logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson szuka testerów systemu stałego zasilania w atrament

  PR 21.05.2013, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Do 31 maja trwa nabór użytkowników, którzy będą testowali najnowsze drukarki A4 wyposażone w system stałego zasilania w atrament (tzw. ITS – Ink Tank System). Wybrane osoby testować będą trzy drukarki: Epson M105 (monochromatyczna z Wi-Fi), L210 (kolorowa drukarka, skaner i kopiarka w jednym) i L355 (kolorowa drukarka, skaner i kopiarka z Wi-Fi w jednym).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-szuka-testerow-systemu-stalego-zasilania-w-atrament,18771,artykul.html

Po ubiegłorocznym sukcesie pierwszych urządzeń ze stałym zasilaniem w atrament (ang. ITS – Ink Tank System) Epson wprowadził wiosną tego roku 8 nowych urządzeń tego typu. Trzy monochromatyczne Epson Worforce M100, M105 i M200 z atramentem w butelkach 140 ml wystarczających na druk 11 tys. stron A4 (w komplecie z drukarka są dwie butelki po 140 ml) i pięć kolorowych Epson L110, L210, L300, L355 i L550 z atramentem w butelkach 70 ml umożliwiających wydruk 6,5 tys. stron w kolorze i ok. 4 tys. czarnobiałych (urządzenia L300, L355 i L550 dostarczane są z dwoma dodatkowymi butelkami czarnego atramentu, co pozwala wydrukować łącznie 12 tys. stron mono). Rozwiązanie to pozwala obniżyć koszty druku strony A4 (bez kosztu papieru) poniżej 1 grosza w wersji czarno-białej i poniże 2 groszy w kolorze.

Decyzja ta jest częścią strategii firmy Epson – „niski koszt i wysoka jakość” polegającej na zapewnianiu użytkownikom domowym i niewielkim firmom, urządzeń umożliwiających wysokiej jakości wydruki przy niewielkich kosztach, jednocześnie z uniknięciem problemów związanych z używaniem nieoryginalnych atramentów czy innych systemów uzupełniania atramentu.

Akcja testowania naszych urządzeń bezpośrednio przez użytkowników jest – naszym zdaniem – najlepszym sposobem na uzyskanie informacji, czy rzeczywiście skutecznie wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i czy zaspokajamy ich oczekiwania w takim stopniu jak to założyliśmy” – mówi Robert Reszkowski, manager produktów konsumenckich z polskiego oddziału Epson Europe.

Akcja prowadzona jest wspólnie przez Epson i redakcję miesięcznika Komputer Świat.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji public relations oraz organizacji pozarządowych. W trakcie tegorocznej edycji nie zabrakło tematów związanych z digital PR-em, hejtem oraz e-kryzysami.
Opus B rozpoczyna współpracę z marką Ariston
„Komfort na Twoich warunkach” – wystartowała kampania wizerunkowa Ariston – producenta m.in. kotłów gazowych i pomp ciepła.
We wrześniu IAB Europe organizuje serię stacjonarnych i wirtualnych wydarzeń, których celem jest przybliżenie i omówienie roli zaufania i transparentności w branży reklamy cyfrowej.
Opus B i Timecode Akcja Animacja
16 września ruszyła 4. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem Animacja dla Planety, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, Opus B został partnerem kreatywnym wydarzenia.
24 września, z okazji Światowego Dnia Działania odbędzie się konferencja inaugurująca kampanię edukacyjną Dobre Cele, zwiększającą znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów. Wydarzenie organizuje CSR Consulting, inicjator Kampanii 17 Celów. O tym, jak skutecznie edukować konsumentów, opowiedzą przedstawiciele firm...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764