logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson z nowymi urządzeniami na Festiwaldruku.pl

  PR 22.08.2018, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 12-13 września 2018 roku w halach EXPO XXI w Warszawie obędzie się dziesiąta edycja targów – jednego z największych w Polsce wydarzeń wystawienniczych branży druku reklamowego. Na evencie nie mogło zabraknąć firmy Epson, która zaprezentuje swoje najnowsze urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-z-nowymi-urzadzeniami-na-festiwaldruku.pl,37650,artykul.html

FestiwalDruku.pl będzie świetną okazją, żeby zapoznać się z portfolio firmy Epson. Wśród urządzeń LFP, które dostępne będą na stoisku, zobaczyć będzie można m.in. drukarkę SC- F2100 służącą do nadruku na tekstyliach oraz zaprezentowaną po raz pierwszy w Polsce najnowszą drukarkę wieloformatową SC-T5100.

Epson SC-F2100 jest to urządzenie, które powstało z myślą o małych i średnich firmach, które oferują usługi związane z drukiem na odzieży. Drukarka umożliwia tworzenie odbitek na T-shirtach, bluzach czy torbach reklamowych o najwyższej jakości. W porównaniu do poprzedniego modelu SC-F2100 dzięki trybom szybkiego uruchamiania pozwala na szybsze drukowania, z kolei udoskonalenia rastrowania zapewniają jeszcze płynniejszą reprodukcję zdjęć i szerszą paletę barw.

Drukarka wyposażona jest w głowicę drukującą PrecisionCore TFP, która zapewnia najwyższą precyzję wydruku. By maksymalnie zredukować czynności związane z jej konserwacją SC-F2100, posiada także tryb automatycznej konserwacji z osobnym wkładem. Co więcej, pochłaniacz kurzu zapobiega osadzaniu się brudu i kurzu. Do każdego urządzenia dołączane jest bezpłatne oprogramowanie Garment Creator, które umożliwia dodawanie tekstu oraz zdjęć, jak i tworzenie indywidualnych ustawień ich korekty.

Na FestiwaDruku.pl odbędzie się także polska premiera drukarki wielkoformatowej Epson SureColor SC-5100. Urządzenie umożliwia w przystępnej cenie drukowanie materiałów takich jak np. rysunki CAD czy plakaty oraz banery. Jest to atrakcyjne cenowo rozwiązanie dla mniejszych firm, które oczekują szybkości i jakości przy zachowaniu niewielkich gabarytów urządzenia – dzięki głowicy PrecisionCore Micro TFP wydruk strony A1 zajmuje zaledwie 31 sekund. Z kolei wkłady atramentowe o pojemności do 50 ml w przypadku tuszu kolorowego oraz 80 ml czarnego zapewniają najwyższy poziom wydajności.

ilustracjastrzałka

Za najwyższą jakość wydruku opowiada kolejna generacja specjalnego atramentu UltraChrome XD2, który oferuje niezwykle szeroką gamę kolorów oraz odporność na działanie wody. Samo urządzenie jest także wyjątkowo łatwe w obsłudze. Wyposażona została w duży, 4,3-calowy wyświetlacz LCD, a dzięki modułowi Wi-Fi możliwy jest również szybki dostęp do drukarki z pozycji urządzeń mobilnych takich jak tablety czy smartfony.

  • Epson zaprasza do odwiedzenia stoiska nr D5.
  • FestiwalDruku.pl odbędzie się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.
  • Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764