logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson umacnia swoją pozycję na rynku projektorów w Polsce

  PR 06.06.2023, przeczytano 282 razy

Firma Epson, światowy lider w dziedzinie technologii projekcyjnych, autor technologii 3LCD, z dumą ogłasza pojawienie się oficjalnych wyników raportu Futuresource za 1 kwartał kalendarzowy 2023. To pozwala nam podsumować cały rok fiskalny 2022, który EPSON zakończył 31 marca. W tym okresie producent powiększył udziały rynkowe, potwierdzając swoją dominującą pozycję jako preferowany dostawca projektorów w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-umacnia-swoja-pozycje-na-rynku-projektorow-w-polsce,400304,artykul.html

Według publikacji Futuresource, udziały rynkowe firmy Epson na polskim rynku projektorów w roku w okresie kwiecień 2022 – marzec 2023 osiągnęły imponujący wynik 38,5%. W porównaniu do roku poprzedniego, Epson zwiększył swoją obecność w tym sektorze biznesu o 3,3 punktu procentowego, zwiększając dystans do konkurenta zajmującego drugą pozycję do 16 p.p.

- Z dumą i radością odbieramy informacje pokazujące skalę tego, jak bardzo rozwiązania projektorowe Epson trafiają w potrzeby polskich odbiorców. Poza technologiami, wciąż poszerzanym portfolio i udoskonalanym produktom, za sukcesem stoi też praca całego naszego zespołu, któremu należą się wyrazy uznania i podziękowania - powiedział Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson.

Epson kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczanie klientom projektorów i technologii, które zapewniają wyjątkowe wrażenia wizualne i wydajność. Dzięki nieustannemu inwestowaniu w badania i rozwój wprowadza kolejne innowacje do swoich produktów, które przyczyniają się do wzrostu ich popularności i uznania na rynku.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764