logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wprowadza dwa modele Stylus Pro 7900 i 9900

  PR 27.11.2008, przeczytano 1258 razy

Japońska firma Epson wprowadza na rynek dwa nowe urządzenia drukujące Espon Stylus Pro 7900 i 9900. Urządzenia te są idealnym rozwiązaniem dla firm i instytucji gdzie jakość druku jest najwyższym priorytetem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wprowadza-dwa-modele-stylus-pro-7900-i-9900,8145,artykul.html

Główne cechy nowych urządzeń to:

- 11-kolorowy zestaw atramentów Epson UltraChrome™ HDR, który rozszerza zestaw UltraChrome™ K3 z kolorem Vivid Magenta o barwę pomarańczową oraz zieloną i składa się z 11 wkładów o pojemności 350 ml lub 700 ml
- 10-kanałowa głowica drukująca Epson MicroPiezo TFP™, która zapewnia najwyższą precyzję, niezawodność i jakość obrazu
- Technologia kropel o zmiennej objętości (Epson Variable-sized Droplet Technology), która optymalizuje zużycie atramentu, wydajność i szczegółowość obrazu
- Opcjonalna technologia Epson SpectroProofer™ ze spektrofotometrem X-Rite (ILS20EP)
- Automatyczne przełączanie atramentu czarnego matowego i fotograficznego
- Nowa technologia Epson LUT oraz technologia Super Halftone zapewniają płynną gradację, mniejszą ziarnistość i lepszą skalę szarości
- Technologia automatycznej kontroli dysz
- Optymalizacja wydajności pracy dzięki obrotowemu nożowi tnącemu

Urządzenia te dostępne są już w ofercie łódzkiej firmy PJS, partnera graficznego firmy Epson - www.pjs-studio.net.pl

Źródło: PJS


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: pjs-studio

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764