logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery

  PR 17.01.2020, przeczytano 371 razy
ilustracjastrzałka

Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są doskonałą propozycją dla artystów i fotografów. Ich uzupełnieniem jest nowo opracowany przez Epson zestaw atramentów UltraChrome Pro12 z technologią K3. Pozwala on na jednoczesne drukowanie przy użyciu obu czarnych atramentów oraz zawiera kolor pomarańczowy, zielony i fioletowy, co zapewnia użytkownikowi imponującą dokładność odwzorowania kolorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wprowadza-12-kolorowe-drukarki-i-proofery,385359,artykul.html

Dwa premierowe modele serii P zostały opracowane z myślą o wielu zastosowaniach, w tym drukowanie profesjonalnych fotografii i dzieł sztuki, które wymagają najwyższej jakości, aby spełnić oczekiwania wymagających nabywców.

W połączeniu z 12-kolorowym zestawem atramentów zaawansowane głowice drukujące firmy Epson wykorzystują nawet 800 dysz dla każdego koloru, aby uzyskać dokładne rozmieszczenie punktów i wyeliminować błędy wydruku. Zastosowanie głowic drukujących μTFP12 o rozdzielczości 300 dpi i 12 kanałach pozwala uzyskać wysoką prędkość druku oraz świetną jakość. Możliwe jest też uzyskanie łagodnych gradientów i dokładne odwzorowanie tekstury. Głębsze czernie uzyskuje się przez zastosowanie technologii powlekania, dzięki której wydrukowane obrazy są jeszcze bardziej wyraziste. Osoby, które cenią sobie swobodę i drukują na szerokiej gamie nośników, docenią to, że drukarki SC-P7500 (24-calowa) i SCP9500 (44-calowa) obsługują papiery do wydruków artystycznych i fotograficzne, płótna i wiele innych materiałów.

- Aby opracowywać produkty, które są naprawdę innowacyjne, musimy słuchać, czego potrzebują nasi klienci. Dzięki temu możemy produkować drukarki bez zbędnych technologii i koncentrować się na tym, co jest najważniejsze dla osób, które z nich korzystają na co dzień. Mając to na uwadze, wierzę, że udało nam się osiągnąć coś szczególnego, co zapewni naszym użytkownikom większą swobodę twórczą i nowe potencjalne możliwości biznesowe - powiedział Grzegorz Mencfel, Business Account Manager - LFP w Epson Polska.

Firma Epson podniosła standardy także w wymagającym precyzji obszarze proofingu opakowań i kontraktowego: dzięki technologiom pomiaru, kontroli i korekcji kolorów użytkownicy mogą pracować z większą wydajnością i pewnością co do rezultatów. Opcjonalny system SpectroProofer ze spektrofotometrem pozwala na szybszy i dokładniejszy pomiar kolorów, a kontrola kolorów podczas drukowania proofów jest w pełni zautomatyzowana. Krótko mówiąc, wyniki są pod pełną kontrolą.

- 12-kolorowe drukarki fotograficzne w ofercie firmy Epson to zupełna nowość. Cechują się one imponującymi prędkościami druku, wysoką jakością wydruku i przyjaznym interfejsem użytkownika. Każdy element został zaprojektowany z myślą o idealnej współpracy, tym bardziej, że oferujemy kompletne rozwiązanie – drukarkę, atramenty, nośniki, oprogramowanie i wsparcie – dodał Mencfel.

Drukarki SureColor SC-P7500 i SC-P9500 są dostępne w sprzedaży od stycznia 2019 roku.

Źródło: Epson

www.epson.eu

Dodatkowe informacje:

1. PANTONE jest własnością Pantone LLC. 99% pokrycia według skali wzornika jednolitych kolorów na papierze powlekanym PANTONE FORMULA GUIDE przy wydruku w rozdzielczości 2400 × 1200 dpi na półmatowym papierze Epson Proofing Paper White Semi-matte z wykorzystaniem sterownika drukarki Epson i oryginalnego atramentu firmy Epson. Stopień pokrycia skali PANTONE może ulec zmianie w przypadku wydruku w innych warunkach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764