logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson umacnia swoją pozycję na rynku projektorów w Polsce

  PR 06.06.2023, przeczytano 212 razy

Firma Epson, światowy lider w dziedzinie technologii projekcyjnych, autor technologii 3LCD, z dumą ogłasza pojawienie się oficjalnych wyników raportu Futuresource za 1 kwartał kalendarzowy 2023. To pozwala nam podsumować cały rok fiskalny 2022, który EPSON zakończył 31 marca. W tym okresie producent powiększył udziały rynkowe, potwierdzając swoją dominującą pozycję jako preferowany dostawca projektorów w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-umacnia-swoja-pozycje-na-rynku-projektorow-w-polsce,400304,artykul.html

Według publikacji Futuresource, udziały rynkowe firmy Epson na polskim rynku projektorów w roku w okresie kwiecień 2022 – marzec 2023 osiągnęły imponujący wynik 38,5%. W porównaniu do roku poprzedniego, Epson zwiększył swoją obecność w tym sektorze biznesu o 3,3 punktu procentowego, zwiększając dystans do konkurenta zajmującego drugą pozycję do 16 p.p.

- Z dumą i radością odbieramy informacje pokazujące skalę tego, jak bardzo rozwiązania projektorowe Epson trafiają w potrzeby polskich odbiorców. Poza technologiami, wciąż poszerzanym portfolio i udoskonalanym produktom, za sukcesem stoi też praca całego naszego zespołu, któremu należą się wyrazy uznania i podziękowania - powiedział Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson.

Epson kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczanie klientom projektorów i technologii, które zapewniają wyjątkowe wrażenia wizualne i wydajność. Dzięki nieustannemu inwestowaniu w badania i rozwój wprowadza kolejne innowacje do swoich produktów, które przyczyniają się do wzrostu ich popularności i uznania na rynku.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764