logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Surecolor SC-P5300 - drukarka do zdjęć i reprodukcji dzieł sztuki

  PR 18.12.2023, przeczytano 595 razy
ilustracja

Najnowsza 17-calowa drukarka firmy Epson została zaprojektowana tak, aby sprostać wysokim wymaganiom profesjonalnych fotografów i kolekcjonerów dzieł sztuki w zakresie produkcji i jakości druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-surecolor-sc-p5300---drukarka-do-zdjec-i-reprodukcji-dziel-sztuki,402509,artykul.html

Firma Epson zaprezentowała nową 17-calową drukarkę do produkcji zdjęć i dzieł sztuki, zaprojektowaną z myślą o potrzebach profesjonalnych fotografów, którzy chcą zwiększyć swoją produktywność bez obniżania jakości. Łącząc zaawansowaną technologię Epson SC-P700/P900 z cenioną wszechstronnością i możliwościami oferowanymi przez model Epson SC-P5000, nowy model SC-P5300, umocni wiodącą pozycję firmy na rynku 17-calowych profesjonalnych drukarek fotograficznych i artystycznych.

Drukarkę SC-P5300 stworzono z myślą o profesjonalnych fotografach, artystach, agencjach projektowych i sklepach fotograficznych. Oferuje ona wyjątkową jakość obrazu oraz dokładność i powtarzalność rezultatów, co zawdzięcza technologii głowicy drukującej Epson Micro Piezo. Zapewnia także zoptymalizowaną gamę kolorów i wykorzystuje atrament UltraChrome Pro10 z fioletem w standardzie. Drukarka ta wspiera także tryby BEO (Black Enhanced Overcoat) oraz czerni węglowej zapewniające najwyższą gęstość czerni, a także lepszy kontrast, wyższy poziom tonalności i mniejsze brązowienie w ciemnych obszarach na błyszczących nośnikach.

Szereg zaawansowanych funkcji modelu SC-P5300 gwarantuje zwiększoną użyteczność i funkcjonalność. Urządzenie umożliwia cztery sposoby ładowania nośników: podajnik papieru, zintegrowany moduł rolki, automatyczną gilotynę i dedykowany kanał MK/PK do pracy z różnymi powierzchniami nośników w celu zaoszczędzenia czasu i atramentu. Drukarka SC-P5300 posiada łączność wi-fi, co umożliwia bezpośrednie drukowanie bezprzewodowe. Konfiguracją i obsługą zarządza się za pomocą intuicyjnego, 4,3-calowego kolorowego ekranu dotykowego LCD, sprawdzonego w modelu SC-P7/9500. Współpracuje także z systemem Epson Cloud Solution PORT (ECSP) oraz najnowszym oprogramowaniem Epson usprawniającym zarządzanie flotą drukarek, ich monitoringiem oraz poprawą wydajności.

„Obecne wymagania dotyczące produktywności w środowisku profesjonalnych artystów są wyższe niż kiedykolwiek wcześniej. Równocześnie nadal oczekują oni najwyższego poziomu jakości obrazu”, powiedział Grzegorz Mencfel, Account Manager C&I w Epson Polska. „Najnowsza oferta firmy Epson spełnia oba te wymagania, a także wyróżnia się łatwością obsługi i wyjątkową niezawodnością”.

Drukarka dostępna jest u Partnerów Epson, jej sugerowana cena wynosi 10 541 zł. brutto.

Źródło: Epson Europe B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764