logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wspiera cele środowiskowe COP25

  PR 30.12.2019, przeczytano 505 razy
ilustracja

Wprowadzane przez firmę Epson innowacje mogą odegrać kluczową rolę w osiągnięciu Celów Zrównoważonego Rozwoju (Sustainable Development Goals) opracowanych przez ONZ. Jednak japoński koncern nie ogranicza się wyłącznie do walki z klimatem poprzez produkcję ekologicznych produktów i promowanie zmniejszającej emisję ciepła technologii druku atramentowego. W celu poprawy jakości powietrza produkcja gazów cieplarnianych redukowana jest również na etapie produkcji i transportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wspiera-cele-srodowiskowe-cop25,385201,artykul.html

Zmiany klimatu to jeden z najpoważniejszych problemów, z jakim przyszło się mierzyć naszej planecie. W Epson robimy wszystko co możliwe, aby przeciwdziałać temu zjawisku, dlatego cele w zakresie ograniczenia emisji gazu cieplarnianego w zakładach produkcyjnych oraz na etapie łańcucha dostaw spełniają wymogi porozumień paryskich. Zostały one także zaakceptowane przez inicjatywę SBTi (Science Based Targets) jako spójne z najnowszymi wynikami badań nad zmianami klimatycznymi" – powiedział Prezes Epson Minoru Usui.

Firma Epson zadeklarowała, że do 2025 zmniejszy emisję gazów cieplarnianych typu 1 i 2 o 19% w porównaniu do roku fiskalnego 2017. Co istotne, w roku fiskalnym 2018 (zakończonym w marcu 2019 r.), firma osiągnęła redukcję na poziomie 15%. Realizacja dalszych celów na kolejny rok planowana jest dzięki wdrożeniom energooszczędnych rozwiązań z zakresu innowacji produktowych i wykorzystania odnawialnych źródeł energii.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764