logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery

  PR 17.01.2020, przeczytano 878 razy
ilustracjastrzałka

Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są doskonałą propozycją dla artystów i fotografów. Ich uzupełnieniem jest nowo opracowany przez Epson zestaw atramentów UltraChrome Pro12 z technologią K3. Pozwala on na jednoczesne drukowanie przy użyciu obu czarnych atramentów oraz zawiera kolor pomarańczowy, zielony i fioletowy, co zapewnia użytkownikowi imponującą dokładność odwzorowania kolorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wprowadza-12-kolorowe-drukarki-i-proofery,385359,artykul.html

Dwa premierowe modele serii P zostały opracowane z myślą o wielu zastosowaniach, w tym drukowanie profesjonalnych fotografii i dzieł sztuki, które wymagają najwyższej jakości, aby spełnić oczekiwania wymagających nabywców.

W połączeniu z 12-kolorowym zestawem atramentów zaawansowane głowice drukujące firmy Epson wykorzystują nawet 800 dysz dla każdego koloru, aby uzyskać dokładne rozmieszczenie punktów i wyeliminować błędy wydruku. Zastosowanie głowic drukujących μTFP12 o rozdzielczości 300 dpi i 12 kanałach pozwala uzyskać wysoką prędkość druku oraz świetną jakość. Możliwe jest też uzyskanie łagodnych gradientów i dokładne odwzorowanie tekstury. Głębsze czernie uzyskuje się przez zastosowanie technologii powlekania, dzięki której wydrukowane obrazy są jeszcze bardziej wyraziste. Osoby, które cenią sobie swobodę i drukują na szerokiej gamie nośników, docenią to, że drukarki SC-P7500 (24-calowa) i SCP9500 (44-calowa) obsługują papiery do wydruków artystycznych i fotograficzne, płótna i wiele innych materiałów.

- Aby opracowywać produkty, które są naprawdę innowacyjne, musimy słuchać, czego potrzebują nasi klienci. Dzięki temu możemy produkować drukarki bez zbędnych technologii i koncentrować się na tym, co jest najważniejsze dla osób, które z nich korzystają na co dzień. Mając to na uwadze, wierzę, że udało nam się osiągnąć coś szczególnego, co zapewni naszym użytkownikom większą swobodę twórczą i nowe potencjalne możliwości biznesowe - powiedział Grzegorz Mencfel, Business Account Manager - LFP w Epson Polska.

Firma Epson podniosła standardy także w wymagającym precyzji obszarze proofingu opakowań i kontraktowego: dzięki technologiom pomiaru, kontroli i korekcji kolorów użytkownicy mogą pracować z większą wydajnością i pewnością co do rezultatów. Opcjonalny system SpectroProofer ze spektrofotometrem pozwala na szybszy i dokładniejszy pomiar kolorów, a kontrola kolorów podczas drukowania proofów jest w pełni zautomatyzowana. Krótko mówiąc, wyniki są pod pełną kontrolą.

- 12-kolorowe drukarki fotograficzne w ofercie firmy Epson to zupełna nowość. Cechują się one imponującymi prędkościami druku, wysoką jakością wydruku i przyjaznym interfejsem użytkownika. Każdy element został zaprojektowany z myślą o idealnej współpracy, tym bardziej, że oferujemy kompletne rozwiązanie – drukarkę, atramenty, nośniki, oprogramowanie i wsparcie – dodał Mencfel.

Drukarki SureColor SC-P7500 i SC-P9500 są dostępne w sprzedaży od stycznia 2019 roku.

Źródło: Epson

www.epson.eu

Dodatkowe informacje:

1. PANTONE jest własnością Pantone LLC. 99% pokrycia według skali wzornika jednolitych kolorów na papierze powlekanym PANTONE FORMULA GUIDE przy wydruku w rozdzielczości 2400 × 1200 dpi na półmatowym papierze Epson Proofing Paper White Semi-matte z wykorzystaniem sterownika drukarki Epson i oryginalnego atramentu firmy Epson. Stopień pokrycia skali PANTONE może ulec zmianie w przypadku wydruku w innych warunkach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764