logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery

  PR 17.01.2020, przeczytano 876 razy
ilustracjastrzałka

Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są doskonałą propozycją dla artystów i fotografów. Ich uzupełnieniem jest nowo opracowany przez Epson zestaw atramentów UltraChrome Pro12 z technologią K3. Pozwala on na jednoczesne drukowanie przy użyciu obu czarnych atramentów oraz zawiera kolor pomarańczowy, zielony i fioletowy, co zapewnia użytkownikowi imponującą dokładność odwzorowania kolorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wprowadza-12-kolorowe-drukarki-i-proofery,385359,artykul.html

Dwa premierowe modele serii P zostały opracowane z myślą o wielu zastosowaniach, w tym drukowanie profesjonalnych fotografii i dzieł sztuki, które wymagają najwyższej jakości, aby spełnić oczekiwania wymagających nabywców.

W połączeniu z 12-kolorowym zestawem atramentów zaawansowane głowice drukujące firmy Epson wykorzystują nawet 800 dysz dla każdego koloru, aby uzyskać dokładne rozmieszczenie punktów i wyeliminować błędy wydruku. Zastosowanie głowic drukujących μTFP12 o rozdzielczości 300 dpi i 12 kanałach pozwala uzyskać wysoką prędkość druku oraz świetną jakość. Możliwe jest też uzyskanie łagodnych gradientów i dokładne odwzorowanie tekstury. Głębsze czernie uzyskuje się przez zastosowanie technologii powlekania, dzięki której wydrukowane obrazy są jeszcze bardziej wyraziste. Osoby, które cenią sobie swobodę i drukują na szerokiej gamie nośników, docenią to, że drukarki SC-P7500 (24-calowa) i SCP9500 (44-calowa) obsługują papiery do wydruków artystycznych i fotograficzne, płótna i wiele innych materiałów.

- Aby opracowywać produkty, które są naprawdę innowacyjne, musimy słuchać, czego potrzebują nasi klienci. Dzięki temu możemy produkować drukarki bez zbędnych technologii i koncentrować się na tym, co jest najważniejsze dla osób, które z nich korzystają na co dzień. Mając to na uwadze, wierzę, że udało nam się osiągnąć coś szczególnego, co zapewni naszym użytkownikom większą swobodę twórczą i nowe potencjalne możliwości biznesowe - powiedział Grzegorz Mencfel, Business Account Manager - LFP w Epson Polska.

Firma Epson podniosła standardy także w wymagającym precyzji obszarze proofingu opakowań i kontraktowego: dzięki technologiom pomiaru, kontroli i korekcji kolorów użytkownicy mogą pracować z większą wydajnością i pewnością co do rezultatów. Opcjonalny system SpectroProofer ze spektrofotometrem pozwala na szybszy i dokładniejszy pomiar kolorów, a kontrola kolorów podczas drukowania proofów jest w pełni zautomatyzowana. Krótko mówiąc, wyniki są pod pełną kontrolą.

- 12-kolorowe drukarki fotograficzne w ofercie firmy Epson to zupełna nowość. Cechują się one imponującymi prędkościami druku, wysoką jakością wydruku i przyjaznym interfejsem użytkownika. Każdy element został zaprojektowany z myślą o idealnej współpracy, tym bardziej, że oferujemy kompletne rozwiązanie – drukarkę, atramenty, nośniki, oprogramowanie i wsparcie – dodał Mencfel.

Drukarki SureColor SC-P7500 i SC-P9500 są dostępne w sprzedaży od stycznia 2019 roku.

Źródło: Epson

www.epson.eu

Dodatkowe informacje:

1. PANTONE jest własnością Pantone LLC. 99% pokrycia według skali wzornika jednolitych kolorów na papierze powlekanym PANTONE FORMULA GUIDE przy wydruku w rozdzielczości 2400 × 1200 dpi na półmatowym papierze Epson Proofing Paper White Semi-matte z wykorzystaniem sterownika drukarki Epson i oryginalnego atramentu firmy Epson. Stopień pokrycia skali PANTONE może ulec zmianie w przypadku wydruku w innych warunkach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764