logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson z nowymi drukarkami wielkoformatowymi z serii SC-S na Fespa 2019

  PR 16.05.2019, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka
SureColor SC-S60600

Podczas targów FESPA Epson prezentuje dwie nowe, 64-calowe drukarki z serii SureColor SC-S do druku reklam wizualnych i materiałów ekspozycyjnych. Na stoisku nie zabraknie także innych atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-z-nowymi-drukarkami-wielkoformatowymi-z-serii-sc-s-na-fespa-2019,382470,artykul.html

W trakcie trwających od 14-17 maja w Monachium targów FESPA 2019 Epson na swoim stoisku (G10, hala B) premierowo pokazuje dwa modele SC-S60600L i SC-S80600L, które są rozwinięciem wielokrotnie nagradzanej serii drukarek SureColor SC-S i oferują klientom jeszcze niższy całkowity koszt eksploatacji (TCO). Co więcej, ich użytkownicy w dalszym ciągu mogą korzystać z szeregu aplikacji współpracujących z panelem oprogramowania Epson Edge, zawierającym ponad 250 profilów EMX do pobrania dla wielu typów nośników różnych producentów.

- Główną zaletą tych nowych drukarek przemysłowych jest wyposażenie ich w pojemne, 1,5-litrowe zasobniki na atrament. Pozwala to na dłuższy czas eksploatacji i skrócenie przestojów – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager C&I.

Modele SC-S60600L i SC-S80600L do druku wykorzystują atramenty ekosolwentowe Epson UltraChrome G3, które otrzymały kluczowe certyfikaty ekologiczne, w tym GreenGuard Gold i AgBB. Urządzenia wyposażone są w głowice drukujące Epson PrecisionCore TFP i będą dostarczane z oprogramowaniem Epson Edge RIP, narzędziem LFP Accounting Tool (pokazującym dokładne dane na temat kosztów) oraz Epson Edge Print.

Epson wciąż powiększa pulę dostępnych plików EMX, umożliwiając tym samym optymalizację jakości druku zarówno na najbardziej popularnych, jak i specjalistycznych nośnikach. Nowe urządzenia mogą drukować na różnorodnych podłożach, takich jak folia przezroczysta, papier fotograficzny, tapeta, płótno i winyl, dzięki czemu nadają się do tworzenia dużych elementów oznakowań i tablic informacyjnych, rozwiązań dla punktów sprzedaży, billboardów reklamowych, a także podświetlanych panelów oraz materiałów do oklejania samochodów.

- Przewidujemy, że szczególnie zainteresowani nowymi urządzeniami będą dostawcy usług poligraficznych i producenci oznakowań współpracujący z różnymi branżami, którzy oferują produkty z dziedziny oznakowania, POS, tekstyliów, wystroju wnętrz oraz sztuki. Użytkownicy będą pod wrażeniem szybkości druku, precyzji i wydajności nowych urządzeń oraz niskich kosztów związanych z eksploatacją – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager C&I.

Obok premierowych drukarek z serii SC-S na stoisku dostępne są także takie modele jak SureColor SC-S60600, SureColor SC-P20000, SureColor SC-F9300, SureColor SC-F6200 i SureColor SC-F2100. Co więcej, szczególny nacisk położono na oprogramowanie Epson Edge Print dla drukarek z serii S i F - wspiera ono technologię druku sublimacyjnego Precision Dot, obejmującą moduł półtonów, tabele przeglądowe kolorów oraz rastrowanie MicroWeave, dzięki czemu różnica w jakości druku jest zauważalna natychmiast.

Uczestnicy targów mają także okazję, żeby zapoznać się z nowymi nośnikami, uzupełniającymi lukę w portfolio papierów fotograficznych Epson. Papiery o gramaturze 200g, przeznaczone do drukarek z serii T i P, dostępne są w wersji błyszczącej i półmatowej. Na stoisku można zobaczyć także inne produkty, m.in. dekoracyjne, opakowaniowe, fotograficzne, do wydruków próbnych. Zaplanowana jest także prezentacja druku na nowych typach materiałów, w tym na ekoskórze.

ilustracjastrzałka

- Branża drukarska poszukuje innowacji w zakresie technologii druku atramentowego, ale również rozwiązań, które mogą oznaczać nowe produkty i funkcjonalności dla klientów. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta będzie źródłem inspiracji, prezentującym rozwiązania dla różnych budżetów i zastosowań. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia stoiska Epson i dyskusji nad tym, w jaki sposób technologie cyfrowe mogą przyczynić się do przyszłego rozwoju - mówi Tomasz Kuciński, Account Manager C&I.

Stoisko skupia się na produkcji, ale ma też przyciągać wzrok. Prezentowane są nowe wzory tkanin, opracowane przez studentów projektowania mody. W tym roku Epson współpracuje blisko z Uniwersytetem Birmingham City, Uniwersytetem w Westminster i z Central St Martins, które kształcą przyszłych kreatorów mody. Podczas tegorocznych targów FESPA Epson pokaże wybrane projekty studentów w dziedzinie tkanin dekoracyjnych i obiciowych.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sieć niezależnych agencji reklamowych Wecan publikuje coroczny raport Cannual Report 2019
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych z Europy Środkowej i Wschodniej opublikowała właśnie swoją piątą coroczną publikację zatytułowaną CANnual Report. Grupa Walk, będąca członkiem wspomnianej sieci, przyczyniła się do publikacji, którą zaprezentowano po raz pierwszy na konferencji weCAN w Bukareszcie 7 listopada.
Newbridge Poland inwestuje w nowy wizerunek 3 centrów handlowych
Nowe nazwy, nowe loga i nowa linia kreatywna - tak Newbridge Poland odświeża wizerunek nabytych 2 lata temu centrów handlowych w Toruniu, Łodzi i Krakowie. Pierwsze efekty są już widoczne!
Ruszyła rejestracja zwiedzających na Remadays Warsaw 2020
Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 16 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Bluerank – agencja marketingu internetowego przygotowuje się do rozwoju modelu współpracy z klientami. Pracę projektową od początku 2020 roku zastąpią teamy partnerskie. Aby przygotować się do tego wyzwania Bluerank zbadał kulturę organizacyjną firmy. Wyniki Qmatch wskazały kluczowe orientacje pracowników: skupienie na kliencie, wynikach i wiedzy.
Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach
Już 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice odbędzie się Golden Marketing Conference. To będą dwa dni pełne inspirujących prelekcji, merytorycznych rozmów oraz nieszablonowych rozwiązań.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764