logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wspiera Kato Urban Corner

  PR 28.06.2022, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wspiera-kato-urban-corner,396415,artykul.html

W poniedziałek 27.06.2022 w Katowicach pod egidą ONZ rozpoczęło się 11. Światowe Forum Miejskie (WUF11). To organizowana co dwa lata, najważniejsza i największa na świecie konferencja poświęcona tworzeniu i realizacji polityk miejskich.

W obliczu niepowstrzymanego powstawania i rozrastania się wielomilionowych metropolii i stałego trendu migracji ze wsi do miast, kluczowym wyzwaniem jest zachowanie zrównoważonego funkcjonowania człowieka i środowiska naturalnego. Właśnie ekologii w mieście, w kontekście 17 celów SDG ONZ poświęcony jest KATO Urban Corner – wyjątkowe miejsce spotkań i przestrzeń do realizacji warsztatów, otwarte dla mieszkańców i gości Katowic do końca września.

Przychodząc tu można zobaczyć interaktywną wystawę o Celach Zrównoważonego Rozwoju, zagrać w gry online oraz wziąć udział w licznych wydarzeniach. W ramach ekspozycji, goście zapoznają się z 17 Celami Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie ich funkcjonowania w przestrzeni Katowic, a następnie dowiadują się, jak można i warto realizować je także w skali osobistej podczas codziennego funkcjonowania.  

Jak mówi Małgosia Żmijska z realizującego projekt zespołu Mamy Projekt: - Chcemy, aby KATO Urban Corner było otwarte na budowanie relacji i zdobywanie wiedzy się poprzez doświadczanie. Razem z Partnerami i ekspertami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju zaplanowaliśmy w jego trakcie ponad 50 ciekawych wydarzeń, w tym spotkania m.in. z Aretą Szpurą czy Filipem Springerem oraz szereg bezpłatnych warsztatów, gry miejskie i projekcje filmów.

Partnerem przedsięwzięcia została firma Epson - udostępniając na użytek imprezy swoje projektory. W sali głównej pracuje laserowy model instalacyjny Epson EB-L400U, dzięki technologii 3LCD zapewniając doskonałą widoczność filmów i prezentacji, także w ciągu dnia. Z kolei jako wsparcie zajęć w Sali warsztatowej sprawdza się interaktywny projektor ultrakrótkiego rzutu – EB-536Wi. Pozwala on na pracę indywidualną czy grupową bezpośrednio na wyświetlanym obrazie, z możliwością zachowania lub wydruku jej efektów.

- W Epson zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne są Cele Zrównoważonego Rozwoju. Traktujemy je serio - jako jedyna firma z branży działamy we wszystkich 17 obszarach wyznaczonych przez ONZ. Jednak poza samodzielnym działaniem, doceniamy też popularyzowanie tych wartości, tak by przekaz dotarł do jak największej ilości osób - w szczególności młodych. Dlatego z radością i bez wahania zaangażowaliśmy się we wsparcie KATO Urban Corner” - powiedziała Ewa Pytlak - Marketing Coordinator Epson Polska.

KATO Urban Corner mieści się na rogu ul. Pocztowej i Młyńskiej. W czasie trwania konferencji World Urban Forum 11 (26-30 czerwca) jest otwarte w godz. 12.00 – 20:00. Następnie, do końca września 2022, od środy do niedzieli 14:00 – 19:00, sobota-niedziela 11:00 – 16:00.

Kalendarium i opis wydarzeń w przestrzeni dostępne są na stronie internetowej www.katourbancorner.pl. Wstęp na wystawę i wszystkie wydarzenia jest bezpłatny.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764