logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson z nagrodą Ecovadis za osiągnięcia w dziedzinie zrównoważonego rozwoju

  PR 28.11.2018, przeczytano 882 razy

Firma plasuje się w pierwszych 3% najlepszych firm na świecie pod względem spełniania standardów CSR


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-z-nagroda-ecovadis-za-osiagniecia-w-dziedzinie-zrownowazonego-rozwoju,380330,artykul.html

Firma Epson otrzymała najwyższą, złotą ocenę ocenę niezależnej platformy EcoVadis w uznaniu osiągnięć w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Ten sukces jest efektem zaangażowania firmy Epson w dbałość o utrzymywanie najwyższych możliwych międzynarodowych standardów społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (ang. CSR). Stopień Złoty został przyznany m.in. za uzyskanie oceny „celującej” w kategoriach „Środowisko” oraz „Zrównoważone zaopatrzenie”, a także za duże osiągnięcia w dziedzinie pracy, praw człowieka i etyki.

EcoVadis – niezależna, ciesząca się zaufaniem i oparta na współpracy platforma ekspercka – wykorzystuje unikalną metodologię oceny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, badając ponad 50 000 organizacji w 190 sektorach przemysłu w 150 krajach. Firma Epson została przeanalizowana pod względem zarządzania personelem, a także uzywanych przez siebie procesów i platform. W efekcie zasady, działania i wyniki firmy – zarówno te w dziedzinie ochrony środowiska, jak i zrównoważonego zaopatrzenia – otrzymały ocenę celującą, co uplasowało firmę Epson w gronie czołowych 3% przedsiębiorstw pod względem ogólnego zrównoważonego rozwoju.

- W czasie gdy coraz więcej firm zwraca uwagę na osiąganie najwyższych możliwych standardów CSR i zrównoważonego rozwoju, jestem niezmiernie dumny, że praca, którą wykonujemy, została doceniona przez EcoVadis przyznaniem najwyższej nagrody - oświadczył Henning Ohlsson, dyrektor ds. CSR w Epson Europe. - Zespół Epson od dawna jest zdania, że przedsiębiorstwa ponoszą zbiorową odpowiedzialność za kształtowanie zrównoważonej przyszłości, a tym samym muszą zwrócić uwagę na wszystkie etapy łańcucha dostaw – od fabryki aż po zarządzanie biur. Staramy się to urzeczywistniać zarówno we własnych działaniach CSR, jak i w technologii, którą produkujemy, aby pomóc naszym klientom biznesowym w realizacji ich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Zrównoważony rozwój jest integralnie zakorzeniony w naszej filozofii - kontynuuje Ohlsson. - Zrównoważona firma musi być świadoma każdego aspektu działania swojej organizacji. Takie podejście to paliwo dla dalszych innowacji: napędza nasz rozwój, motywuje naszych pracowników i jest kluczowym czynnikiem we współpracy z partnerami w całym łańcuchu dostaw. To kolejny krok na drodze rozwoju niskoemisyjnej gospodarki, ale nasz ostateczny cel – czyli realizacja Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (ang. SDG), wymaga od nas całkowitego przekształcenia zasad, według których prowadzimy naszą działalność.

Misja firmy Epson, w tym rozwój technologii druku atramentowego, pomaga klientom biznesowym zrealizować swoje aspiracje środowiskowe, finansowe i społeczne. Jeśli przedsiębiorstwa zdecydują się na inwestycje w technologie druku atramentowego zamiast laserowego, mogą zmniejszyć ilość odpadów o 99%, emisję CO2 o 92%, a zużycie energii o 96%, przy okazji całkowicie eliminując emisję ozonu w porównaniu z drukarką laserową[1]. Oznacza to, że gdyby wszystkie przedsiębiorstwa przestawiły się na druk atramentowy kosztem laserowego, ilość zaoszczędzonego przez nie prądu mogłaby zasilić 507 000 domów w Europie przez cały rok.

Firma Epson nie poprzestaje wyłącznie na druku atramentowym i jest zaangażowana w rozwój produktów przyjaznych dla środowiska we wszystkich swoich produktach, w tym projektorach, robotach i inteligentnych okularach rzeczywistości rozszerzonej. Dążenie firmy Epson do tworzenia wydajnych, kompaktowych i precyzyjnych technologii (Sho Sei) od dawna opiera się na japońskiej wartości Monozukuri – sztuce i nauce produkcji.

To właśnie nieustające dążenie do dalszych usprawnień zaowocowało jedną z najnowszych innowacji firmy Epson, czyli systemem PaperLab. Model PaperLab A-8000 jest pierwszym na świecie biurowym systemem do produkcji nowego papieru ze zużytego, bez wykorzystania wody. Umożliwia on ponowne wykorzystanie makulatury w produkcji nowego papieru i pozwala zamknąć pętlę recyklingu, pozwalając budować gospodarkę obiegową, w której nic się nie marnuje.

Więcej informacji na temat wyników firmy Epson w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw można znaleźć w raporcie zintegrowanym oraz raporcie zrównoważonego rozwoju, w których opisano postępy firmy i jej kluczowe osiągnięcia w dziedzinie ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego na całym świecie. Więcej informacji na temat osiągnięć Epson Europe w zakresie ochrony środowiska można uzyskać tutaj.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Według testów BLI przeprowadzonych na konkurencyjnych urządzeniach na zlecenie firmy Epson w okresie dwóch miesięcy, począwszy od lutego 2017 roku. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: https://www.epson.co.uk/make-the-switch/yourchoice

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764