logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson z nowymi drukarkami wielkoformatowymi z serii SC-S na Fespa 2019

  PR 16.05.2019, przeczytano 970 razy
ilustracjastrzałka
SureColor SC-S60600

Podczas targów FESPA Epson prezentuje dwie nowe, 64-calowe drukarki z serii SureColor SC-S do druku reklam wizualnych i materiałów ekspozycyjnych. Na stoisku nie zabraknie także innych atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-z-nowymi-drukarkami-wielkoformatowymi-z-serii-sc-s-na-fespa-2019,382470,artykul.html

W trakcie trwających od 14-17 maja w Monachium targów FESPA 2019 Epson na swoim stoisku (G10, hala B) premierowo pokazuje dwa modele SC-S60600L i SC-S80600L, które są rozwinięciem wielokrotnie nagradzanej serii drukarek SureColor SC-S i oferują klientom jeszcze niższy całkowity koszt eksploatacji (TCO). Co więcej, ich użytkownicy w dalszym ciągu mogą korzystać z szeregu aplikacji współpracujących z panelem oprogramowania Epson Edge, zawierającym ponad 250 profilów EMX do pobrania dla wielu typów nośników różnych producentów.

- Główną zaletą tych nowych drukarek przemysłowych jest wyposażenie ich w pojemne, 1,5-litrowe zasobniki na atrament. Pozwala to na dłuższy czas eksploatacji i skrócenie przestojów – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager C&I.

Modele SC-S60600L i SC-S80600L do druku wykorzystują atramenty ekosolwentowe Epson UltraChrome G3, które otrzymały kluczowe certyfikaty ekologiczne, w tym GreenGuard Gold i AgBB. Urządzenia wyposażone są w głowice drukujące Epson PrecisionCore TFP i będą dostarczane z oprogramowaniem Epson Edge RIP, narzędziem LFP Accounting Tool (pokazującym dokładne dane na temat kosztów) oraz Epson Edge Print.

Epson wciąż powiększa pulę dostępnych plików EMX, umożliwiając tym samym optymalizację jakości druku zarówno na najbardziej popularnych, jak i specjalistycznych nośnikach. Nowe urządzenia mogą drukować na różnorodnych podłożach, takich jak folia przezroczysta, papier fotograficzny, tapeta, płótno i winyl, dzięki czemu nadają się do tworzenia dużych elementów oznakowań i tablic informacyjnych, rozwiązań dla punktów sprzedaży, billboardów reklamowych, a także podświetlanych panelów oraz materiałów do oklejania samochodów.

- Przewidujemy, że szczególnie zainteresowani nowymi urządzeniami będą dostawcy usług poligraficznych i producenci oznakowań współpracujący z różnymi branżami, którzy oferują produkty z dziedziny oznakowania, POS, tekstyliów, wystroju wnętrz oraz sztuki. Użytkownicy będą pod wrażeniem szybkości druku, precyzji i wydajności nowych urządzeń oraz niskich kosztów związanych z eksploatacją – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager C&I.

Obok premierowych drukarek z serii SC-S na stoisku dostępne są także takie modele jak SureColor SC-S60600, SureColor SC-P20000, SureColor SC-F9300, SureColor SC-F6200 i SureColor SC-F2100. Co więcej, szczególny nacisk położono na oprogramowanie Epson Edge Print dla drukarek z serii S i F - wspiera ono technologię druku sublimacyjnego Precision Dot, obejmującą moduł półtonów, tabele przeglądowe kolorów oraz rastrowanie MicroWeave, dzięki czemu różnica w jakości druku jest zauważalna natychmiast.

Uczestnicy targów mają także okazję, żeby zapoznać się z nowymi nośnikami, uzupełniającymi lukę w portfolio papierów fotograficznych Epson. Papiery o gramaturze 200g, przeznaczone do drukarek z serii T i P, dostępne są w wersji błyszczącej i półmatowej. Na stoisku można zobaczyć także inne produkty, m.in. dekoracyjne, opakowaniowe, fotograficzne, do wydruków próbnych. Zaplanowana jest także prezentacja druku na nowych typach materiałów, w tym na ekoskórze.

ilustracjastrzałka

- Branża drukarska poszukuje innowacji w zakresie technologii druku atramentowego, ale również rozwiązań, które mogą oznaczać nowe produkty i funkcjonalności dla klientów. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta będzie źródłem inspiracji, prezentującym rozwiązania dla różnych budżetów i zastosowań. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia stoiska Epson i dyskusji nad tym, w jaki sposób technologie cyfrowe mogą przyczynić się do przyszłego rozwoju - mówi Tomasz Kuciński, Account Manager C&I.

Stoisko skupia się na produkcji, ale ma też przyciągać wzrok. Prezentowane są nowe wzory tkanin, opracowane przez studentów projektowania mody. W tym roku Epson współpracuje blisko z Uniwersytetem Birmingham City, Uniwersytetem w Westminster i z Central St Martins, które kształcą przyszłych kreatorów mody. Podczas tegorocznych targów FESPA Epson pokaże wybrane projekty studentów w dziedzinie tkanin dekoracyjnych i obiciowych.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764