logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson szuka testerów systemu stałego zasilania w atrament

  PR 21.05.2013, przeczytano 719 razy
ilustracjastrzałka

Do 31 maja trwa nabór użytkowników, którzy będą testowali najnowsze drukarki A4 wyposażone w system stałego zasilania w atrament (tzw. ITS – Ink Tank System). Wybrane osoby testować będą trzy drukarki: Epson M105 (monochromatyczna z Wi-Fi), L210 (kolorowa drukarka, skaner i kopiarka w jednym) i L355 (kolorowa drukarka, skaner i kopiarka z Wi-Fi w jednym).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-szuka-testerow-systemu-stalego-zasilania-w-atrament,18771,artykul.html

Po ubiegłorocznym sukcesie pierwszych urządzeń ze stałym zasilaniem w atrament (ang. ITS – Ink Tank System) Epson wprowadził wiosną tego roku 8 nowych urządzeń tego typu. Trzy monochromatyczne Epson Worforce M100, M105 i M200 z atramentem w butelkach 140 ml wystarczających na druk 11 tys. stron A4 (w komplecie z drukarka są dwie butelki po 140 ml) i pięć kolorowych Epson L110, L210, L300, L355 i L550 z atramentem w butelkach 70 ml umożliwiających wydruk 6,5 tys. stron w kolorze i ok. 4 tys. czarnobiałych (urządzenia L300, L355 i L550 dostarczane są z dwoma dodatkowymi butelkami czarnego atramentu, co pozwala wydrukować łącznie 12 tys. stron mono). Rozwiązanie to pozwala obniżyć koszty druku strony A4 (bez kosztu papieru) poniżej 1 grosza w wersji czarno-białej i poniże 2 groszy w kolorze.

Decyzja ta jest częścią strategii firmy Epson – „niski koszt i wysoka jakość” polegającej na zapewnianiu użytkownikom domowym i niewielkim firmom, urządzeń umożliwiających wysokiej jakości wydruki przy niewielkich kosztach, jednocześnie z uniknięciem problemów związanych z używaniem nieoryginalnych atramentów czy innych systemów uzupełniania atramentu.

Akcja testowania naszych urządzeń bezpośrednio przez użytkowników jest – naszym zdaniem – najlepszym sposobem na uzyskanie informacji, czy rzeczywiście skutecznie wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i czy zaspokajamy ich oczekiwania w takim stopniu jak to założyliśmy” – mówi Robert Reszkowski, manager produktów konsumenckich z polskiego oddziału Epson Europe.

Akcja prowadzona jest wspólnie przez Epson i redakcję miesięcznika Komputer Świat.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764