logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wyprzedził konkurencję na rynku projektorów do profesjonalnych zastosowań

  PR 12.06.2018, przeczytano 608 razy
ilustracjastrzałka

Niezależna agencja badawcza Futuresource ogłosiła zmianę lidera w kategorii dostawcy projektorów o jasności powyżej 6 tys. lumenów na rynku EMEAR


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wyprzedzil-konkurencje-na-rynku-projektorow-do-profesjonalnych-zastosowan,36851,artykul.html

Zgodnie z najnowszymi badaniami rynku przeprowadzonymi przez Futuresource, Epson objął prowadzenie wśród producentów projektorów o jasności powyżej 6 tys. lumenów na rynku Pro AV i instalacyjnym. Udział Epson w sprzedaży tych projektorów wynosi obecnie 26,7%, co oznacza wzrost o niemal 11 procent w porównaniu do tego samego okresu w zeszłym roku. Co więcej, trend ten utrzymuje się w roku 2018 [1].

Wyniki te spowodowane są fenomenalnym wzrostem sprzedaży projektorów Epson we wszystkich segmentach. Firma jest obecnie głównym producentem projektorów biznesowych w całym regionie EMEAR i krajach Wspólnoty Niepodległych Państw. Udział Epson w rynku projektorów w tych regionach wynosi obecnie 31,3%. Pod względem sprzedanych urządzeń jest to wzrost o 120% w porównaniu do okresu sprzed 6 lat [2].

Epson utrzymuje największy udział w światowym rynku projektorów już od 17 lat. Od 2006 roku firma sprzedała na całym świecie 22,3 mln projektorów [3]. Epson to również globalny lider pod względem udziału w rynku projektorów o jasności powyżej 6000 lumenów.

- Po prześcignięciu firmy Panasonic, Epson zdecydowanie wysunął się na pozycję lidera na rynku projektorów w regionie EMEAR. Duży wzrost udziału w obszarze projektorów profesjonalnych i biznesowych wynika ze stałego dążenia do zaspokajania oczekiwań klientów, odpowiadając na ich potrzeby poprzez tworzenie najlepszych w swojej klasie produktów z zastosowaniem unikalnych technologii Epson. Co więcej, nasi klienci potrzebują nie tylko najwyższej klasy produktów, lecz także pierwszorzędnego poziomu obsługi, jaki potrafią zapewnić nasze działy sprzedaży i obsługi technicznej. Prowadzimy w tym zakresie największe inwestycje na rynku ogólnoeuropejskim. Choć nie zawsze docieramy na niego z naszymi produktami jako pierwsi, dzięki naszym wyjątkowym relacjom z klientami jesteśmy tu najlepsi, co znajduje potwierdzenie w  liczbach — skomentował Andrzej Bieniek, Business Account Manager w Epson. - Wprowadzenie dwa lata temu pierwszej serii projektorów laserowych, w tym urządzenia o jasności 25 000 lumenów, było momentem przełomowym dla Epson. Nasz pierwszy projektor o rzeczywistej rozdzielczości 4K, zaprezentowany na tegorocznych targach ISE, powstał z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii, dzięki której Epson wkracza w świat obrazu prezentowanego w najwyższej rozdzielczości. Wiodąca linia urządzeń audiowizualnych wkrótce wzbogaci się o nowy kompaktowy model o jasności 20 tys. lumenów. Oferujemy także innowacyjne urządzenia wizualne i rozwiązania do sal konferencyjnych oraz oprogramowanie Epson, dzięki któremu zaawansowane techniki projekcji stają się dostępne i przyjazne w obsłudze przez zwykłych użytkowników. Prezentowane wyniki finansowe to niewątpliwie zasługa naszych partnerów i klientów, za które jesteśmy im niezwykle wdzięczni.

Gwałtowny wzrost udziału w rynku nastąpił po wprowadzeniu na początku roku kilku nowych, doskonale sprzedających się projektorów w segmentach rozwiązań profesjonalnych, korporacyjnych i edukacyjnych.
 

Należą do nich:

  • Pierwszy projektor o rzeczywistej rozdzielczości 4K firmy Epson, EB-L12000Q, będący zaawansowanym projektorem laserowym 3LCD o jasności 12 000 lumenów. Zaprojektowany został z myślą o wyższej klasy wypożyczalniach oraz stałych instalacjach na imprezach, festiwalach, atrakcjach turystycznych, targach, w dużych audytoriach i centrach handlowych. W modelu tym można stosować te same, zgodne ze standardem 4K, obiektywy co w projektorach Epson z serii EB-L1000, dzięki czemu jest on wyjątkowo uniwersalny.
  • Pierwsze urządzenie firmy Epson w kategorii popularnych kompaktowych projektorów WUXGA o jasności 20 000 lumenów –  EB-L20000U. Stanowi ono uzupełnienie instalacyjnego projektora laserowego o jakości 25 000 lumenów, EB-L25000U, który miał swoją premierę dwa lata temu. Oba modele mają obudowy zaprojektowane z myślą o standardzie branżowym jaki są rurowe ramy stalowe, dzięki czemu można je łatwo zainstalować w już istniejącej infrastrukturze. Sama instalacja jest wyjątkowo łatwa, a maksymalna niezawodność sprawia, że po ich zamontowaniu projektory mogą pracować bez konieczności stałego nadzorowania. Dodatkową zaletą jest fakt, że projekcja jest możliwa pod dowolnym kątem, w tym również w orientacji pionowej.
  • Nowa seria projektorów laserowych 3LCD, zaprojektowanych z myślą o salach konferencyjnych, placówkach oświatowych, muzeach czy zastosowaniach w branży turystycznej. Modele EB-L615U, EB-L610U, EB-L610W, EB-L510U i EB-L400U mogą zastąpić dotychczasowe projektory lampowe w sytuacjach, gdzie potrzebna jest moc światła o jasności w przedziale 4500 do 6000 lumenów. Oferta obejmuje różne zestawy funkcji – od modeli podstawowych, po specjalistyczne urządzenia posiadające takie funkcje jak łączność HDBaseT i przekazywanie obrazu.

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Futuresource Consulting Limited – Projectors Market Insights – WorldWide Analyser CY 2017 – 2018
[2] Futuresource Consulting Limited – Projectors Market Insights – WorldWide Analyser CY 2012 – 2018
[3] Futuresource Consulting Limited – Projectors Market Insights – WorldWide Analyser CY 2006 – 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764