logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wspiera Kato Urban Corner

  PR 28.06.2022, przeczytano 375 razy
ilustracjastrzałka

Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wspiera-kato-urban-corner,396415,artykul.html

W poniedziałek 27.06.2022 w Katowicach pod egidą ONZ rozpoczęło się 11. Światowe Forum Miejskie (WUF11). To organizowana co dwa lata, najważniejsza i największa na świecie konferencja poświęcona tworzeniu i realizacji polityk miejskich.

W obliczu niepowstrzymanego powstawania i rozrastania się wielomilionowych metropolii i stałego trendu migracji ze wsi do miast, kluczowym wyzwaniem jest zachowanie zrównoważonego funkcjonowania człowieka i środowiska naturalnego. Właśnie ekologii w mieście, w kontekście 17 celów SDG ONZ poświęcony jest KATO Urban Corner – wyjątkowe miejsce spotkań i przestrzeń do realizacji warsztatów, otwarte dla mieszkańców i gości Katowic do końca września.

Przychodząc tu można zobaczyć interaktywną wystawę o Celach Zrównoważonego Rozwoju, zagrać w gry online oraz wziąć udział w licznych wydarzeniach. W ramach ekspozycji, goście zapoznają się z 17 Celami Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie ich funkcjonowania w przestrzeni Katowic, a następnie dowiadują się, jak można i warto realizować je także w skali osobistej podczas codziennego funkcjonowania.  

Jak mówi Małgosia Żmijska z realizującego projekt zespołu Mamy Projekt: - Chcemy, aby KATO Urban Corner było otwarte na budowanie relacji i zdobywanie wiedzy się poprzez doświadczanie. Razem z Partnerami i ekspertami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju zaplanowaliśmy w jego trakcie ponad 50 ciekawych wydarzeń, w tym spotkania m.in. z Aretą Szpurą czy Filipem Springerem oraz szereg bezpłatnych warsztatów, gry miejskie i projekcje filmów.

Partnerem przedsięwzięcia została firma Epson - udostępniając na użytek imprezy swoje projektory. W sali głównej pracuje laserowy model instalacyjny Epson EB-L400U, dzięki technologii 3LCD zapewniając doskonałą widoczność filmów i prezentacji, także w ciągu dnia. Z kolei jako wsparcie zajęć w Sali warsztatowej sprawdza się interaktywny projektor ultrakrótkiego rzutu – EB-536Wi. Pozwala on na pracę indywidualną czy grupową bezpośrednio na wyświetlanym obrazie, z możliwością zachowania lub wydruku jej efektów.

- W Epson zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne są Cele Zrównoważonego Rozwoju. Traktujemy je serio - jako jedyna firma z branży działamy we wszystkich 17 obszarach wyznaczonych przez ONZ. Jednak poza samodzielnym działaniem, doceniamy też popularyzowanie tych wartości, tak by przekaz dotarł do jak największej ilości osób - w szczególności młodych. Dlatego z radością i bez wahania zaangażowaliśmy się we wsparcie KATO Urban Corner” - powiedziała Ewa Pytlak - Marketing Coordinator Epson Polska.

KATO Urban Corner mieści się na rogu ul. Pocztowej i Młyńskiej. W czasie trwania konferencji World Urban Forum 11 (26-30 czerwca) jest otwarte w godz. 12.00 – 20:00. Następnie, do końca września 2022, od środy do niedzieli 14:00 – 19:00, sobota-niedziela 11:00 – 16:00.

Kalendarium i opis wydarzeń w przestrzeni dostępne są na stronie internetowej www.katourbancorner.pl. Wstęp na wystawę i wszystkie wydarzenia jest bezpłatny.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nabór w konkursie Śląska Rzecz
Do końca marca br., trwa nabór projektów promujących lokalny tj. śląski design w ramach 18. edycji konkursu Śląska Rzecz. Do udziału mogą zgłosić się firmy, projektanci, a także instytucje publiczne z województwa śląskiego i opolskiego. 
Odpowiednie biuro może podnieść produktywność, poprawić komfort i zwiększyć potencjał firmy. JLL, doradca na rynku nieruchomości w Polsce, w globalnej kampanii Business Fit, podkreśla zmianę roli przestrzeni do pracy oraz konieczność jej dostosowania do aktualnych i przyszłych potrzeb.
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”
Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
Portal Joomp nie zatrzymuje się z promocją strony. W ostatnim czasie strona Joomp, została wzbogacona o zakładkę Joomp Cafe. W tej zakładce można między innymi śledzić nowinki z branży artykułów promocyjnych i druku oraz zmian, które pojawiają się w tym sektorze. Kolejną ciekawym działem są ogłoszenia. W tym miejscu agencje reklamowe publikują ogłoszenia...
Nowa odsłona kampanii Black
Initiative promuje nowy wariant smakowy Black Spritz
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764