logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson z nowymi urządzeniami na Festiwalu Druku 2021

  PR 14.09.2021, przeczytano 1639 razy
ilustracja

W dniach 15-16 września 2021 roku w halach EXPO XXI w Warszawie obędzie się kolejna edycja imprezy FestiwalDruku.pl – jednego z największych w Polsce wydarzeń wystawienniczych branży druku reklamowego. Na evencie nie mogło zabraknąć firmy Epson, która zaprezentuje swoje najnowsze urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-z-nowymi-urzadzeniami-na-festiwalu-druku-2021,392988,artykul.html

Festiwal Druku.pl będzie świetną okazją, żeby zapoznać się z szerokim portfolio firmy Epson. Wśród urządzeń LFP, które dostępne będą na stoisku, zobaczyć będzie można m.in. drukarkę SC- F2100 służącą do nadruku na tekstyliach oraz obejrzeć i przetestować drukarkę z serii SC-R5010 - nagrodzoną Złotym Medalem Festiwalu Marketingu i Druku w 2021 roku.

Dla zainteresowanych dostępne będzie wiele urządzeń drukujących do znakowania odzieży (sublimacja, DTG, eko solwent) w tym takie modele jak SC-V7000 czyli pierwsza drukarka wielkoformatowa LED UV która umożliwia twórcom oznakowań i ekspozycji poszerzenie portfolio produktów. Model stworzono do drukowania przyciągających wzrok oznakowań wewnętrznych i zewnętrznych, ekspozycji okiennych, paneli reklamowych, opakowań, materiałów promocyjnych i produktów dekoracyjnych.

Na stoisku Epson Polska będzie też można poznać m.in. takie urządzenia jak Epson SC-F9400 czyli 64-calowa drukarka sublimacyjna przeznaczona do szybkiego wysokonakładowego drukowania na odzieży, tkaninach, miękkich szyldach i innych materiałach promocyjnych. Z kolei Epson SC-F2100 to drukarka, która powstała z myślą o małych i średnich firmach, które oferują usługi związane z drukiem na odzieży. Drukarka umożliwia tworzenie odbitek na T-shirtach, bluzach czy torbach reklamowych o najwyższej jakości. W porównaniu do poprzedniego modelu SC-F2100 dzięki trybom szybkiego uruchamiania pozwala na szybsze drukowania, z kolei udoskonalenia rastrowania zapewniają jeszcze płynniejszą reprodukcję zdjęć i szerszą paletę barw.

Drukarka wyposażona jest w głowicę drukującą PrecisionCore TFP, która zapewnia najwyższą precyzję wydruku. W celu maksymalnego zredukowania czynności związane z jej konserwacją SC-F2100 posiada tryb automatycznej konserwacji z osobnym wkładem. Co więcej, pochłaniacz kurzu zapobiega osadzaniu się brudu i kurzu. Do każdego urządzenia dołączane jest bezpłatne oprogramowanie Garment Creator, które umożliwia dodawanie tekstu oraz zdjęć, jak i tworzenie indywidualnych ustawień ich korekty.

Nagrodzona seria drukarek EPSON SureColorSC-R5010 do druku ekologicznymi atramentami żywicznymi rozszerza asortyment drukarek wielkoformatowych firmy Epson. Technologia oparta o  atramenty na bazie wody, o niskiej emisyjności LZO, umożliwiająca zastosowania wydruków we wrażliwych środowiskach zapewnia drukowanie na różnych materiałach w  ekologiczny i  trwały sposób. Dzięki zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom, takim jak żywiczny atrament na bazie wody UltraChrome RS, trwałe i precyzyjne głowice drukujących PrecisionCore Micro TFP z trzema technologiami do obrazowania PrecisionDot, uzyskujemy wyraziste kolory obrazu o zmniejszonej ziarnistości i nierówności, zapewniając wysoką jakość i trwałość druku. Nowy Epson na atrament żywiczny daje możliwość realizacji zamówień na różnych typach nośników, tj.: tapetach, obrazach typu canvas, tekstyliach, banerach ściennych, oraz plakatów, folii i klisz oraz tekstyliów – przy zachowaniu najwyższych standardów jakości i  ochrony środowiska. 6-kolorowy zestaw atramentów UltraChrome RS to bezzapachowe, wodne tusze żywiczne, gwarantujące bezpieczeństwo stosowania we wrażliwym środowisku.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764