sieci Wi-Fi przy użyciu dedykowanego sterownika firmy Epson. Dzięki nowej platformie Epson Cloud Solution PORT użytkownicy mogą kontrolować koszty zadań drukowania i na bieżąco monitorować wykorzystanie materiałów.

Najważniejsze cechy

  • Głowica drukująca Epson PrecisionCore MicroTFP
  • Łączność za pośrednictwem sieci Wi-Fi, Wi-Fi Direct i USB 2.0
  • Kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej 2,4 cala
  • Butelki z atramentem o pojemności 140 ml do wielokrotnego napełniania
  • Gwarancja firmy Epson

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV
9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na...
Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z...
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless
Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.
Debiut agencji SEM House
Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym...
Superbet wchodzi na Spotify
Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiësto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł „Imprezuj z Peszkinem”. To tylko ułamek szeroko zakrojonej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764