logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson SureColor SC-V1000: kompaktowa drukarka UV do gadżetów reklamowych

  PR 12.06.2024, przeczytano 366 razy
ilustracja

Epson wprowadza na rynek przełomową płaską drukarkę UV SC-V1000 A4, otwierając nowe możliwości dla małych firm z branży gadżetów reklamowych. Dzięki temu kompaktowemu urządzeniu, wysokiej jakości nadruki na różnorodnych podłożach stają się dostępne nawet przy ograniczonych budżetach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-surecolor-sc-v1000%3A-kompaktowa-drukarka-uv-do-gadzetow-reklamowych,404609,artykul.html

Kompaktowa drukarka SureColor SC-V1000 pozwala niedrogo drukować na prawie każdej twardej powierzchni, dzięki czemu idealnie sprawdza się jako narzędzie do produkcji własnych artykułów promocyjnych. Model SC-V1000 z powodzeniem spełnia potrzeby różnych firm - od zakładów fotograficznych i wytwarzających drobne produkty reklamowe po sklepy e-commerce i atrakcje turystyczne, takie jak parki rozrywki.

Drukowanie na każdej powierzchni

Model SC-V1000 z cenionej linii SureColor umożliwia drukowanie na szerokiej gamie materiałów o grubości do 70 mm. Na akrylu, poliwęglanach, PCV, metalu, poliestrze, płycie piankowej, styrenie, drewnie i kamieniu - możliwości są niemal nieograniczone. Sześciokolorowy system kartridży (CMYK, biały i lakier) gwarantuje precyzję i jakość nadruków, a kompaktowe wymiary drukarki (699 x 699 mm) pozwalają na jej umieszczenie w każdym zakątku biura.

ilustracjastrzałka

Przyjazna dla użytkownika i środowiska

SC-V1000 została zaprojektowana z myślą o łatwości obsługi i minimalnej konserwacji. Prosty w użyciu wyświetlacz dotykowy, system automatycznego czyszczenia oraz wymienne pojemniki z tuszem (RIPS) to tylko niektóre z funkcji, które czynią ją idealnym rozwiązaniem dla dynamicznie rozwijających się firm. Dodatkowo, zintegrowany system filtracji powietrza i redukcji zapachów podnosi komfort pracy. Drukarka zapewnia łączność przez USB lub Wi-Fi, ma fabrycznie zainstalowane oprogramowanie Epson Edge Print RIP i Epson PORT.

ilustracjastrzałka

Model SC-V1000 to nasz krok w kierunku dostarczania kompaktowych rozwiązań dla branży graficznej - podkreśla Grzegorz Mencfel z Epson Polska. „Ta ekonomiczna drukarka UV LED jest odpowiedzią na potrzeby rynku promocyjnego, oferując unikalne funkcje, które wyróżniają nasze urządzenia na tle konkurencji”.

Drukarka SC-V1000, objęta trzyletnią gwarancją, będzie dostępna od lipca 2024 r. u autoryzowanych sprzedawców Epson w całej Europie.

Źródło: Epson Europe B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764