logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wprowadza nowy projektor digital signage z serii Lightscene

  PR 08.04.2021, przeczytano 330 razy
ilustracjastrzałka

Epson wprowadził do oferty nowy, laserowy projektor 3LCD z serii Lightscene, przeznaczony do projekcji digital signage w muzeach, galeriach, centrach handlowych i obiektach rozrywkowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wprowadza-nowy-projektor-digital-signage-z-serii-lightscene,390948,artykul.html

Seria Lightscene EV-110 jest przeznaczona do tworzenia interaktywnych scenografii za pomocą angażujących projekcji. Stylowy, laserowy projektor o jasności 2200 lumenów oferuje szeroki zakres możliwości w zakresie wyświetlania grafiki i przekazu tekstowego, a także tworzenia bezkrawędziowych obrazów, efektów świetlnych i mappingu 3D, odsyłając do lamusa nieporęczne urządzenia i monitory.

Linia Lightscene EV-110 adresowana jest do ceniących dobry design właścicieli sklepów, którzy chcą zapewnić swoim klientom unikalne wrażenia. Branża hotelowa i rozrywkowa wykorzysta projektory Lightscene do tworzenia kreatywnych systemów oznakowania i informacji, a muzea i galerie – do wyświetlania cyfrowych dzieł sztuki, artystycznych treści i oprawy wydarzeń, która zaskoczy i zachwyci zwiedzających.

- Projektory LightScene zmieniły sposób postrzegania projekcji. Oferują one efekty i wrażenia zarezerwowane wcześniej dla wielkich przestrzeni, a obecnie stały się dostępne dla zwykłych sklepów, hotel i miejsc rozrywki. Nasi klienci nie chcą być ograniczani przez monitory, dlatego szukają produktów takich jak te z serii EV-110, dzięki którym mogą tworzyć nowoczesne ekspozycje, które przyciągają klientów i budują relacje - skomentował Norbert Gościński, Account Manager Professional Displays w Epson. - Łącząc nieograniczone, emocjonujące i empiryczne treści z urządzeniem, które wtapia się w otoczenie, nasi klienci mogą wprowadzić do swoich obiektów elementy przygody i tajemniczości, aby przenieść sposób interakcji klientów z ich marką na nowy poziom.

Najnowsze modele oferują szereg innowacyjnych funkcji, takich jak GPI, która umożliwia proste i niedrogie generowanie interakcji i empirycznych doświadczeń. Produkty z serii LightScene zaprojektowano tak, aby ich montaż był prosty. Oferują szeroki rzut, duży zakres zoomu i regulowaną optykę, a także korekcję geometrii i kulowy uchwyt montażowy z opcja mocowania do rampy oświetleniowej, sufitu i podłogi.

Urządzenia z serii EV-110 są dostępne w wersji czarnej i białej. Mają dyskretny, kompaktowy design, dzięki czemu doskonale wtapiają się w otoczenie. Są wyposażone we wbudowany program do bezprzewodowego odtwarzania treści z playback, a także łącze Wi-Fi i LAN, co pozwala na tworzenie i redagowanie treści na żywo z pomocą aplikacji Epson Creative Projection i programu Epson Projector Content Manager, które razem tworzą kompleksowe rozwiązanie do tworzenia contentu i zarządzania nim. Urządzenia EV-110 można łatwo zintegrować z istniejącą infrastrukturą CMS za pomocą łącza HDMI.

Projektory z serii Lightscene EV-110 pojawią się w sprzedaży latem 2021 roku. Ich kluczowe cechy obejmują:

  • Większą jasność – 2200 lumenów
  • Wbudowany odtwarzacz mediów
  • Nową funkcję GPI ułatwiającą integrację czujników
  • Łącze Bluetooth do integracji zewnętrznych, bezprzewodowych głośników
  • Możliwość montażu na rampach oświetleniowych za pomocą nowych uchwytów ELPMB66W/ B
  • Dyskretny design, wtapiający się skutecznie w otoczenie
  • Opcję wyświetlania z wielu projektorów z funkcją "bezszwowego" łączenia krawędzi
  • Współpracę z Epson Creative Projection i Epson Content Manager
  • Wysoką niezawodność dzięki laserowemu źródłu światła i 5 lat gwarancji
  • Do 20 000 godzin niezakłóconej pracy
  • Łatwy i wygodny montaż w wielu opcjach – na suficie, podłodze, ścianach czy rampach oświetleniowych
  • Szczelny mechanizm optyki bez filtrów
  • Obudowy w kolorze czarnym i białym

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764