logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson Surecolor SC-P5300 - drukarka do zdjęć i reprodukcji dzieł sztuki

  PR 18.12.2023, przeczytano 458 razy
ilustracja

Najnowsza 17-calowa drukarka firmy Epson została zaprojektowana tak, aby sprostać wysokim wymaganiom profesjonalnych fotografów i kolekcjonerów dzieł sztuki w zakresie produkcji i jakości druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-surecolor-sc-p5300---drukarka-do-zdjec-i-reprodukcji-dziel-sztuki,402509,artykul.html

Firma Epson zaprezentowała nową 17-calową drukarkę do produkcji zdjęć i dzieł sztuki, zaprojektowaną z myślą o potrzebach profesjonalnych fotografów, którzy chcą zwiększyć swoją produktywność bez obniżania jakości. Łącząc zaawansowaną technologię Epson SC-P700/P900 z cenioną wszechstronnością i możliwościami oferowanymi przez model Epson SC-P5000, nowy model SC-P5300, umocni wiodącą pozycję firmy na rynku 17-calowych profesjonalnych drukarek fotograficznych i artystycznych.

Drukarkę SC-P5300 stworzono z myślą o profesjonalnych fotografach, artystach, agencjach projektowych i sklepach fotograficznych. Oferuje ona wyjątkową jakość obrazu oraz dokładność i powtarzalność rezultatów, co zawdzięcza technologii głowicy drukującej Epson Micro Piezo. Zapewnia także zoptymalizowaną gamę kolorów i wykorzystuje atrament UltraChrome Pro10 z fioletem w standardzie. Drukarka ta wspiera także tryby BEO (Black Enhanced Overcoat) oraz czerni węglowej zapewniające najwyższą gęstość czerni, a także lepszy kontrast, wyższy poziom tonalności i mniejsze brązowienie w ciemnych obszarach na błyszczących nośnikach.

Szereg zaawansowanych funkcji modelu SC-P5300 gwarantuje zwiększoną użyteczność i funkcjonalność. Urządzenie umożliwia cztery sposoby ładowania nośników: podajnik papieru, zintegrowany moduł rolki, automatyczną gilotynę i dedykowany kanał MK/PK do pracy z różnymi powierzchniami nośników w celu zaoszczędzenia czasu i atramentu. Drukarka SC-P5300 posiada łączność wi-fi, co umożliwia bezpośrednie drukowanie bezprzewodowe. Konfiguracją i obsługą zarządza się za pomocą intuicyjnego, 4,3-calowego kolorowego ekranu dotykowego LCD, sprawdzonego w modelu SC-P7/9500. Współpracuje także z systemem Epson Cloud Solution PORT (ECSP) oraz najnowszym oprogramowaniem Epson usprawniającym zarządzanie flotą drukarek, ich monitoringiem oraz poprawą wydajności.

„Obecne wymagania dotyczące produktywności w środowisku profesjonalnych artystów są wyższe niż kiedykolwiek wcześniej. Równocześnie nadal oczekują oni najwyższego poziomu jakości obrazu”, powiedział Grzegorz Mencfel, Account Manager C&I w Epson Polska. „Najnowsza oferta firmy Epson spełnia oba te wymagania, a także wyróżnia się łatwością obsługi i wyjątkową niezawodnością”.

Drukarka dostępna jest u Partnerów Epson, jej sugerowana cena wynosi 10 541 zł. brutto.

Źródło: Epson Europe B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764