logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wyprzedził konkurencję na rynku projektorów do profesjonalnych zastosowań

  PR 12.06.2018, przeczytano 189 razy
ilustracjastrzałka

Niezależna agencja badawcza Futuresource ogłosiła zmianę lidera w kategorii dostawcy projektorów o jasności powyżej 6 tys. lumenów na rynku EMEAR


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wyprzedzil-konkurencje-na-rynku-projektorow-do-profesjonalnych-zastosowan,36851,artykul.html

Zgodnie z najnowszymi badaniami rynku przeprowadzonymi przez Futuresource, Epson objął prowadzenie wśród producentów projektorów o jasności powyżej 6 tys. lumenów na rynku Pro AV i instalacyjnym. Udział Epson w sprzedaży tych projektorów wynosi obecnie 26,7%, co oznacza wzrost o niemal 11 procent w porównaniu do tego samego okresu w zeszłym roku. Co więcej, trend ten utrzymuje się w roku 2018 [1].

Wyniki te spowodowane są fenomenalnym wzrostem sprzedaży projektorów Epson we wszystkich segmentach. Firma jest obecnie głównym producentem projektorów biznesowych w całym regionie EMEAR i krajach Wspólnoty Niepodległych Państw. Udział Epson w rynku projektorów w tych regionach wynosi obecnie 31,3%. Pod względem sprzedanych urządzeń jest to wzrost o 120% w porównaniu do okresu sprzed 6 lat [2].

Epson utrzymuje największy udział w światowym rynku projektorów już od 17 lat. Od 2006 roku firma sprzedała na całym świecie 22,3 mln projektorów [3]. Epson to również globalny lider pod względem udziału w rynku projektorów o jasności powyżej 6000 lumenów.

- Po prześcignięciu firmy Panasonic, Epson zdecydowanie wysunął się na pozycję lidera na rynku projektorów w regionie EMEAR. Duży wzrost udziału w obszarze projektorów profesjonalnych i biznesowych wynika ze stałego dążenia do zaspokajania oczekiwań klientów, odpowiadając na ich potrzeby poprzez tworzenie najlepszych w swojej klasie produktów z zastosowaniem unikalnych technologii Epson. Co więcej, nasi klienci potrzebują nie tylko najwyższej klasy produktów, lecz także pierwszorzędnego poziomu obsługi, jaki potrafią zapewnić nasze działy sprzedaży i obsługi technicznej. Prowadzimy w tym zakresie największe inwestycje na rynku ogólnoeuropejskim. Choć nie zawsze docieramy na niego z naszymi produktami jako pierwsi, dzięki naszym wyjątkowym relacjom z klientami jesteśmy tu najlepsi, co znajduje potwierdzenie w  liczbach — skomentował Andrzej Bieniek, Business Account Manager w Epson. - Wprowadzenie dwa lata temu pierwszej serii projektorów laserowych, w tym urządzenia o jasności 25 000 lumenów, było momentem przełomowym dla Epson. Nasz pierwszy projektor o rzeczywistej rozdzielczości 4K, zaprezentowany na tegorocznych targach ISE, powstał z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii, dzięki której Epson wkracza w świat obrazu prezentowanego w najwyższej rozdzielczości. Wiodąca linia urządzeń audiowizualnych wkrótce wzbogaci się o nowy kompaktowy model o jasności 20 tys. lumenów. Oferujemy także innowacyjne urządzenia wizualne i rozwiązania do sal konferencyjnych oraz oprogramowanie Epson, dzięki któremu zaawansowane techniki projekcji stają się dostępne i przyjazne w obsłudze przez zwykłych użytkowników. Prezentowane wyniki finansowe to niewątpliwie zasługa naszych partnerów i klientów, za które jesteśmy im niezwykle wdzięczni.

Gwałtowny wzrost udziału w rynku nastąpił po wprowadzeniu na początku roku kilku nowych, doskonale sprzedających się projektorów w segmentach rozwiązań profesjonalnych, korporacyjnych i edukacyjnych.
 

Należą do nich:

  • Pierwszy projektor o rzeczywistej rozdzielczości 4K firmy Epson, EB-L12000Q, będący zaawansowanym projektorem laserowym 3LCD o jasności 12 000 lumenów. Zaprojektowany został z myślą o wyższej klasy wypożyczalniach oraz stałych instalacjach na imprezach, festiwalach, atrakcjach turystycznych, targach, w dużych audytoriach i centrach handlowych. W modelu tym można stosować te same, zgodne ze standardem 4K, obiektywy co w projektorach Epson z serii EB-L1000, dzięki czemu jest on wyjątkowo uniwersalny.
  • Pierwsze urządzenie firmy Epson w kategorii popularnych kompaktowych projektorów WUXGA o jasności 20 000 lumenów –  EB-L20000U. Stanowi ono uzupełnienie instalacyjnego projektora laserowego o jakości 25 000 lumenów, EB-L25000U, który miał swoją premierę dwa lata temu. Oba modele mają obudowy zaprojektowane z myślą o standardzie branżowym jaki są rurowe ramy stalowe, dzięki czemu można je łatwo zainstalować w już istniejącej infrastrukturze. Sama instalacja jest wyjątkowo łatwa, a maksymalna niezawodność sprawia, że po ich zamontowaniu projektory mogą pracować bez konieczności stałego nadzorowania. Dodatkową zaletą jest fakt, że projekcja jest możliwa pod dowolnym kątem, w tym również w orientacji pionowej.
  • Nowa seria projektorów laserowych 3LCD, zaprojektowanych z myślą o salach konferencyjnych, placówkach oświatowych, muzeach czy zastosowaniach w branży turystycznej. Modele EB-L615U, EB-L610U, EB-L610W, EB-L510U i EB-L400U mogą zastąpić dotychczasowe projektory lampowe w sytuacjach, gdzie potrzebna jest moc światła o jasności w przedziale 4500 do 6000 lumenów. Oferta obejmuje różne zestawy funkcji – od modeli podstawowych, po specjalistyczne urządzenia posiadające takie funkcje jak łączność HDBaseT i przekazywanie obrazu.

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Futuresource Consulting Limited – Projectors Market Insights – WorldWide Analyser CY 2017 – 2018
[2] Futuresource Consulting Limited – Projectors Market Insights – WorldWide Analyser CY 2012 – 2018
[3] Futuresource Consulting Limited – Projectors Market Insights – WorldWide Analyser CY 2006 – 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone