logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wspiera Kato Urban Corner

  PR 28.06.2022, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka

Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wspiera-kato-urban-corner,396415,artykul.html

W poniedziałek 27.06.2022 w Katowicach pod egidą ONZ rozpoczęło się 11. Światowe Forum Miejskie (WUF11). To organizowana co dwa lata, najważniejsza i największa na świecie konferencja poświęcona tworzeniu i realizacji polityk miejskich.

W obliczu niepowstrzymanego powstawania i rozrastania się wielomilionowych metropolii i stałego trendu migracji ze wsi do miast, kluczowym wyzwaniem jest zachowanie zrównoważonego funkcjonowania człowieka i środowiska naturalnego. Właśnie ekologii w mieście, w kontekście 17 celów SDG ONZ poświęcony jest KATO Urban Corner – wyjątkowe miejsce spotkań i przestrzeń do realizacji warsztatów, otwarte dla mieszkańców i gości Katowic do końca września.

Przychodząc tu można zobaczyć interaktywną wystawę o Celach Zrównoważonego Rozwoju, zagrać w gry online oraz wziąć udział w licznych wydarzeniach. W ramach ekspozycji, goście zapoznają się z 17 Celami Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie ich funkcjonowania w przestrzeni Katowic, a następnie dowiadują się, jak można i warto realizować je także w skali osobistej podczas codziennego funkcjonowania.  

Jak mówi Małgosia Żmijska z realizującego projekt zespołu Mamy Projekt: - Chcemy, aby KATO Urban Corner było otwarte na budowanie relacji i zdobywanie wiedzy się poprzez doświadczanie. Razem z Partnerami i ekspertami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju zaplanowaliśmy w jego trakcie ponad 50 ciekawych wydarzeń, w tym spotkania m.in. z Aretą Szpurą czy Filipem Springerem oraz szereg bezpłatnych warsztatów, gry miejskie i projekcje filmów.

Partnerem przedsięwzięcia została firma Epson - udostępniając na użytek imprezy swoje projektory. W sali głównej pracuje laserowy model instalacyjny Epson EB-L400U, dzięki technologii 3LCD zapewniając doskonałą widoczność filmów i prezentacji, także w ciągu dnia. Z kolei jako wsparcie zajęć w Sali warsztatowej sprawdza się interaktywny projektor ultrakrótkiego rzutu – EB-536Wi. Pozwala on na pracę indywidualną czy grupową bezpośrednio na wyświetlanym obrazie, z możliwością zachowania lub wydruku jej efektów.

- W Epson zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne są Cele Zrównoważonego Rozwoju. Traktujemy je serio - jako jedyna firma z branży działamy we wszystkich 17 obszarach wyznaczonych przez ONZ. Jednak poza samodzielnym działaniem, doceniamy też popularyzowanie tych wartości, tak by przekaz dotarł do jak największej ilości osób - w szczególności młodych. Dlatego z radością i bez wahania zaangażowaliśmy się we wsparcie KATO Urban Corner” - powiedziała Ewa Pytlak - Marketing Coordinator Epson Polska.

KATO Urban Corner mieści się na rogu ul. Pocztowej i Młyńskiej. W czasie trwania konferencji World Urban Forum 11 (26-30 czerwca) jest otwarte w godz. 12.00 – 20:00. Następnie, do końca września 2022, od środy do niedzieli 14:00 – 19:00, sobota-niedziela 11:00 – 16:00.

Kalendarium i opis wydarzeń w przestrzeni dostępne są na stronie internetowej www.katourbancorner.pl. Wstęp na wystawę i wszystkie wydarzenia jest bezpłatny.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764