logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wprowadza laserowy projektor instalacyjny 3LCD w rozdzielczości 4K

  PR 06.02.2018, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

6 lutego 2018 r. firma Epson wprowadziła na rynek dwa nowe laserowe projektory instalacyjne 3LCD, w tym model EB-L12000Q — pierwszy w branży projektor 3LCD o jasności 12 000 lumenów o rozdzielczości rzeczywistej 4K¹ — oraz model EB-L20000U — pierwsze urządzenie firmy Epson w kategorii popularnych kompaktowych projektorów instalacyjnych WUXGA o jasności 20 000 lumenów. Projektory zaprojektowano z myślą o poszerzeniu oferty Epson kierowanej do wyższej klasy wypożyczalni sprzętu audiowizualnego. Są one przeznaczone do użytku na imprezach, festiwalach, atrakcjach turystycznych, targach, w dużych audytoriach i centrach handlowych, a także w biznesie i edukacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wprowadza-laserowy-projektor-instalacyjny-3lcd-w-rozdzielczosci-4k,35342,artykul.html

Modele EB-L12000Q i EB-L2000U mają taką samą obudowę — lekką, kompaktową konstrukcję, która ułatwia zintegrowanie urządzeń z istniejącą infrastrukturą. Oba modele są też kompatybilne z obiektywami obsługującymi rozdzielczość 4K zastosowanymi w projektorach Epson z serii EB-L1000, dzięki czemu wprowadzenie do instalacji rozdzielczości 4K nie wymaga dodatkowych kosztów ani wymiany obiektywów. Oba modele obsługują również standard HDR.

Instalację ułatwia nie tylko kompaktowa obudowa, ale i konstrukcja, która umożliwia montaż i projekcję pod dowolnym kątem, również w orientacji pionowej. Wbudowana kamera umożliwia zdalną diagnostykę. Można jej użyć w połączeniu z nowym oprogramowaniem Epson Professional Projector Tool na potrzeby konfigurowania instalacji złożonej z wielu urządzeń i wykorzystania zaawansowanych technik, takich jak łączenie krawędzi i projekcja metodą mappingu. Dodatkowo wymienne karty interfejsu zapewniają większą elastyczność i skalowalność z myślą o niedostępnych jeszcze interfejsach i standardach transmisji.

Dzięki szczelnej konstrukcji i wytrzymałej technologii nieorganicznego koła fosforowego nowe modele projektorów wyróżniają się najwyższą niezawodnością typu „zainstaluj i zapomnij”. Epson udziela również 5-letniej gwarancji na 20 000 godzin eksploatacji bez konieczności wymiany lamp, toteż projektory można bez obaw instalować nawet w miejscach o bardzo utrudnionym dostępie.

- Wprowadzenie standardu 4K to dla firmy Epson ogromny krok i chcieliśmy mieć pewność, że wszystko będzie zrobione jak należy. Myślę, że udało nam się zrealizować to założenie w postaci modelu EB-L12000Q, który nie tylko obsługuje niewiarygodną rozdzielczość, ale też ma funkcje, których oczekiwał sektor wynajmu i instalacji, na przykład zgodność z poprzednimi modelami obiektywów i wymienne karty interfejsu. Równie ważny jest dla nas model EB-L20000U. To nasze pierwsze urządzenie w kategorii konkurencyjnych, kompaktowych modeli WUXGA o jasności 20 000 lumenów, wyposażone w te same funkcje co model 4K, dzięki czemu integracja z istniejącymi instalacjami jest wyjątkowo prosta - komentuje Jakub Łapiński, Business Account Manager w Epson.

Model EB-L20000U będzie dostępny w sprzedaży od listopada 2018 roku, natomiast EB-L12000Q zostanie wprowadzony na rynek w styczniu 2019 r.

Najważniejsze cechy:

  • Zgodność z oprogramowaniem Epson Projector Professional Tool
  • Wbudowana kamera o dużej rozdzielczości na potrzeby diagnostyki i konfiguracji
  • Nowy obiektyw powiększający o krótkim rzucie
  • Wspomagana korekcja geometrii i łączenie krawędzi
  • Wymienne karty interfejsu zapewniające uniwersalną instalację
  • Obsługa standardu HDR (zarówno w systemie PQ, jak i HLG)
  • Elastyczne opcje połączeń, w tym HDBaseT, HDMI, DVI i komponentowe
  • Prosta instalacja w zakresie 360 stopni oraz projekcja pod dowolnym kątem
  • Zgodność z wejściem 12G-SDI
  • Zgodność z technologią BarcoLinkTryby kolorów BT.709 i naturalny
  • Szczelny moduł optyczny chroni cały sprzęt przed pyłem i dymem

Źródło: Epson

www.epson.eu

Dodatkowe informacje:

1. Stan na październik 2017 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764